Age of Conan - Beta er her

#1
Den offisielle Age of Conan tråden



Age of Conan er endelig ute, og her kan vi diskutere de generelle aspektene rundt spillet, hvor vi holder til og hva vi driver med innad i spillet.

Age of Conan er et nytt MMORPG som flere sier er godt nok til å ta opp "kampen" med det så mye omtalte World of Warcraft. AoC bygger på historien til tegneserien om Conan the Barbarian skrevet og tegnet av Robert E. Howard. Du kan lese mer om selve spillet her og her.

Kommer du til å prøvde AoC? Eller ble du lei av MMOs etter WoW? Leter du etter noe som kan erstatte WoW? Diskuter!

Om det blir et lite flertall av oss som begynner å spille dette kan jeg også gjøre denne tråden til en "hvem spiller hvor" tråd om det er ønskelig.

Hvorfor kan ikke tittelen endres av oss dødelige? Så om en mod gidder å endre tittelen til "Den offisielle Age of Conan tråden" eller noe i den dur så er det bare å gjøre det.
 
#2
/signed!

Har faktisk ikke lest så mye om spillet, og vet ikke helt hvordan det fungerer, men at det er norskt, og en forandring fra WoW gjør at det frister. Blir gøy å utforske et helt kliss nytt spill som man ikke vet en drøyt om, om jeg da kommer igjennom. ;o~
 
#3
Har regga meg, men vet ikke så mye om selve spillet enda, annet enn at det har en interessant måte å sloss på:D
 

Jante

privileged CIS shitlord
#4
Har også registrert meg, kan bli interessant.
 
#5
Har registrert min interesse i å være med, men tviler litt på at jeg kommer igjennom. Hadde vært enormt morro iallfall.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#6
Har registrert meg jeg også. Det som frister ved Age of Conan er det at man må bygge opp figuren sin i en enspillermodus før man får tilgang til alt rælet med andre folk, med andre ord forventer jeg en koselig enspillerkampanje hvor jeg får oppleve noe spesielt. I motsetning til alle andre MMOGs, hvor alle opplever akkurat det samme med mindre man spiller i et par år. Hoi.
 
#7
Registrerte meg jeg og. Spillet ser veldig pent ut, så om ikke annet blir det noe å hvile øyene mine på. Mener å ha lest at det bryter med en del MMO-konvensjoner og, noe man liker. Mindre autmomatisert kampsystem i et MMORGP er ikke noe jeg sier nei takk til heller.
 

Lodin

Der Waaaah
#8
Har enda ikke blitt avslått fra en betasøknad så jeg regner med å komme gjennom nå og. Så får vi se om det er mer underholdende enn alle andre MMOer som jeg stort sett gir opp etter 30 minutter. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#9
Jeg var litt snikete og regga meg gjennom Gamer.no, som har fått 100 garanterte beta-plasser. Hadde vært koselig om jeg var blant de 100 første der. ;)

Hadde også vært koselig om Age of Conan var litt mer spenstig enn det forrige MMO-et jeg testa, som var Auto Assault. >_<
 
#10
Har også meldt meg på, hadde vært moro å være med. AoC ser lovende ut, men jeg håper de klarer å forandre den klassiske mmo-formelen (Ferdighet = spilletid).

Får god tid til å spille AoC når det først kommer, så blir dette bra, kan det bli min neste store timesink. :)
 
#11
Jeg tror nå som kampsystemet ikke bare er hack'n slash så vil skill ha litt mer å si. Håper ivertfall det, ikke noen "epic geara" Barbarians som two shotter deg lzm. :v:
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#12
Dette er registreringen til open beta er det ikke? Det er jo noe alle får adgang til, så snart det starter.

Jeg synes grafikken er grei, men.. mh.. den blir liksom litt.. litt.. eq2.. hvis dere skjønner hva jeg mener. Alle påligånene er der, bumpmappene er der, det pene gresset er der, de fete shaderene er der, men jeg syns det mangler det artistiske liksom.

Det er mulig jeg er en av få som har denne meningen. Jeg synes oblivion led av det samme, og jeg fant ikke mange som var enige i meg der. Jeg synes bare at selve karakterene og designen er så uinterresant.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#13
Dette er signup til to perioder med closed beta i første omgang. :eng101:
 
#14
Det har vel aldri i verden vært signup til en open beta? Bare lurer. :p
 
#15
Noen som vet åssen PvP blir på dette spillet her? Classes, gear .. Håper for guds skyld for en balanse, fordi da frister det å prøve beta om det i det hele tatt er mulig.
 
#17
Alså Karl .. me love you long time, når jeg så den overskrifen "Massive PvP and Siege Battles" så ble jeg kåt, jeg holder på å laste ned LOTR nå for å teste det ut, og jeg og Lurtz skal gå beta sammen i Warhammer Online, mye spennende som skjer as.

Anyway, takk for infoen.
 
#18
Står veldig mye fint på den sia, les litt så får du lyst til å gi opp WoW for godt. Og anngående LOTR, har spillt det litt selv, men det var litt for mange likhetstrekk med WoW etter min smak. Har dog bare spillt opp til level 7, men som jeg sa, UIen, quests, looting systemet, kampsystemet.. Det er etter fra mitt synspunkt LOTR WoW, ikke noe nytt, liksom. Men prøv det, et solid spill virker det ivertfall som.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#19
SITAT(Eivind @ 15.04.07, 21.12) 61297
Det har vel aldri i verden vært signup til en open beta? Bare lurer. :p
[/b]
Nåja, det er så mange forskjellige formuleringer og slikt de bruker nå til dags for å få det til å høre mer fristende ut. Den vanlige er "skriv deg opp her så her du garantert plass i open beta some starter om 2 måneder!!11". Jeg bare lurte siden jeg hørte noe om at aoc skulle bli OB snart.

Det er også de derre closed betaene hvor de plutselig inviterer alle som hittil har skrevet seg opp, vanligvis en uke eller to før open-delen.
 
#20
Nå må vi huske at vi har blitt lovet dette fra Anarchy Online, Matrix Online, og World of Warcraft. Forskjellen er at WoW faktisk har playerbase til å gjennomføre det, men det skjedde jo ikke.
Nå sitter wow igjen som det eneste mmoet for tiden med playerbase til å gjennomføre ting mmo var så og si skapt for, så vi får håpe de klarer å holde løftene sine.

Noe jeg ser som negativt er grafikken, kanskje det er personlig, men jeg synes det ser ut som om de prøver å gjøre det så livsnært som mulig uten å faktisk klare det.