Hele spillet handler om forberedelser, så den sjansen tar jeg ikke!
Jeg vil forresten klage på to bosser. Spesifikt de som er på slutten av kamelen og firfisla.
Ikke helt Nintendo-designen jeg er vant med.
Jeg vil forresten klage på to bosser. Spesifikt de som er på slutten av kamelen og firfisla.
I den andre fasen til Thunderblight Ganon må du grabbe en av de lynavlederne og flytte den bort til han sånn at lynet han lager slår ned i han. Eneste er at jeg ikke trodde dette kom til å virke fordi han er lynelement og jeg dermed antok det ikke ville ha en effekt. Så da jeg kom til Fireblight Ganon sin andre fase skjønte jeg ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom skjoldet hans. Spillet gjør et poeng utav at han tenner på øksa si, som henger utenfor skjoldet når han flyr rundt. Prøvde å skyte på denne med diverse men det hadde ingen effekt. Jeg prøvde så å skyte den ildkula han spawner mens den var i nærheten av han, men denne bossen har beskyttelse mot sitt eget element! Det viste seg at det du skulle gjøre var å kaste en bombe på han mens han lader opp det ene angrepet sitt. Men 1. Hadde jeg fått bomba i det dungeonet som i "vanlig" Zelda så hadde jeg skjønt det, men 2. det er uansett uklart at han suger inn luft når han lader opp til det angrepet, og han har i tillegg et identisk angrep hvor han ikke suger inn luft først! Og 3. Spillet lærte meg at hvis jeg equipper bombepiler i vulkanen så bare eksploderer jeg.
Ikke helt Nintendo-designen jeg er vant med.