Årets idiot

De nominerte er:

  • Revan

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gamemaster

    Stemmer: 0 0,0%
  • roy_nor

    Stemmer: 0 0,0%
  • Arni/the_flask

    Stemmer: 0 0,0%
  • Thamashii

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%
  • Don_Corleone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Knasen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fantaboy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yevon

    Stemmer: 0 0,0%
  • Agradula

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nightburner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Laurentius

    Stemmer: 0 0,0%
  • Neptune

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#82
Opprinnelig skrevet av Nabbe@03.01.2005, 10.22
Eyh! Den var så fin atte!

Jeg ga stemmen min til Revan... altså, Vanguard slenger dritt til alle. Han slenger i alle fall dritt til meg hver bidige dag, men jeg overlever.
157485​
Joa, men når du slenger dritt til et helt nytt medlem, da blir det litt annerledes. Husker den første omtalen min, som var om Halo. Huff..
 
#83
Opprinnelig skrevet av Kozeloz@03.01.2005, 10.06
Huff. jeg husker Nabbes horrible Undertaker-signatur. Vennligst IKKE gjeninnfør det drittet der.

Stemte Don_Corleone, siden hans dumskap og idioti fortsatt klarer å overraske meg. Virkelig godt gjort. :p hehe
157483​
han er smart det er bare du som ikke sere det osv :eek: :p
 
#85
Flott at de er borte. Bildesiggen Crizpy var på ingen måte bra. (Selv om han prøvde å bevise noe eller dra en vits med den >_< )
 
#88
Hvorfor Neptune? Eneste negative jeg har hørt var at han var en raring under navnet Chris1414 elns..
 
#90
Hvis du er lei forumet, hvorfor er du her..?
 
#91
Håper fortest mulig at jeg får svar på dette, hvorfor er ikke jeg med i avstemingen? :(
 
#95
Opprinnelig skrevet av Shadar@03.01.2005, 19.22
Call it oversight. Stol på meg, Pottifar; du hører hjemme her. :D
157748​
Ja, ikke sant? Legg meg til, så skal jeg banke alle dere andre som tror dere skal vinne! :djevel:



Btw, får man noe form for pris hvis man vinner?
 
C

Crizpy

Gjest
#98
Opprinnelig skrevet av Zythius@03.01.2005, 16.48
Flott at de er borte. Bildesiggen Crizpy var på ingen måte bra. (Selv om han prøvde å bevise noe eller dra en vits med den >_< )
157623​
Sikker på at du er i riktig emne nå?
Jaja, det var veldig mange på #spillegal som synes den var morsom, og noen på forumet og. Sorry hvis den ikke traff riktig hos deg.
 
C

Crizpy

Gjest
Neptune: Hvis du vil vite hovedgrunnen til at du vant hos meg, kan du lese begynnelsen av dette emnet: Tidenes beste album
Og din evige kamp om å være så forferdelig voksen, og den evige rævslekkinga av div. folk. Pluss det idiotiske maktmissbruket du hadde på slutten... Der var det en spessiell situasjon der du banna Cjap for at han sa rosa IPod var stygt.
Deretter mente du på at det var en felles slutning dere mods hadde tatt, men det var vist bare du som hadde hørt om den diskusjonen... og siden du var innom forumet en gang måntlig, synes jeg det var litt dårlig grunnlag.

Redigert: det var kanskje lanfear...eller begge dela, husker ikke helt.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.