Nå ble også Silicon Knights fratatt Legacy of Kain-franchisen (som ble gitt til Crystal Dynamics) og presterte å fucke opp en ekstremt gylden mulighet til å gi Metal Gear Solid en overhaling (ved å bare reskinne det og hyre Ryuhei Kitamura til å se over skulderen deres mens de animerte filmsekvenser).
"The Guild" har lang vei å gå. Kanskje Eternal Darkness bare var flaks?
3 eksklusive og nye videoer av Mass Effect over hos 1UP. Virker mer som extended scener fra det vi allerede har sett, men viser en del nytt likvel. Vi får for eksempel se hvordan et kjøretøy benyttes. Den tredje og siste videoen består av små "intervjuer" fra noen av utviklerene i Bioware. Aboslutt verdt å se alle tre om man interesserer seg for spillet.
Fant også en liten fiffig detalj i det nyeste EGM nummeret:
Opprinnelig skrevet av Electronic Gaming Monthly You will be able to take the character you created and the team you trained to the next Mass Effect game, so the feeling of an epic continous adventure rather than a new character creation is there. The decisions you choose will largely have a great impact on the game as well as the planned games. Also there will be lots of downloadable content on Xbox Live.
"PS: Your characters will lose all their items, equipment and skills, and have their levels and stats reset if you choose to transfer your save to Mass Effect 2."
Lurer på hvor lenge man må leite i manualen for å finne den der, når spillet blir gitt ut.
Dialogene med NPC's ser ut til å bli noe lignende, for på en video måtte hovedpersonen snakke med en NPC for å få info om hvor en annen NPC var, og da kunne man velge mellom svaralternativ. Kanskje det blir litt KotOR?
Bare at de tenker på evt. oppfølgere allerede tyder jo ihvertfall på at de har tro på spillet. Det burde strengt tatt alle utviklere ha, men jeg har min tvil enkelte ganger.
Dialogene med NPC's ser ut til å bli noe lignende, for på en video måtte hovedpersonen snakke med en NPC for å få info om hvor en annen NPC var, og da kunne man velge mellom svaralternativ. Kanskje det blir litt KotOR?
[/b]
Det kan hende du har rett, men jeg tviler på at selv Microsoft ville tatt seg betalt for å la brukerne få bruke bilder de selv har tatt med kameraet sitt som personlig bilde.
Revan: Prisen i USA er 40 dollar for den vanlige utgaven, mens den utvidede versjonen koster 80 dollar. Sistnevnte inneholder Xbox Live Vision Camera, en måned trial med Xbox Live Gold, Xbox 360 Headset, og et Xbox Live Arcade spill - Uno.
Spesifikasjonene på kameraet er:
SITAT
* Supports up to VGA 640H x 480V video @ 30 frames per second
Jeg har et spørsmål her. I Saint's Row-demoen ser du at man har muligheten til å spille det på System-Link. Men hvordan funker dette? Noen som vet? Bare utforsking og mulighet for å gjøre Quests sammen, eller er det bare mini-games?