YA I M R U? Super Mario Galaxy 2!

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#61
Ja, vil bare seconde den, DVDen som følger med er quality entertainment. Et par kule videoer for "avanserte" moves og.

Det må sies, spillet holder deg i hånda hele jævla tida. Og det, det er så jævlig 2010.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#62
Greia ligger på stuebordet just nu, hadde fyrt opp Wii-en sporenstreks var det ikke for at jeg har det travelt og bare har tid til en kort pust i bakken før jeg må av gårde igjen. Woe is me.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#63
Stod opp tidlig, stod ved Platekompaniet ved åpningstid DE HADDE IKKE FÅTT INN så jeg gikk på Game og de hadde det :) :) 499 kronasjer.

Har spilt gjennom første verden (hvorfor kaller de det verden og ikke galakse/system?) og tatt første superbaws. Spillet eier.

I tilfelle det fortsatt er sånn at comet challenges ikke åpnes før du har tatt sisteboss en gang så børner jeg gjennom spillet på minimum stjerner så det ikke er kun de vanskeligste bretta igjen.

Må stikke på jobb nå. Æsj.
 

K999

Keystone State Of Mind
#64
Husker ikke når men comet challenges åpnes sånn ca rundt verden 3-4. Har 78 stjerner selv og spillet eier.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#65
Slik jeg forsto det åpner Comet Challenges etterhvert som man får flere av de derre komet-myntene som det finnes en av på hver verden/galakse. Men ja, denne spillen er dritfett. Jeg spilte aldri eneren så det meste av planetinga var helt fresht for meg, men pløyde gjennom 60-70 stjerner denne uka. Merker jeg nesten er keen på Wii igjen.
 
#66
Jah, det eier. Føles ikke like fantastisk som første gang jeg fyrte opp Galaxy 1, men koser meg nå likevel. Har klart å holde meg unna videoer og bilder, så alt av nye greier er fresht for meg. Hater dog den jævla fuggelen man må ri på. Kudos til elkjøp som klarte ha det i postkassen min på torsdag. Anbefaler ikke å prøve spille det i fylla forøvrig, det var egentlig bare frustrerende. DVD-en er kanskje prima bakfyll-tv, da. Får teste det nuh.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#67
Førsteinntrykket mitt ble litt sånn shaky siden det starter med en 2,5D-prolog hvor man virkelig får se hvor radikalt forskjellig 3D-kontrollsystemet til Mario er fra f.eks. New Super Mario Bros. Wii, og det føles jævla klønete. Litt seinere, da Bowser dukka opp, klarte jeg å lure kameraet feil vei slik at det ikke gikk an å se noe. Glitch innen ett minutt, slett ikke verst.

Etter det var det god sort, da. Elsker de nye galaksene, digger romskipet, liker at jeg ennå ikke er ferdig med første verden og allerede har låst opp en del ekstrajall på skipet, Yoshi er gloriøs osv. Kjøp.
 

Lodin

Der Waaaah
#68
Akkurat i den biten hvor Bowser dukker opp (og det fortsatt er 2D) syns jeg kontrollen var jævla mye berdere enn NSMB.

Fortsetter å være sånn i alle 2D-bitene.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#69
Je, jeg syns det funker både fordi det er lenge siden jeg har spilt et 2D-Mario, og fordi overgangene til 2D i Galaxy 2 ofte er så smoothe at du ikke merker det skje engang.

Og Yoshi eier, selvfølgelig *inkuberer mordi*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Det funker i selve spillet fordi der er brettene laget for kontrollsystemet, men akkurat prologen er utforma som et SMB3-brett og det klæsjer.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#72
61 stjerner. Har ikke hatt en hard, tung spillehelg siden... vel, Perfect Dark XBLA, men fortsatt. Dette eier. Gjort reint bord på hver bane før jeg har gått videre, og har nettopp kommet til
strandgalaksen i verden 4
. Vente til roomien har sett ferdig Formel 1 nå så er det på'n igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#73
Kommet meg til tredje verden og akkurat låst opp Prankster Comets, shit is cash. Dette spillet anbefales til folk.
 
#74
Har noenogseksti stjerner sjøl, og altså, det er jo klin likt ener'n, bare med no yoshiings. Det betyr jo automatisk tidenes objektivt sett beste spill, men hadde kanskje håpet på noen flere "WOOOOW"-øyeblikk. Men ja. Bæsj er så klart kontanter.
 
#75
Synes nå det er langt mer variasjon enn eneren, ble ganske lei eneren etter en stund. Har bare 25 stjerner ellerno foreløpig da, så kan jo hende det blir mer repetisjon etterhvert.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#76
Nye verdenskartet gjør det mindre strevsomt å ta noen kjappe stjerner når prankster-kometer dukker opp i tidligere baner etc. Vil si dette er et hakk over eneren, ja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#77
Det er det, vettu. Kometsystemet var litt forvirrende i eneren og "verdenskartet" var hella strevsomt å navigere seg rundt, noe som har blitt fiksa i oppfølgeren. På den annen side er ikke musikken like bra. Noe som ikke er så rart siden den var perfekt i eneren. Ikke at det ikke er standout tunes i SMG2, men orkesterkjøret har fått stifte bekjentskap med diminishing returns gitt.
 
#78
Kjøpte meg Wii og dette i dag. Det har enda ikke hektet meg helt, men jeg føler at det er mer min Pokemonavhengighet sin skyld og ikke spillets. Elsket eneren så dette blir nok bra saker.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#79
88 Stjerner og nettopp tatt den femte grand star-en. Fortsatt tatt alt annet før jeg har gått videre. Daredevil run på
Bowser Jr.s Boomsday Machine
var vel egentlig det siste jeg tok.
 
#80
Personlig koste jeg meg mye mer med eneren, men mistenker det har noe med at alt føltes mye nyere og unikt den ganger. Gleder meg dog til å se hva de grønne stjernene er for noe, når jeg kommer så langt... er på ca 60 stjerner, og roter rundt i siste world for tiden.