Årets idiot

De nominerte er:

  • Revan

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gamemaster

    Stemmer: 0 0,0%
  • roy_nor

    Stemmer: 0 0,0%
  • Arni/the_flask

    Stemmer: 0 0,0%
  • Thamashii

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%
  • Don_Corleone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Knasen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fantaboy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yevon

    Stemmer: 0 0,0%
  • Agradula

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nightburner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Laurentius

    Stemmer: 0 0,0%
  • Neptune

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
C

Crizpy

Gjest
Så og si alle på hele SG har da oppført seg greit mot Manguark og mobbet Revan en stund. (Ingen som sa mye imot det) Nå er det plutselig noen som ikke liker Manguark. (Dere kan ikke si noe på at Revan mobbinga dominerte helt en stund
Og?

Neptune som faktisk var forumsjef en stund.. Merkelig at han kunne bli det hvis alle hatet han så mye. Dere klager feks på at han bare bryr seg om skrivebord-tråden sin? Hvorfor står dere da nærmest i kø for å få overta tråden hans hver måned?
Det er ikke emnet det er noe galt med, det er hvordan han kommenterte andre.
Var han uenig med en, så sa han feks. "Du har altid hatt stygge skrivebord" akuratt som det var en konkuranse...Hva faen er det for et argument?
Sa du mer i mot han, fikk du anmerkning.
Husker en spurte hvor en annen fikk tak i et bilde han hadde som bakgrunn, og Neptune svarer "hva med å gå litt stille i dørene"
Det sitatet der, ble hyppig brukt.
Sånn jeg så på forumet da han herja, var en lekeplass der en smule bortskjemt vestkantgutt fikk herje med hvem han ville, og slekke ræva til andre.
Som vi allerede har sett, så var drittslengingen og anmerkningene et faktum.
Det er ikke sånn en forum sjef (hvertfall i mine øyne, og jeg håper i deres og) skal oppføre seg.

Så er Gateway på den lista.. Det er jo ufattelig med tanke på at mesteparten av SG har huet opp i ræva hans og tilber han.
Tja..sånn det så ut for meg, var det kødd fra en av de andre homoene :p
Men som vi ser, er det 9 som har stemt han.
Kan kanskje ha noe med at noen missliker den "in your face" holdninga, og som har fått dritt av han, men ikke har giddet å sagt noe tilbake, for som alle vet, har han så og si alle "de store gutta" i ryggen.

Så har vi Gamemaster der og. Hva i..? Han er vel snill som et lam?
Sikker på at Knasen, Fantaboy, Revan m.m er snille og.
Men det er ikke avstemning om hvilke personer som er snille.

Zico er ikke på lista. Det er feil. Zico burde faktisk ha 100% sikret plass på den lista i alle år.
Ja.

Skoen som dere hater så inderlig er heller ikke der. Hvorfor det? Dere får virkelig bestemt dere. (Det er kanskje ikke "inn" å hate Skoen lengre?)
"skoenhatet" ble vel egentlig bare brukt for å få han til å bli "brutt ned psykisk" som han sa... At voksen mann kan oppføre seg sånn over internett, er ikke annet en utrolig tragisk og barnslig...tåpelig osv.
Jeg tror egentlig ikke alle hata han så jævlig, men siden han tok til seg all drittslenginga, ble det på en måte morsomt? vetta faen jeg.
Det er selfølgelig andre idiotiske ting som han har gjort og, men det er egentlig ingen grunn til å dra frem det.
 
Opprinnelig skrevet av Baronen@04.01.2005, 19.05
Faen som jeg savner et "OWNED!"-bilde nå.
158196​
Hvofor det da?

Redigert: Gamemaster har oppført seg snilt på forumet etter det jeg kan se. Jeg mente at han har vært snill og ikke i nærheten av å være idiot. (Men jeg kan godt skrive at han oppførte seg u-idiotisk hvis det er enklere)
 
Crizpy eier.
 
C

Crizpy

Gjest
Zythius:
Desverre er det en del brukere på dette forumet, og alle kan ikke mene det samma som deg. Òg han har fått kun en stemme...mao, han som nominerte han, mest sannsynlig har stemt han.

Så det er vel ikke akuratt mange som han er en idiot.
Han heter foresten marty nå..

