Age of Conan - Beta er her

Drauden

SGs kollektive lillebror
#41
Visste ikke at forskjellen var så stor? Mååå man ha Vista for å kjøre DX10?
I så fall er jeg fornøyd. :)
 
#42
Jeg gleder meg vilt til dette spillet. Har spilt open beta noen dager nå, og lvlet 4 chars til max lvl (13). Utrolig fornøyd med gameplayet, falt virkelig i smak... Ganske mye mer engasjerende enn WoW. Har selv tilbakelagt noen 100 dager playtime i WoW og high end raiding over lang tid. Så skal bli deilig med en ny verden og utforske.

Så får vi håpe at bugs, servere og alt lever i harmoni så godt som mulig fra dag 1. Forventer litt av dem, siden dem har relativt god erfaring i dette gamet.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#43
Kan vel også forvente at andre spillere er mye mer... modne enn for eksempel WoW-spillere har vært.
Og dette er vel også første gang jeg håper at vi ser en Gold-seller av noe slag på et mmorpg, slik at vi får en free kill.
 
#44
Jeg tror ikke du skal håpe på et mer modent community enn wow. Ingen spill har bra community, fordi folk flest er idioter. For det andre så har ikke du spilt open beta, antar jeg.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#45
You assume correctly.

Men hvordan er det world-pvp systemet fungerer?
 
#46
Det er vel ... World pvp.

Gidder ikke å kopiere de ti sidene med world pvp info om du ikke spør litt mer konkret, men ja, man kan drepe hverandre i verden.
 
#47
Så du tror det er håp? Jeg var inne i closed beta, men det var buggy, jævlig og PCen min takla det veldig meh. Så jeg ble ikke fenget, høyeste jeg kom var level 7 før jeg glemte av det og ga faen. Kommer sannsynligvis til å kjøpe det litt senere, når eksamener og annet dritt er ferdig.
 
#48
Var det nå i det siste? Akkurat nå kjører closed beta så bra som bare det, tilnærmet noe av det vi vil se i retail. Så da er det nok PCen din som ikke takler det, eller for høye instillinger etc.
 
#49
Jeg hadde hatt closed beta tilgang nuh hadde det ikke vært for en idiot som prøvde å ta kontoen min, men jeg ga faen så jeg sendte bare epost til funcom og be de stenge hele kontoen.
 
#50
Har liksom ikke sjekket så veldig mye videoer og sånn om dette spillet, men vet nå etter å ha sett nettopp denne at Barbarian blir klassen jeg skal spille:D

Hva skjer med folk her da? Alle kommer til å spre seg random over alle mulige servere? Eller har dere planer om å prøve å samle dere?

Veit ikke helt hvilken server jeg ender opp på, spørs vel helt på hva guilden min skal, men en ting er sikkert og det er at det blir PvP!
 
#51
Jeg skal spille med Axemen, vet ikke helt hvilken server enda, men skal update så snart jeg vet det.
 
#52
Veit i hvertfall at vi er nogelunde keene på å joine en server sammen med gode guilds i og med at de fleste i guilden sikter ganske høyt, slikt som de gjorde i WoW og de lyktes i det minste pre-tbc. Og så vidt jeg har fått med meg er vel Axemen også en av de?
 
#53
Axemen sikter veldig høyt ja, prøver også å få andre "kjente" guilds som går over til AoC på samme server.
 
#54
Veit ikke helt hvor kjente Undecided(også gammelt DAoC-guild) var, men på sin tid så var de der oppe sammen med Curse osv. Intill guilden splittet seg og formet NiX. Er i hvertfall litt av den harde kjernen som prøver å kjøre i gang en guild, hvor stort det blir i starten er uvisst, men folka er dyktige og kjenner spillet allerede ut og inn fra alt av betaer som har vært tilgjengelig for "utenforstående". Men om du får vite noe før den 17. så gi meg en update, så kan jeg jo lufte det for guilden også.
 
#55
Du/Dere kan jo ta kontakt med axemen på publicforumet, prøver som sagt å lokke flest mulig til samme server, så det blir bra shiznizzle på g osv.

http://aoc.axemenforum.org/
 
#57
Nå er serverlista for early access offentligjort og den er som følger:

European English Servers (Early Access 17th of May)

PvE Servers

*
Crom
*
Dagon
*
Ymir
*
Bori
*
Astoreth

PvP Servers

*
Fury
*
Wildsoul

RP-PvP Server

*
Aquilonia


Så, Eivind, blir det Fury eller Wildsoul på dere?
Vedder ræva mi på at Fury blir serveren idioter flest velger, pågrunn av navnet:p
 
#60
Jeg kommer til å velge Wildsoul. Flere kamerater som kommer til å gjøre det samme. Så hadde vært hyggelig om SG folket også slang seg på den serveren:)