Xbox Live-klubben

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
#41
er tilbake! før 21 juli! tenk det'a folxz! :p:p:p
hvis du kunne skrive at jg er tilbake hadde d vært digg....... :p må jo vite at jg er her! xD
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#44
Neida. Jeg (Nicholas) er bare uten internett. Kan ikke en som har litt lyst til å ordne ting ... ordne ting? Til jeg kommer tilbake, mener jeg. Greia er at jeg fortsatt har internett, så jeg kan spille på Live, men jeg har ikke PC.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#45
Nicholas vet du hva jeg gjorde? Jeg sletta faen saven min på Unreal Championship 2 ved et uhell. Fytti ¤#"%¤#&%¤&%¤ så forbanna jeg er. Blir nok ikke det spillet på en stund.
 
#46
Faen jeg er keen på å spille litt live i kveld......Noen som blir med på Halo 2, Burnout Revenge eller Rainbow Six Lockdown? :flau:
 
#54
Vet ikke hva det koster i måneden, men kjøp deg Xbox Live til 499,-. Da kan du spille på Live i ett år før du eventuelt på fornye eller stenge kontoen din.

Hvis du bare vil teste Live, så kjøper du deg bare et nytt Xbox-spill som støtter Live, for de fleste spillene kommer med et 2 måneders gratis prøvekort, hvor du kan spiller på Live i 2 måneder gratis. Men dette abonomentet må du si opp etter to måneder, ellers tror de at du vil fortsette med Live, og trekker penger for et års spilletid.

Håper det hjalp. :)

Torulv! Live! Nå!
 
#55
Gleder meg til Xbox Live igjen, det var kjempe morro å spille Rainbow Six osv

Når Xbox360 kommer i hus så kommer jeg nok til å være mye på Live tjenesten :D
 
#56
Husker når jeg spilte Rainbow Six på Live.. Det var tider det. Noen her som spiller Far Cry: Instincts på Live?
 
#58
Gjør det, men husk: Det er ikke alle spill det medfølger 2 months free-trial-kort. Så spør gjerne forhandleren din. :)

Vet at det følger med Free-trial kort i Far Cry: Instincts.
 
#59
På en måte som et slags guest pass. :tommelopp:
Jeg får se hva jeg gjør. Mulig jeg kjøper hele Live-driten med en gang.
 
#60
Ingen som spiller DF: Black Hawk Down? Sinnsykt kult på LIVE!

Jeg spiller Halo 2, Star Wars Battlefront og Black Hawk Down.
Gamertag: PositiveZypher