Xbox 360 - generelle nyheter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Lodin

Der Waaaah
Om ikke annet skal de ha pluss for å ikke slenge noen kule ekstras på selves spillet. Gudene veit at MS digger å la utviklere døtte nye våpen og annet dill inn i spesialutgaver. :argh:

EDIT: Og ikke blir maskina noe billigere heller: SITAT
The Premium Xbox 360 won’t benefit from a price cut this Christmas - but instead a HD-DVD and console package is due, spearheading a marketing drive of console bundles available from November.

Retail sources have indicated to GamesIndustry.biz that Microsoft is currently planning to price the standalone HD-DVD drive at GBP 199 (293 Euro), and to package it with two HD-DVD movies. The sources also suggested that Microsoft will bundle the Premium console and next-generation movie player together for under GBP 400 (589 Euro) – and that the price could even be as low as GBP 375 (552 Euros).[/b]
På den andre sida, hvis man allerede har hatt en 360 en stund og får muligheten til å kjøpe HD-DVDen med to bøse filmer så er det ikke rart om folk slår til.
LINKH

Men det bør være bra filmer og!
Med mindre de slipper pakker som Death Race 2000/Army of Darkness er helvete ute! :argh:
 
Argh, glemte helt av at det kom en "Limited Collector's Edition" av GoW da jeg var innom EBGames og forhåndsbestilte et eksemplar av spillet. Ser ut som jeg må ta meg en tur til å høre om det er mulig å få denne utgaven i stedet for den vanlige.
 
Jeg skal bestille Limited Edition fra Play.com, og det står 44,99 delivered. Men hvor mange norske kroner må jeg ut med til sammen før jeg har det hjemme i stua? Hvor mye blir det i toll og shit?
 
SITAT(Mongis @ 09.09.06, 12.53) 23229
Amazon UK og Play har Tin Boxen inne, men har ikke sett noen butikker her i Norge som selger den enda. :grr:
[/b]
Problemet er at ingen butikker i Norge får tak i denne via EA som er leverandør på Capcom titler. Slik var det med RE:4 også, ingen tin av den heller.

Bestilte meg DR fra Play (tin box) siden jeg har hatt de andre boxene, og så er jeg komplett coverhore.
 
Jeg og er det! Halo 2, TESIV: Oblivion.. Og DR vil jeg ha med fett cover. Hva er det som skiller versjonene? Jeg gidder ikke å punge ut med 7-800 kroner bare for et kulere cover og bittelitt ekstra shit, selv om jeg gjorde det med Oblivion. Men da fikk jeg med mye ekstra.
 
Septimen og kartet var to av fem grunner som fikk meg til å forhåndsbestille. De andre tre er at jeg er fan, jeg ville ha bonusdiscen hvor de viser hvordan de laget spillet og coveret, for det er utrolig niiiice.

Du kan kjøpe den for 300 kroner.
 

Lodin

Der Waaaah
Halogen, en sinnsykt lovende RTS basert på Halo er akkurat sparka i nøttene av MS. :argh: Ikke mye til 360 nyhet, men jeg gidder ikke poste andre steder.
SITAT
Hours ago, we finally recieved the words we've been dreading since the mod started to get noticed. Microsoft has decided that we are infringing on the intellectual property of Bungie Studios and has asked us to stop development on Halogen.[/b]
Hadde faktisk gleda meg til den.
LINKH
 
Hvorfor i granskauen sa dem ikke fra før. Veldig teit å si i fra når utviklingen er ferdig.

Føkk dere MS fordi dere er så utrolig uforsigbare.



Men spillene deres er allikevel kule :$
 
Nå har ikke jeg den der lange listen med alle bakoverkompatible spill, så jeg spør dere: Funker Splinter Cell-serien på 360en?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.