Age of Conan - Beta er her

Noen som veit hvor man kan finne video footage av Assassins, litt sånn intro på hva de er gode for osv.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Prøv dette hvis du ikke allerede har gjort det:

Finn denne filen: c:sukk:documents and settings\[user name]\Local Settings\Application Data\Funcom\Prefs\prefs_2.xml

edit den med notepad, søk etter RenderSetting_ShaderModel, valuen der er satt til "1", skift den til "0". Save filen, prøv å starte spillet nå.

Hvis ikke sjekk log filene til spillet og se hva de sier.
XML-fila hjalp ikke. Loggen ser ikke spesielt bra ut:
Kode:
[14:57:01 #0] IMPORTANT Main - Universe is a live universe
[14:57:18 #0] ERROR Cheetah - cheetah: [0x00FDBC93] operator>> + 0x4ED73	[0x00D513B5] Symbol not found. (0)
	[0x00D608AC] Symbol not found. (0)
	[0x00DA96FA] Symbol not found. (0)
	[0x00CAEBCE] Symbol not found. (0)
	[0x00CAEFF0] Symbol not found. (0)
	[0x00CBF00A] Symbol not found. (0)
	[0x00C884C5] Symbol not found. (0)
	[0x00C5B326] Symbol not found. (0)
	[0x00C5F2EB] Symbol not found. (0)
	[0x00D9129D] Symbol not found. (0)
	[0x00C85DFF] Symbol not found. (0)
	[0x005E1526] Symbol not found. (0)
	[0x005E1683] Symbol not found. (0)
	[0x005C5BA0] Symbol not found. (0)
	[0x0042986B] Symbol not found. (0)
x 1000
 
Jeg har nok et utrolig merkelig problem.

Jeg kjører spillet på High, med ganske mange av shaderene og view-distancene og sånt dratt helt på maks, på jevnt rundt 30-40 fps. Jeg løper rundtom på stranda, hopper, slår og har det gøy, alt fungerer skikkelig bra, overraskende bra syntes jeg. Så løper jeg opp til første questgiver, og der krasjer spillet. Etter dette fikk jeg BSOD, også sluttet jeg å klare å komme meg forbi login screen, fikk BSOD før det. Greide til slutt å komme meg inn på spillet igjen, for å så løpe vekk fra cutscenen (med mye lag!). Når jeg til slutt kom meg ned på stranda kjørte spillet på rundt 40 fps igjen, så jeg våget meg opp igjen til questgiveren og BANG, BSOD igjen. x_x Utrolig fustrerende, men jeg har ikke nyeste nVidia drivere, så tenkte jeg skulle prøve det. Går ikke det, så er det reinstall. Går ikke DET, så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
 
Nei, jeg får faen ikke til den kappa! Tenkte jeg skulle skrive inn keyen på nytt. men virker som SG har slettet pmen du sendte meg. Noen mulighet for at du kan sende den igjen?
 
Flott, håper folket lager character på forumet, i mellomtiden lager jeg en AoC-tråd. Fo shizzle.