Xbox Live-klubben

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
#61
Jeg tenkte at vi kunne spille litt til helga, kanskje på fredag. Jeg kunne satt opp en liste med folk som skulle være med, og hvilke spill de har. Halo 2 hadde vært morsomt, og kanskje litt Rainbow Six 3 som kom ut for en stund siden. Kjekt å spille co-op over Live.

Så hvis noen synes at dette høres bra ut, så bare si ifra.
 
#62
Vel, jeg kan vel ta meg litt tid til fredag og/eller søndag. Kanskje litt på lørdagen også (spørs når jeg jobber).

Men jeg blir vel kun med på Halo 2.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#63
Jeg kan blir med i helga.
Jeg blir med på:
Halo 2
Rainbow Six 3
Burnout 3
Men det er stort sett Halo 2 som eier online.
 
#64
Det er bra. Rainbow Six 3 co-op over Live hadde vært fett! Men som du sier, Halo 2 eier. Vi trenger minst to til hvis det skal bli noe. Da er vi fire, og kan spille matchmaking og Team Slayer på Halo 2, og være på lag.
 
#67
Jeg er innpå Xbox Live nå, gamertaget mitt er Revable. Noen som blir med? Jeg er innpå Halo 2, men skal spille Rainbow Six 3 og Far Cry: Instincts og i kveld. Bli med!

Venter på dere, Torulv og Freezar.
 
#68
Revable|Affable.


Eh? Er jeg inne på noe, eller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Revan: We're on a need-to-know basis, and I sure as hell didn't need to know that. >_<
 
#71
Jeg kobler til Live om 5 min (lillebroren min har kapret TV-en), noen som er på?
 
#72
Jeg vet ikke med dere, men i det siste halveåret så har det vært relativt dødt i det norsk xbox live miljøet. De som spiller aktivt spiller kun Halo 2, noe jeg irriterer meg litt over. Nå har min live tjeneste godt ut og SulkyIce Dude eksiterer ikke lenger. Jeg gidder ikke å tegne nytt abonoment i form av betaling eller 2 month 4 free.

Saken er det jeg at jeg gleder meg som en liten unge til Xbox 360. Jeg har virkelig lyst til spille sammen med både gamle og nye venner på Live. Vel uannsett. Saken er det at jeg lurer på om det er av interesse og starte en klan basert på 360 live. Vil bare høre hvor stor intressen er for dette. Skriv gjerne ned hvilket spill du tror du kommer til å spille og hva du muligens kommer til å hete. Igjen, gjør dette for å vite hvor stor intressen er for 360.


Kan også legge til at jeg har vært sløv med oppdateringen av Live listen på både PC og xbox. Dette skyldes mest at jeg er i ferd med å miste interessen, så hvis en moderator føler for oppdatering, vel be my guest :)
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#73
Tja, det hadde vært ganske fet med clan i PDZt.
Tror nok jeg kommer til å spille PDZ endel online, også bruker jeg Torulv som gamertag forhåpentligvis, er vell ikke så magnen anre Xbox Live spillende Torulv'er rundt om i verden :p
 
#75
hmmm...det blir vel ikke akkurat en klan, mer en videreutvikling av "Xbox Live klubben" Det jeg var mest interessert i var hvor mange som kommer til å spille 360 på live.
 
#76
Jeg blir med jeg. Må bare få kjøpt konsollen og spill..

Jeg og Torulv skal spille litt Rainbow Six 3 på Live, co-operative mission. Hvem blir med? Bare legg til Revable eller Torulv, og join oss.
 
#77
Kommer nok til å kjøpe 360 ganske fort, kjenner jeg meg selv rett. Med mindre jeg er pengelens helt til NR kommer. Så, jeg kjøper da mest sannsynlig Kaemo (er jeg helt på trynet nå, eller; er virkelig det det heter?! (ja, er trøtt)) og PDZ.

Så ja, jeg dukker nok opp på live i løped av vinteren.
 
D

Deleted member 1518

Gjest
#78
Kommer nok til å kjøpe 360 ganske fort, kjenner jeg meg selv rett. Med mindre jeg er pengelens helt til NR kommer. Så, jeg kjøper da mest sannsynlig Kaemo (er jeg helt på trynet nå, eller; er virkelig det det heter?! (ja, er trøtt)) og PDZ.

Så ja, jeg dukker nok opp på live i løped av vinteren.
[/b]
Kameo, hehe.