[Wii] Zelda: Skyward Sword (Wii)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, fækk, jeg bare leste teksten og tenkte automatisk IGN. Der har du meg.

Fekk, dette spillet er vanskelig. Dødde to ganger på første boss, og har rett som det er dødd på vanlige fiender og. Er megakos, da. Ble nettopp ferdig med første tempel, og har sidequesta litt rundt i skyloft nå.

Lodin

Der Waaaah
Starta på det istad og fiaen så Zelda dette er. Det er også megakoselig og har den samme stemninga som Windwaker istedet for Twilight Princess sine depresjoner. Digger særlig vannfaregpaletten på alt som er bakgrunn. Etter vel to timer så føles dette allerede jævlig solid ut.

Og jævlig svært. Er ti timer uti selv, har ikke begynt på andre dungeon engang og det føles storymessig ut som jeg så vidt har starta.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Og musikken dere, musikken...

fuck you, vil starte på dette nå

Lodin

Der Waaaah
Lurte og hva han anmeldern preika om når jeg først fikk testa det. Ihvertfall kom jeg fram til at kontrollen fungerer best om man svinger wiimoten som om den faktisk er et sverd og veier en del. En gang iblant får man kanskje et skrått slag istedet for horisontalt, men da har man ikke waggla nøyaktig nok. Stæbbing fungerer ihvertfall hver jævla gang.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kan faktisk hende at de har brukt en 1st-gen debug-Wii sammen med MotionPlus til tross for at det har vært kjent helt siden MotionPlus kom ut at det fører til mong.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Hvis det er så kjent er det noe i alle fall GameSpot burde ha oversikt over og teste.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, ikke sant. Men det kan ha skjedd, selv om forklaringen også i det tilfellet blir at Gampespytt er udugelige så det går vel for det samme.

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fy faen. Det er kun Nintendo-spill som gjør meg så irritert at jeg SKRIKER til skjermen for at figurer skal HOLDE FAENS KJEFT og la meg SPILLE SPILLET! HELVETE!

Er faen ikke rart Wii regnes som babbykonsoll.

CockMcBalls

El Sabor Professional
Fy faen. Det er kun Nintendo-spill som gjør meg så irritert at jeg SKRIKER til skjermen for at figurer skal HOLDE FAENS KJEFT og la meg SPILLE SPILLET! HELVETE!

Er faen ikke rart Wii regnes som babbykonsoll.
Dette. Altså spillet er guddommelig fett men Jesus fuckin Christ hold kjeft allerede NPC-er.