:kos: eloz
 

Sancti

Terrorkatt
Opprinnelig skrevet av Crizpy+04.01.2005, 18.24-->
<!--QuoteBegin-Zythius
Så er Gateway på den lista.. Det er jo ufattelig med tanke på at mesteparten av SG har huet opp i ræva hans og tilber han.
Tja..sånn det så ut for meg, var det kødd fra en av de andre homoene :p
Men som vi ser, er det 9 som har stemt han.
Kan kanskje ha noe med at noen missliker den "in your face" holdninga, og som har fått dritt av han, men ikke har giddet å sagt noe tilbake, for som alle vet, har han så og si alle "de store gutta" i ryggen.
[/b]
Jeg er homoen, og hvis Zythius hadde orket å lese nominasjonsemnet hadde han antakeligvis skjønt at det var ment som en spøk.

Det at noen mangler på lista, mens andre ikke burde vært nevnt i den, er jo fordi folk her heldigvis har forskjellige meninger og liker/misliker forskjellige folk. Det må være lov å nominere hvem man vil, så er det opp til andre å stemme slik de synes passer best. Hvis alle er uenige og synes fyren er ok, så er det så enkelt at man lar være å stemme. Hvis personen likevel får stemmer, så betyr det vel at han ikke er så ok likevel.
 
Fantaboy, med Revan og roy_nor hakk ihjel. Fantaboy var bare så grenseløst irriterende dum at det gjorde vondt å lese postene hans.
 
Opprinnelig skrevet av Sancti@30.12.2004, 06.26
Min stemme går til Mr. "Jeg trippelposter så mye jeg vil".
155723​
Takk! Føler meg.. æhh... beæret? :flau:

Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.12.2004, 08.23
roy_nor får min stemme i denne høyst gjæve kappestrid. Sier litt at han klarte å edge ut Arni/The_Flask.
Uansett, jeg har en visjon av hvordan roy_nor ser ut: Han sitter på rommet sitt (enten loftsrom eller kjellerstue) iført en fotballtrøye eller en t-skjorte det står "<insert racing team here> Team Racing" på. På veggene henger det fotballskjerf, bilder av biler og en og annen (halv)naken dame. Høyttalerne hans er Cerwin-Vega. Capsen hans er ett nummer for liten. Han går i slitt dongeri og tennissokker. Han kjører Volvo.
Ja, slik er det han ser ut.
155859​
:ler: Fy faen jeg lo så jævlig godt etter å ha lest ditt visjon..

Men bare for å holde deg oppdatert:
-Jeg har rom på loftet! Vanlig (litt lite) soverom med 2 bord, en sovesofa, stress-less-stol, PC, TV, PS2 og en komode med klær..!
-Jeg eier ikke NOEN fotball supporter ting, jeg hater sporten for alt den representerer, og aller mest : Idiotien!
-Plakatene som henger på veggen min er 1 stk Staind plakat (et band) og en plakat laget av Luis Royo; En dame-engel i en blodig kjole, en rund steinsirkel i bakgrunn.
-Jeg bruker ikke caps, men jeg går med en svart lue ute om vinteren.
-Jeg går i svarte bukser, t-skjorter og gensere.. På beina har jeg et par svarte skatesko, eller svarte skinn sko om vinteren.
-Jeg kjører (av og til...) mamma sin Toyota Corolla! :kul:
(Syntes du kunne skrive at jeg er en seriøs person da.. har jo 12+ på "brukerenes tilbake mld" i "kjøp salg & bytte" forumet... :flau: )

Du kunne ikke bomma mere på blinken enn det du gjorde tror jeg... :D Men det er kanskje min skyld?

Stemte på meg selv, etter all forsnakkingen på det DS emnet så fortjener jeg litt straff..
 


Så nå vet dere hva dere må gjøre, mine vakre homonegre! =D

(Takk til hans flegmatiske majestet Kjell den Sexy for den fremragende, og rett og slett nydelige plakaten.)
 

Maraj

Ålø- og energiminister
Det der var så stygt at du skal få en uoffisiell stemme av meg også, LaurGay.


:ler:
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Du har virkelig begynt å banne mer, Shadar. :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Opprinnelig skrevet av GombaC@05.01.2005, 14.05
Fantaboy, med Revan og roy_nor hakk ihjel. Fantaboy var bare så grenseløst irriterende dum at det gjorde vondt å lese postene hans.
158513​
Roter jeg helt vilt nå, eller er det ikke Fantaboy=Revan=Master kid?
(Dette er vel egentlig et større spørsmålstegn til hele avstemmingen)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.