Xbox Live-klubben

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
#21
Neida, det var igår, så du var bare et par timer for sen. Men Baronz0r og Affable er regelmessig pålogget på Xbox Live, og da mest Halo 2, så det at du mistet det "klubbmøtet" der er ikke så ille. Det gjorde bl.a. jeg også, da jeg var opptatt hele den kvelden.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#23
Kom med forslag! Jeg får selv Unreal Championship 2 imorgen eller i overimorgen (forhåpentligvis) og kan sikkert være med på et par runder. Jeg vet at ihvertfall Chaz har bestilt det, og Sulky skulle ihvertfall bestille det, så de er sikkert med iløpet av uken. Idé: Hva om jeg setter opp en runde Unreal Championship 2 på torsdag kveld, mellom tja, jeg veit ikke, 18.00 og 22.00? :)

Som sagt, kom med forslag til når vi kan spille Halo 2 og andre spill også, så setter jeg det opp. Altså, det er bare å vise litt interesse og ta litt initiativ, så får vi sett når det passer for folk.

Listen er oppdatert.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#24
Opprinnelig skrevet av Nicholas@04.07.2005, 23.38
Hva om jeg setter opp en runde Unreal Championship 2 på torsdag kveld, mellom tja, jeg veit ikke, 18.00 og 22.00? :).
239131​
Ja kjempe, det hadde vært morsomt.
Ca 19.00 til 23.00 passer bra.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Knall. Jeg satt nå opp planen, og fylte inn tidspunkter jeg håper passer for de fleste. Hvis ikke så er det bare å si ifra, så kan vi se litt. Jeg satt opp Halo 2 to ganger siden det er det mest populære, også prøvde jeg å gjøre det slik at det passet best for de fleste (de som har bestilt Unreal fra play.com får det mest sannsynlig før vi skal spille på torsdag), selv om det ikke er optimalt for absolutt alle (Affable går f.eks glipp av Halo 2 på tirsdager). Hvem vet, kanskje vi bytter de to til neste uke.

Kom gjerne med feedback.
 
#26
Ser tipptopp ut. Bra at noen gidder å gjøre dette for SG.
Jeg melder meg inn i klubben.

Gamertag:
Mr Gude

Spill:
Halo2

Har kun ett av spillene som står på planen men det løser seg nok.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#28
Skriv meg opp på Bournout 3! Hadde helt glemt og neve det, det er sinsykt bra Live håper andre spiller/har spillet!!

Opplysning: Jeg har nok en helt uforståelig dialekt for de fleste <_<

Edit: Får kanskje solgt XIII og smal kontroll (uorginal), fikk XIII når jeg skulle annmelde. Og small kontrollen kosta 150 kr XD. Jeg selger de for 400 samla, håper jeg får solgt :tommelopp: Da har jeg lyst på Splinter Cell Chaos Theory!

BTW. hvorfor er jeg "not allowed" å poste på musikk del-fora?? :(
 
#29
*puste* Kanskje du skal... Tja. La oss si lese reglene?
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#31
Opprinnelig skrevet av Nicholas@05.07.2005, 18.02
Oppdatert. Er de fleste med på Halo2 om et par timer? :)
239370​
Ja :D
Jeg er kanskje helt elendig og forklare siden jeg ikke eier ordvalg til akkurat dette spørsmålet. Men hvordan kan jeg få kobla til både dataen og Xbox Live samtidig, jeg trenger 2 ledninger fra ADSL-boksen. Jeg har ikke peiling på hvordan jeg gjør det. Viss dataen og xboxen er kobla opp på likt og jeg ikke bruker nettet på dataen og bare på Xboxen, får jeg en tregere "speed" på Xbox Live??
 
#32
Meh. Need help.


Jeg vil gå Live. For første gang i mitt liv. O: Så jeg har noen spørsmål, ettersom jeg er helt blank på dette emnet og ikke aner hvordan jeg bør gjøre dette.

1.) Hva må jeg skaffe meg? Jeg har et stasjonert ADSL (Telenor Online. Huff.) som står 5-6 meter fra Xboxen. Umulig å flytte ADSLet nærmere, ettersom det er to rom; PCen står i gangen og Xboxen i kjellerstuen. (Samme etasje.)
2.) Hvor får jeg tak i det jeg trenger, åssen koblet jeg det sammen?

Og noe annet.

3.) Hvor mye koster en harddisk, og hva er fordelene med dette? Og chip, hvilke ekstra fordeler får jeg ved å chippe boxen min?

Yay, takk for eventuelle svar ang. Live-delen. Jeg vil spille Halo 2 og Conker. <<;
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
#33
1) En jævla lang ledning bort til kjellerstua?
2) Sleng kontakten baki x-boxen din, skru på, registrer live-konto, voila.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#34
Jeg prøver og invitere deg på Unreal Championship 2 Nicholas, men du tok ikke imot invitasjonen :( Noen som hvet hvordan man setter navn på de hosta gamene på UC 2? Jeg får det ikke til...
 
#35
Tror ikke han har det enda?
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#36
Opprinnelig skrevet av Affable@07.07.2005, 21.07
Tror ikke han har det enda?
240118​
Jo han var "online in Unreal Championship 2" så jeg sendte invitasjon. Forrsesten Affable gidder du og godta "friend requesten" jeg sendte deg for noen dager siden?
 
#37
Og, min feil. Skal godta neste gang jeg er på. :)
 
D

Deleted member 91

Gjest
#38
Alt er din feil, Affable.

Wow ... jeg er imponerende råtten i UC2. Klart, det var jo nesten forventet. Jeg skal ligge i hardtrening gjennom hele neste uke, skal ihvertfall regne med å få fullført det meste av singleplayer-modi.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#39
Reiser på ferie til Tyrkia så jeg er ikke tilgjengelig før 20.juli

Edit: kanskje typen til søtera mi spiller mens vi er i tyrkia :svette:
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
#40
Gamertag:
Scary Paladin

Spiller:
Halo 2
Burnout 3: Takedown
Splinter Cell: Pandora Tomorrow