Årets idiot

De nominerte er:

  • Revan

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gamemaster

    Stemmer: 0 0,0%
  • roy_nor

    Stemmer: 0 0,0%
  • Arni/the_flask

    Stemmer: 0 0,0%
  • Thamashii

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%
  • Don_Corleone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Knasen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fantaboy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yevon

    Stemmer: 0 0,0%
  • Agradula

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nightburner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Laurentius

    Stemmer: 0 0,0%
  • Neptune

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
Du kommenterte heller aldri forsiden da den ble lansert, neptune. Det eneste du brydde deg om var: desktop-emnene og å gi crizpy anmerkninger
 
C

Crizpy

Gjest
Han var vel ikke den verste til å gi meg anmerkninger, men når han først gjorde det over en tåpelig grunn, slang han med en 24 timers utestengelse i samma slengen....som ILiuz tok vekk med en gang. :rulleøyne:

Redigert: This just came in
 
C

Crizpy

Gjest
Det ekte gullkornet er vel "SURVIVOR!!!! DET SIER LITT OM HVOR I LIVET DU ER...

Eller hva faen han sa.
 
Opprinnelig skrevet av Baku@02.01.2005, 18.24
Hadde jeg vist hvem som åpnet opp for bildesignaturer uten å sette noen som helst grense så hadde jeg nok stemt på han/henne.
157136​
nånå, var da ikke så dumt, bildesignaturer er da fine de? :D
 
Selv om Neptune forsåvidt fortjener det, kan jeg ikke la den alltid udugelige Revan miste pallplass.


Redigert: Søren, Vanguard og Neptune leder, drittsekker.
 
Opprinnelig skrevet av Mako@03.01.2005, 20.20
Jeg stemte på Yevon pga jeg har aldri likt han! sry.
157781​
Du sa ihvertfall at du stemte på meg. Som resten ikke tør, fordi jeg er alt for barsk.

Hvorfor liker du meg ikke? <_<
 
Opprinnelig skrevet av Yggdrasill@03.01.2005, 23.49
Fordi du har en stygg japsebryter-med-et-lokk-på-hodet avatar?
157915​
Det har Baronen også. Vi er som et par... Nesten. :flau:

Og nå ble jeg trist. For det er ingen stygg japsebryter-med-et-lokk-på-hodet. Det er en hjelm!

*griiiiiiiine kutte kutte med gitarstrenger*
 
Opprinnelig skrevet av Yevon+04.01.2005, 02.09-->
<!--QuoteBegin-Yggdrasill
@03.01.2005, 23.49
Fordi du har en stygg japsebryter-med-et-lokk-på-hodet avatar?
157915​
Det har Baronen også. Vi er som et par... Nesten. :flau:

Og nå ble jeg trist. For det er ingen stygg japsebryter-med-et-lokk-på-hodet. Det er en hjelm!

*griiiiiiiine kutte kutte med gitarstrenger*
157932​
[/b]
Ikke hør på den soppen der. Han ser ikke en genial avatar hvis den lyser med fjernlys rett i øynene hans. Jeg liker deg. :kos:
 
Alle som har postet mer enn en gang i dette forumet fortjener en aldri så liten oppstiver i ræva. Dette er årets idiot, faen ikke "jeg er mindre idiot en deg og nå skal jeg vise det!"

Jeg skal stemme på Thamasii forøvrig. Hvorfor? Fordi jeg kan gjøre det!
 
Vanguard: Det var nå grunnet meg du ble nominert, var det ikke? :p

Jeg stemte uansett Revan, og jeg mener Mandark/Vanguard er en kjernekar. Jeg liker bare ikke navnebyttet, derfor ble han årets idiot i nomineringen min.
 
Det er noen ting jeg la merke til når jeg så over lista:

Så og si alle på hele SG har da oppført seg greit mot Manguark og mobbet Revan en stund. (Ingen som sa mye imot det) Nå er det plutselig noen som ikke liker Manguark. (Dere kan ikke si noe på at Revan mobbinga dominerte helt en stund)

Neptune som faktisk var forumsjef en stund.. Merkelig at han kunne bli det hvis alle hatet han så mye. Dere klager feks på at han bare bryr seg om skrivebord-tråden sin? Hvorfor står dere da nærmest i kø for å få overta tråden hans hver måned?

Så er Gateway på den lista.. Det er jo ufattelig med tanke på at mesteparten av SG har huet opp i ræva hans og tilber han.

Så har vi Gamemaster der og. Hva i..? Han er vel snill som et lam?

Zico er ikke på lista. Det er feil. Zico burde faktisk ha 100% sikret plass på den lista i alle år.

Skoen som dere hater så inderlig er heller ikke der. Hvorfor det? Dere får virkelig bestemt dere. (Det er kanskje ikke "inn" å hate Skoen lengre?)

Sånn. Kall meg gjerne idiot eller kom med " :doh: " og se hvor mye jeg bryr meg. :D
 
Du er bare sur fordi jeg klarte åf å deg til å kjøre et script. Klarte du virkelig å tro på at det var en HTML validator?:p
 
jepp jeg kom tilbake som et bedre person. Vel jeg ble hvertfall ikke hatet på denne brukeren helt inntil at jeg avslørte hvem jeg var o.s.v :p
 
Status
Stengt for ytterligere svar.