[NX] Zelda: Breath of the Wild

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Selv foretrekker jeg å save, og så loade hvis jeg f.eks kaster bort en fe på en billig one-shot. :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
Med fare for å spoile kan jeg jo nevne at folk som dævver fort og ikke har besøkt Zoraene og fiksa elefanten deres ennå, burde besøke Zoraene og fikse elefanten deres.
Siden du er så Mr. smartypants, hvor fikser jeg meg tjue eller fler elektriske piler?
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Stikk opp på den haugen du blir henvist til, de ligger strødd der. Pass deg bare for hissigfar som roamer der oppe, jeg stealtha bare rundt han.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Høh, jeg fikk automatisk et tips om det, til og med merke på kartet. Uansett da, ta på'rei badedrakta og svøm opp fossen nesten rett øst for tronrommet (gå over brua til høyre når du ser rett mot tronrommet), klatre opp på toppen av Ploymus Mountain (den heter det fordi det er der du drar for å pløye mus =D) og hekt med deg ca. en milliard sjokkpiler. Ps det er en diger dækel der som kommer til å myrderisere deg på noen sekunder hvis du ikke er på alerten da.
 
Tenkte ikke på at man kunne stealthe seg rundt han strømpil-jævelen, så jeg drepte han istedet. :smugdog:

Kosta meg 2 skjold, 3 sverd og en haug piler og mat.

Med fare for å spoile kan jeg jo nevne at folk som dævver fort og ikke har besøkt Zoraene og fiksa elefanten deres ennå, burde besøke Zoraene og fikse elefanten deres.
Gjorde dette rett før jeg la meg i går og
hæ, er den reusable?! Så man blir i praksis udødelig og trenger ikke lenger bale med matlaging?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
En bitteliten caveat er det, da: Cooldown regnes i minutter, ikke sekunder. :riffa:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hallo!

Ellers, hvordan spiller folk mtp. HUD? Jeg bare slo på Pro Mode med en gang, så jeg veit ikke hva som vises på skjermen som standard. Det finnes uansett ingenting i verden som kan få meg til å slå av akkurat den funksjonen.
 
Huh. Ikke fått med meg at man kan justere det? Er det in Switch eksklusiv-funksjon? Har minimap, termometer, klokke, stealth-indikator og aktiv rune-indikator. Tror jeg.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
System->Options, garantert likt på Wii U. Jeg liker å ha HUD på, for da ser jeg bl.a. hvor lenge det er igjen til ting er recharget. HUD-en er liten nok til at jeg ikke plages.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan jo si at Pro Mode betyr at det eneste som vises av HUD er hvor mye liv du har, i tillegg til utholdenhetsmåleren og interaksjonsforespørsler.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
Ser absolutt hvordan fravær av HUD kan heve opplevelsen hvis man er i rett humør, men jeg koser meg for mye med all den (u)nyttige informasjonen.
 
Når det kommer til lynpilvokteren, så lenge du har reaksjonsevne og ein stålsoppragu på plass går han fint. Tar litt tid, men gøy kamp!

Elsker at alle fiender kan tas med litt fingerferdighet!! Kontrollen og timingen begynner å sitte no etter 30 timer (trur eg, står 30 timer på aktivitetsloggen til Wii U, kan ha idlet litt her og der) og med lagringssystemet såpass genialt på plass er det kjapt å trene taktisk på alle fiender.

Har så vanvittig god plass på kroppen, han Link!! Så det er berre å makse på med piler og ingredienser og mat til ei kvar tid så går alt fint!

Men ja, eg vil ha OP Wolf Link. Må eg spele TP som ein tulling først?
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Litt lenger opp, Eirik
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Men ja, eg vil ha OP Wolf Link. Må eg spele TP som ein tulling først?
Alt du trenger er Wolf Link-amiiboen, og da kan du påkalle ulvelink en gang om dagen som en medhjelper. (Han dauer sikkert på et slag han og)

Litt irriterings at masse greier er låst bak amiibos. Hylian Shield (fåkkings 90 def) er i spillet bak en hard bosskamp såvidt jeg forstår, men du kan og droppe den ved å scanne 30th Anniversary Zelda-amiiboen. Du kan droppe Wind Waker-Link sine klær fra den Toon Link, og den eneste måten å få Actual Epona (istedenfor å finne en brun hest med max stats og bare navngi den det) er ved å eie Super Smash Bros Link-amiiboen. Går for 500 på eBay.