Så og si alle på hele SG har da oppført seg greit mot Manguark og mobbet Revan en stund. (Ingen som sa mye imot det) Nå er det plutselig noen som ikke liker Manguark. (Dere kan ikke si noe på at Revan mobbinga dominerte helt en stund
Og?
Neptune som faktisk var forumsjef en stund.. Merkelig at han kunne bli det hvis alle hatet han så mye. Dere klager feks på at han bare bryr seg om skrivebord-tråden sin? Hvorfor står dere da nærmest i kø for å få overta tråden hans hver måned?
Det er ikke emnet det er noe galt med, det er hvordan han kommenterte andre.
Var han uenig med en, så sa han feks. "Du har altid hatt stygge skrivebord" akuratt som det var en konkuranse...Hva faen er det for et argument?
Sa du mer i mot han, fikk du anmerkning.
Husker en spurte hvor en annen fikk tak i et bilde han hadde som bakgrunn, og Neptune svarer "hva med å gå litt stille i dørene"
Det sitatet der, ble hyppig brukt.
Sånn jeg så på forumet da han herja, var en lekeplass der en smule bortskjemt vestkantgutt fikk herje med hvem han ville, og slekke ræva til andre.
Som vi allerede har sett, så var drittslengingen og anmerkningene et faktum.
Det er ikke sånn en forum sjef (hvertfall i mine øyne, og jeg håper i deres og) skal oppføre seg.
Så er Gateway på den lista.. Det er jo ufattelig med tanke på at mesteparten av SG har huet opp i ræva hans og tilber han.
Tja..sånn det så ut for meg, var det kødd fra en av de andre homoene

Men som vi ser, er det 9 som har stemt han.
Kan kanskje ha noe med at noen missliker den "in your face" holdninga, og som har fått dritt av han, men ikke har giddet å sagt noe tilbake, for som alle vet, har han så og si alle "de store gutta" i ryggen.
Så har vi Gamemaster der og. Hva i..? Han er vel snill som et lam?
Sikker på at Knasen, Fantaboy, Revan m.m er snille og.
Men det er ikke avstemning om hvilke personer som er snille.
Zico er ikke på lista. Det er feil. Zico burde faktisk ha 100% sikret plass på den lista i alle år.
Ja.
Skoen som dere hater så inderlig er heller ikke der. Hvorfor det? Dere får virkelig bestemt dere. (Det er kanskje ikke "inn" å hate Skoen lengre?)
"skoenhatet" ble vel egentlig bare brukt for å få han til å bli "brutt ned psykisk" som han sa... At voksen mann kan oppføre seg sånn over internett, er ikke annet en utrolig tragisk og barnslig...tåpelig osv.
Jeg
tror egentlig ikke alle hata han så jævlig, men siden han tok til seg all drittslenginga, ble det på en måte morsomt? vetta faen jeg.
Det er selfølgelig andre idiotiske ting som han har gjort og, men det er egentlig ingen grunn til å dra frem det.