Zelda: TWW...

Opprinnelig skrevet av Agahnim+21.06.2005, 14.04-->
Når noen sier at noe suger er det vanligvis deres personlige mening, ikke fakta. Jeg sier ofte at Prince, sigarettmerket, suger, men allikevel er det et populært merke. Det samme gjelder på forum. Hvis noen sier at grafikken i TWW suger, er det deres egne mening, ikke fakta. Du liker ikke Xbox-kontrolleren, da må du gjerne si at den suger.[/b]
Desverre, å si at ting du ikke foretrekker suger, er usakelig. Det hører ikke hjemme på et forum, i det minste.

<!--QuoteBegin-Agahnim
@21.06.2005, 14.04
Det jeg reagerte på med setningen din; «De som syter om at grafikken er dårlig er småunger som forventet 3D-briller og real life-grafikk», var at jeg ikke forstod hvorfor noen skulle forvente det. Det har da aldri vært snakk om det, og realistisk grafikk er vanvittig kjedelig fra et designmessig synspunkt.
Hvorfor tror du folk (ikke ta deg nær av det denne gangen, jeg bruker "folk" som en betegnelse på de fleste med dette synspunktet) klager på cel-shading? Fordi de mener det ser barnslig ut, og hadde forventet noe mer realistisk. Det er kanskje ikke like mange brukere av den typen her på Spillegal, men tro meg, det er et hav av de som forventet noe mer alvorlig, og ble skuffet over forandringen fra første "GC Zelda"-klipp til det endelige utseendet. Kanskje ikke alle de som ikke likte grafikken var småunger som ville ha 3D-briller, men jeg har til gode å høre ETT argument som ikke går på "TWW er barnslig og urealistisk".

Opprinnelig skrevet av Agahnim@21.06.2005, 14.04
Jeg kalte deg fanboy fordi du valgte å gå til angrep på personer som sa deres mening, istedet for å motargumentere. Det er typiske fanboy-symptomer. Kanskje du burde tenke over hvordan du formulerer deg? Gjøre det du mener klart for de som leser det? Og slutte å syte når folk tolker de vage innleggene dine slik du ikke mente det?
Hør her. Jeg gikk ikke til angrep på noen her, det er faktum at grafikken i The Wind ikke suger. Hvis noen er uenig i påstanden min, og føler seg såret av at de blir beskyld for å ikke vite hva de snakker om, må de si fra. Jeg har ikke hørt gode argumenter for at grafikken suger, kun personlige meninger som "jeg liker den ikke" (dog uttrykt som det var ren fakta). Derfor har ikke påstanden min gjort noen skade enda. Jeg skjønner ikke hvorfor du hisser deg opp og kaller med fanboy, du har selv ikke argumentert for eller imot grafikken, du blander inn design og personlige meninger, jeg er ikke interessert.

Hvorfor dra denne diskusjonen videre, egentlig? Hva er hensikten? Grafikken suger ikke. At du selv ikke liker den på grunn av personlige meninger har jeg ingenting imot, men dersom du sier at den suger, og ferdig med det, vet du ikke hva du snakker om. Begynner det å demre for deg nå, hvorfor jeg skrev det jeg skrev? Ikke beskyld meg for å slurve med formuleringer når du ikke tar deg tid til å lese skikkelig.
 
Jeg i likhet med mange andre, synes det var alt for mye seiling. Spesielt før man lærer seg sangen til å kontrollere alle disse virkevindene.
En annen ting var at det var så alt for mange sidequests. Spillet var ganske kort å gjennomføre fra A - B, men om man skal få med seg alle sidequestene, blir det langt mer å holde på med.
Jeg er lat, så jeg gadd aldri å fullføre alt. Jeg gjennomførte de fleste tingene jeg kom over, men jeg har på følelsen av at jeg kom over langt i fra alt.
Men jeg synes at spillet er kjempesøtt alt i alt. :3 Fin grafikk med rene og klare farger, og bra musikk.
 
Mantagama: Du kunne ikke bare la det hele dø? Det er absolutt ingenting i ditt innlegg som alle oppegående mennesker(Til og med meg selv) greide å konkludere da spillet kom ut. Og for SG-heten sin skyld må jeg avslutte ved å kalle deg en negerjødehomo: Negerjødehomo.
 
Jeg synes ikke seilinga var noe stort problem, man møtte stadig på nye ting ute på sjøen. Etter min mening gjorde seilinga at man fikk et inntrykk av at verden var større enn i de andre zelda spillene.

Var da alltid morsomt å finne en bottle eller en heart piece ute på det åpne hav