WoW Horde VS Alliance

Ja hvilken liker du best?

  • Alliance

    Stemmer: 0 0,0%
  • Horde

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vet ikke

    Stemmer: 0 0,0%
  • Skal prøve begge

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
#41
Opprinnelig skrevet av thagen@19.12.2004, 11.51
Undead er jo de ondeste i spillet. De er ute etter å drepe alt i Azeroth, uansett rase.
Vil ikke det si at de driver for d meste å rekruterer?
ser ut som undead klarer seg fint, selvom de er døde....


Skal uannsett være Alliance, eller rettere sagt en dwarf paladin!!

DOWN WITH THE HORDE!!! LET US BANISH THEM FROM OUR LANDS!!!

btw... er det noen flere her som har bestillt Collectors Edition? Jeg har og gleder meg sykt til å kunne gå og kjøpe det...
 
#42
de er ikke døde...
UNdead
 
#43
Har "runna" wc3 campaignen for en god stund siden. Men fikk aldri helt med meg hva the burning legion var.


( Dro ikke Thrall til Kalimdor etter han hadde befridd orcene? )

Btw hvor mye koster wow i måneden hvis jeg tar den lengste bindingstiden og hvor langt er det?
 
#44
en gang for alle....

Hvis du betaler med kredittkort kan du binde deg til enten 3 måneder eller 6 måneder, eller så kan du ha en måned-til-måned avtale
men det finnes også noe som heter pre-paid spillkort (kan sammenlignes med mobil kontantkort), og de varer i 60 dager.

prisene varierer fra bindingstide.
6 måneder ca 80 kroner
3 måneder ca 90 kroner
måned-til-måned ca 100 kroner
pre-paid spillkort 250 kroner

prisene er sånn ca omregnet utifra euroen
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#45
Jeg er Alliance. Horde er stygge, fæle og kjedelige.... :)
 
#46
Opprinnelig skrevet av Sancti+20.12.2004, 12.08-->
<!--QuoteBegin-_LarZen_
@20.12.2004, 12.02
Pet's som ikke kan angripe men kan gjøre ting med ditt andre pet..
151732​
Fnis.

Jeg kommer til å spille warrior, av vane. Har tenkt på å prøve noe annet bare for å se hvordan det er ... noen som har noen anbefalinger? Jeg aner ikke hva jeg skal prøve. Hva er gøy? Hva er mindre gøy?
151734​
[/b]
Du burde prøve deg på en Druid.
Jeg er en Elf Druid, og det er kjempegøy!
Er lvl 10 nå og kan gjøre meg om til en bjørn.
Ellers virker jo Warlock gøy. Og da kan du velge mellom flere raser.
 
#48
Glemte å si at jeg var Alliance. Er Night Elf.
Vurderte Tauren men vennene mine var Elf's så jeg tok det i steden for.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
#49
Spiller alliance (Human warlock). Vurderte også Tauren, jeg synes de ser så koselige ut , jeg vet det ikke er noe ondt i dem :flau:
 
#50
Opprinnelig skrevet av Darkstorm@15.02.2005, 08.07
Jeg er Horde. Alliance er pene, snille og kjedelige....:)
177849​
Selv spiller jeg for det meste Alliance, og det kjedeligste jeg har sett med alliance er begynnelsesplassen til Night Elf, Teldrassil.
SNAKK OM KJEDELIG!!!
Nå er jeg lvl 15 NE hunter og jeg skal ALDRI tilbake til teldrassil, darkshore osv...
(unntaket får være hvis det skulle gjelde quester som trengte at jeg reiste tilbake, men vi får håpe at d ikke skjer med det første...)
 
#52
Hunter og Warrior får dual-wield på lvl 20
Rouge får det på lvl 10

EDIT: mulig jeg har glemt en class eller to her... men men..pytt pytt
 
#53
Jeg liker både Alliance og Horde. Men en ting jeg hater er starting-point til Trolls. HERREGUD, BARRENS ER SÅ JÆVLIG DRITKJEDELIG OMRÅDE!
 
#54
Alliance såklart.

Hvem gidder da å være stygge, barbariske brutes med muskler som kun brukes til fremvisning.
Dere kan bo i hyttene deres, vi lager store byer og bygger opp sivilisasjoner i mens :)

Ser foressten at det er veldig likt mellom Horde og Alliance, det er sånn det skal være.

:tommelopp:
 
#55
Vel vel, dere er kanskje mer sivilisert, men la oss se hvordan det går når vi stormer dere med bruunstige oksemenn og orkeboyz med rabies etterfulgt av blodtørstige troll and the walking dead:D Da tenker jeg deres homofile paladins faller om og ber om nåde... HAAHHAHA <end of RP mode>
 
#56
Opprinnelig skrevet av Sortulv+-->QUOTE(Sortulv)
HERREGUD, BARRENS ER SÅ JÆVLIG DRITKJEDELIG OMRÅDE![/b]
Ord.

Selv velger jeg Horde fremfor Alliance, spilte til level 7 med en <!--QuoteBegin-The Creature

homofile paladin
Men likte det ikke noe, gikk over til en drit stygg Troll Hunter med en grusom rød nese.

<3
 
#57
Jeg vet, jævla jødeneser.

Uansett, topic of the day:

JEG HATER TAURENS!

Idag questa jeg rundt darkshore, lvl 16, så ble jeg ambushet av tre taurens som drepte meg... Minst 10 ganger på rad. jeg klarte til slutt å komme meg unna. Disse var lvl 30 - 40

Det jeg nå sitter igjen med er et grusomt hat mot taurens, og horde generellt. Dere kan tenke dere hvor mye jeg gleder meg til å voldta low-level Taurens. ARGH. :pirat:
 
#58
Har du lyst til å være med på tur til tauren-newbieområdet og drepe store slemme taurens, vennen?
 
#60
Jada, masa.

Kvinner altså ...