Zelda: TWW...

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, foretrekker du da det til tider sjanseløst forvirrende og frustrerende designet du har i OoT? Jaja. :)
 
OoT var mye bedere en TWW. Vann reisinga gikk meg på nærvene, og da du først kom en plass virket alt så veldig lite. men så klar var det jo noen gode sider med Tww oxo.
 
Vel, da syns jeg at løpinga på den åpne sletten i OoT var mer irriterende. Under seilinga slapp man i hvert fall holde sticka i en retning hele tiden.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@13.06.2005, 23.16
Vel, foretrekker du da det til tider sjanseløst forvirrende og frustrerende designet du har i OoT? Jaja. :)
232794​
Njaaa, syns ikke det var det helt store heller. Majora's Mask, A Link to the Past, Link's Awakening og Oracle-spillene har alle bedre dungeondesign enn OoT.
 
satse på at det blir bedre Dougeons til det nye da og mye mye mere og gjøre :p. Windwaker gikk liksom så altfor fort.. og bli ferdig med.
 
Personlig så synes jeg at det å hente skattekistene som er avmerket på kartene er ganske kjedelig.
Spesielt kjedelig er det å samle Rupeer når du trenger dem aller mest.
 
The Wind Waker er et lett spill, men det er fortsatt masse spilling for penga. Selvom mesteparten er lett, er det mange steder å komme gjennom. Sidequests er det også en del av, så alt i alt er det et langt spill.
Dere som sier at grafikken suger, vet ikke hva dere snakker om.
 
Jepp, det har du helt rett i, ikke noe galt med grafikken. Synes faktisk det er en av de beste jeg har sett.

Se på bildet engang til før du ser at den er dårlig:

 
Vel grafiken i Windwaker er ikke dårlig, den nei.
Jeg synes bare at grafikken i OOT passer bedre. Jeg synes zelda passer bedre med en litt mørk tone.
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@16.06.2005, 16.23
Det er ingen som sier at grafikken er dårlig, folkens.
233630​
Hvor har du vært de to siste årene? Flere enn du kan telle klager på at The Wind Waker har dårlig og uimponerende grafikk, selvom det kanskje ikke er din mening.
 
Opprinnelig skrevet av Mantagama+16.06.2005, 15.45-->
<!--QuoteBegin-Agahnim
@16.06.2005, 16.23
Det er ingen som sier at grafikken er dårlig, folkens.
233630​
Hvor har du vært de to siste årene? Flere enn du kan telle klager på at The Wind Waker har dårlig og uimponerende grafikk, selvom det kanskje ikke er din mening.
233641​
[/b]
Bah, det er ignorante ubruklig mennesker som tenker: dette var for mye likt en tegne serie *kutte,kutte*
Grafiken er ikke drålig, det kan henne at ikke så mange hadde ventet den eller et den ikke passer til en Zelda spill, men dårlig og uimponerend er den ikke.

Se bare hvor nydlige efekter det er av alt som brenne, se på måten monstrene exploderer før røyken former sg inn til en kule.
Se på himlen, måken og havet, vakkert.
Se på hvordan alt spiller sammen og skaper en vakker og makisk Zelda verden, en lysre og nyere Zelda verden. En verden der det mørke ikke kommer fra grafikken, men fra mennesken og vesnene i spillet.

Start spill, kom deg i båten og seil deg en tur. La spillet vokse på deg. Du vil snart finne ut at spille ikke vosker med du gjør.
 
Ja, som sagt, jeg liker grafikken. Zelda-serien fortjente en liten vri, en forandring fra tidligere spill. Grafikken er utrolig detaljert og skaper en stemning du savner i de realistiske og mørkere spillene. Det er ingen spill som The Wind Waker, først og fremst på grunn av grafikken.

De som syter om at grafikken er dårlig er småunger som forventet 3D-briller og real life-grafikk.
 
Opprinnelig skrevet av Mantagama@16.06.2005, 12.45
The Wind Waker er et lett spill, men det er fortsatt masse spilling for penga. Selvom mesteparten er lett, er det mange steder å komme gjennom. Sidequests er det også en del av, så alt i alt er det et langt spill.
Dere som sier at grafikken suger, vet ikke hva dere snakker om.
233577​
I smell fanboy. Du argumenterer ikke for at grafikken er bra, istedet går du rett til angrep på de som har andre meninger enn deg. Ja, grafikken er teknisk imponerende, men folk behøver da ikke å like designet av den grunn. Jeg er ikke noen stor fan av designet i TWW, men jeg liker spillet. Veldig godt. Jeg er ikke en drittunge som forventet 3D-briller (hvor henta du den fra? Rævva di?) og realistisk grafikk (hvorfor skulle folk forvente dette når ingen Zelda-spill har til nå hatt det?) av den grunn, er jeg vel?
 
