Zelda-spillene til Philips CD-i

Status
Stengt for ytterligere svar.
D

Deleted member 365

Gjest
#31
Tsk tsk... Jeg har faktisk sett HELE den jævla serien.. Grunnen til det var hvis jeg har klart å lide meg gjennom det ville jeg aldri bli skuffet over et zelda spill noensinne. Og hvis jeg føler at det er homo, bare setter jeg meg ned og ser på serien og blir glad inni meg på en fæl måte, for så å sette meg ned å spille videre. yay
 
#32
Opprinnelig skrevet av Shigsy+21.01.2005, 10.13-->
<!--QuoteBegin-LoCo_nisse
@21.01.2005, 09.02
windwaker er fortastt bare hakket bedre da...:):D
166313​
Hva med å begrunne dine meninger? Hvis grafikken er hovedgrunnen, dør jeg av latter (eller bare blir veldig oppgitt).
166323​
[/b]
Det er ikke bare grafikken som er barnslig i TWW, de som faktisk har spilt spillet, men ikke liker det, vil aldri si at det er på grunn av grafikken alene.
 
#34
Opprinnelig skrevet av Agahnim+21.01.2005, 21.06-->
Opprinnelig skrevet av Shigsy@21.01.2005, 10.13
<!--QuoteBegin-LoCo_nisse
@21.01.2005, 09.02
windwaker er fortastt bare hakket bedre da...:):D
166313​


Hva med å begrunne dine meninger? Hvis grafikken er hovedgrunnen, dør jeg av latter (eller bare blir veldig oppgitt).
166323​
Det er ikke bare grafikken som er barnslig i TWW, de som faktisk har spilt spillet, men ikke liker det, vil aldri si at det er på grunn av grafikken alene.
166588​
[/b]
Det er jeg enig i. Wind Waker er absolutt i letteste laget, og det er klart med på å gjøre spillet mer barnevennlig. Men det er ikke poenget mitt. Det er alt for mange som avskriver Wind Waker på grunn av grafikken, det har jeg fått erfare alt for mange ganger. Og det gjør meg forbanna at folk dropper et spill fordi det har en spesiell grafisk stil. Hadde de bare tatt seg tid til å teste det. Gameplayet er i bunn og grunn identisk med Ocarina og Time, bare forbedret på enkelte områder.

Men hvis vår venn LocoNisse her har tatt seg tid til å spille spillet i mer enn 5 minutter, skal jeg holde kjeft. ;)
 
#36
Opprinnelig skrevet av Agahnim+24.01.2005, 21.35-->
<!--QuoteBegin-Shigsy
@24.01.2005, 08.49
Gameplayet er i bunn og grunn identisk med Ocarina og Time, bare forbedret på enkelte områder.
167709​
Ja ... :zzz:
168075​
[/b]
Øh, jo. Link styres nesten akkurat som i Ocarina of Time, det er veldig mange puzzles i spillet som stammer fra OoT og tidligere Zelda-spill, og mange av spillets items er hentet fra OoT og tidligere spill i serien. Jeg kan ikke komme på andre store forskjeller enn seilingen. ;)

Doh, først nå forstod jeg hva du mente. Du synes det er kjedelig at gameplyet er identiskt.. Dumme meg, sorry :flau:
 
#38
har spilt windwaker
det var jo bra
grafikken derimot, var grei
hvorfor anstrengte de seg ikke litt mer og lagde heftig grafikk?
 
#39
Anstrenge seg mer? Spillet er et av de teknisk mest imponerende spillene denne generasjonen.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.