Zelda-spillene til Philips CD-i

Status
Stengt for ytterligere svar.
#1
... og da mener jeg selvsagt ikke Prinsesse Zelda [/tørrhumor]

Ja, mange har sikkert fått med seg at Zelda-serien tidlig på 90-tallet ble kraftig voldtatt av Philips, men jeg har en mistanke om at ikke alle vet nyøaktig hvor kraftig denne voldtekten faktisk var. Det var i hvert fall ikke jeg klar over intill jeg så film fra hvert av de tre Philips utviklede Zelda-spillene til CD-i. Jeg snublet nemlig over video fra disse tre spillene her om dagen, og selv om jeg har hørt utrolig mye dårlig om disse spillene, ble jeg allikevel overrasket over hvor dårlig spillene ser ut til å være.

Jeg har leitet etter film fra disse spillene ganske så lenge, så jeg tenkte kanskje flere hadde samme problemet. Derfor poster jeg link til alle filmene i dette emnet.

Link: The Faces of Evil ca. 34 mb
Zelda: The Wand of Gamelon ca. 46 mb
Zeldas Adventure ca. 41 mb

Og her er en link til siden jeg fant alt dette på: (virker som en veldig god Zelda fanside)

http://www.zhq2.com/main.htm

Føler du for å gråte? Føler du for å le? Gjør det i dette emnet. :tommelopp:



:kos:mad:homo Link
 
#5
Prøvde de nettopp..... Broren min kjøpte en Phillips CD-i maskin med drøssvis med spill!
Og ja, de ER faktisk så forferdelig dårlig som alle skal ha det til!
Helt grusomme!
 

Kilik

Lokal moderator
#7

Takk for filmene. Dette var jo faktisk verre enn jeg fryktet...
 
#16
Opprinnelig skrevet av LoCo_nisse@18.01.2005, 10.02
fortsatt...det er bedre en windwaker....:)
165067​

:mad:
 

Endre

Ødela forumet
#18
*koze CD-Ien sin*

Visste dere at den også kunne spille film, og at det egentlig var hovedfunksjonen? Den kunne spille filmer på ja, nettopp, CD-I-plater.
 
#20
hehe...er litt ironisk om det ikke var flere som skjønte det...(selv om jeg før mente at windwaker var det dårligste spillet i serien.)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.