Mæææææææn, hva med å bare la det ligge? Agahnim liker tydeligvis ikke stilen i TWW og ingen som klandrer han på grunn av det. Vi ble ''alle'' enige for to år siden om at hvor godt man liker stilen forblir en smaksak og at grafikken er imponerende nok, den.

Forøvrig så har hunden min det helt OK, og jeg var blant de 14 av 90 personene som kom opp i muntlig eksamen på trinnet mitt :)
 
Neida, du bare gjentok akkurat det samme jeg sa. <_<

Uansett så sikter Morbo til Mantagama, ikke deg.

PS: Jeg vil ikke bare la det ligge, jeg savner skikkelige diskusjoner på dette forumet.
 
Opprinnelig skrevet av Agahnim@18.06.2005, 22.21
I smell fanboy. Du argumenterer ikke for at grafikken er bra, istedet går du rett til angrep på de som har andre meninger enn deg. Ja, grafikken er teknisk imponerende, men folk behøver da ikke å like designet av den grunn. Jeg er ikke noen stor fan av designet i TWW, men jeg liker spillet. Veldig godt. Jeg er ikke en drittunge som forventet 3D-briller (hvor henta du den fra? Rævva di?) og realistisk grafikk (hvorfor skulle folk forvente dette når ingen Zelda-spill har til nå hatt det?) av den grunn, er jeg vel?
234366​
Fanboy? Vis meg noen innlegg hvor jeg går til angrep på de som har andre meninger enn meg, jeg finner det ikke. Om du sikter til "De som sier at grafikken suger, vet ikke hva dere snakker om", er det vel noe sant i det. Grafikken i The Wind Waker ER ikke dårlig, om noen ikke liker den, betyr det ikke at den suger. Du surrer visst fortsatt fram og tilbake med "designet", jeg snakker om grafikken, som er imponerende. De som sier at den suger vet jo ikke hva de snakker om, det er en falsk påstand. Grafikken er imponerende, men om de ikke liker den, hva har det med saken å gjøre? Jeg liker ikke XBOX-kontrolleren fordi formen er klumpete, skal jeg da gå rundt og si at den suger?

Du misforstod forresten den ene setningen min, "De som syter om at grafikken er dårlig er småunger som forventet 3D-briller og real life-grafikk". <- Den var ikke ment til deg, men påstanden passer godt til de fleste småungene som klager på grafikken i The Wind Waker. De hevder at grafikken ikke duger, og at de forventet er realistisk spill. Det har selvsagt ingenting med tidligere spill å gjøre, men at forventningene var høye til en ny, kraftigere konsoll. Som sagt, man kan ikke si at grafikken suger på grunnlag av sin egen smak, det blir feil. Da gjelder ikke påstanden min deg, da du vedgår at grafikken er imponerende, men designet skuffet.
Ikke kall meg fanboy når du ikke skjønner hva jeg snakker om en gang, kay?
 
Nå begynner det å ligne noe.

Når noen sier at noe suger er det vanligvis deres personlige mening, ikke fakta. Jeg sier ofte at Prince, sigarettmerket, suger, men allikevel er det et populært merke. Det samme gjelder på forum. Hvis noen sier at grafikken i TWW suger, er det deres egne mening, ikke fakta. Du liker ikke Xbox-kontrolleren, da må du gjerne si at den suger.

Det jeg reagerte på med setningen din; «De som syter om at grafikken er dårlig er småunger som forventet 3D-briller og real life-grafikk», var at jeg ikke forstod hvorfor noen skulle forvente det. Det har da aldri vært snakk om det, og realistisk grafikk er vanvittig kjedelig fra et designmessig synspunkt.

Jeg kalte deg fanboy fordi du valgte å gå til angrep på personer som sa deres mening, istedet for å motargumentere. Det er typiske fanboy-symptomer. Kanskje du burde tenke over hvordan du formulerer deg? Gjøre det du mener klart for de som leser det? Og slutte å syte når folk tolker de vage innleggene dine slik du ikke mente det?

Edit: Jeg er forresten ikke helt edru nå - siste dag på skolen! :svette: