X360: GRAW-turnering

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Doctor Downs

Gjest
#61
Og jeg har fortsatt ikke spillt med folk som er kompetente nok til å klare de nye banene (sikter ikke til deg, Nicholas, det var svina som aldri dukka opp som var syndebukkene den dagen).

Edit: Okay, homeboys. Hvis jeg klarer å forbli alene i kveld er jeg ihvertfall klar fra klokka ni, hvis ikke så tar jeg gjerne noen sene matcher også (midnatt og utover). Hva føler dere for?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#63
Åfyfaenåfyfaenåfyfaen. Jeg er så jævla faens drittlei av å gå inn og ut av servere for å se om det er noen seriøse spillere der, og jeg er søpplelei av å vente tjue jævla minutter i en lobby på et 10 minutter langt spill fordi hosten faen meg ikke blir ferdig med hva faen han driver med eller må vente på en faens venn som faen meg aldri kommer og som faen ikke er en god nok grunn til å la femten andre vente! Argh!

Trenger å spille med noen upstanding norske spillegale. Om en times tid, noen?
 
#67
Noen flere som blir med? Litt lite med 2. Jeg ringer Endre nå iallfall.

Edit: Skal vi ta det om en times tid? Da kan iallfall Endre bli med.
 
#69
Meh, virker ikke som noen gidder å være med. Prøve å få satt opp et tidspunkt en av de nærmeste dagene vi skal spille, så får vi oversikt over hvem som blir med i samme slengen?
 
D

Doctor Downs

Gjest
#70
I morgen klokka ni? Torsdag klokka ni? Fredag eller lørdag klokka ni så sant ikke alle ender opp på fylla?
 
#71
Jeg kan sikkert bli med i kveld eller i morgen, mens til helga drar jeg til Sandefjord.
Får bare håpe flere blir med, så vi faktisk får et ordentlig lag.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#72
Ja. Jeg stikker på hytta nå, men når jeg kommer hjem i kveld lager jeg en ny tråd hvor vi kan ha oversikt over nøyaktig hvem som har GRAW og hvem som har Chapter 2. Dermed kan vi enkelt og greit bare sende ut invitasjoner på Live, PM og/eller mail i god tid til alle sammen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#73
Siterer meg selv fra forrige side:

SITAT(Nicholas @ 25.07.06, 15.36) 16406
Ja, men da sier vi det slik. Skal vi ta en runde GRAW imorgen kveld klokken 22.00?
[/b]
Hadde ikke mulighet igår, pågrunn av en kombinasjon av jobb og kjærste. Ikveld er jeg derimot helt ledig, og er definitivt med. :)