Age of Conan - Beta er her

Jeg investerte like greit beskjedene 600kr på 2gb ram så jeg totalt har 3gig ram. Det forbedra spillet med 350% sånn at det er sagt. Så nå går edet i tullende oppdatering av maskina. Neste lønning skal jeg kjøre driten på fullt!
 
Wow, disse gutta ser virkelig ut som game nærkiser, det er forresten bilder av AoC salget...noen fra SG der?
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Spillet er en teknisk fadese. Jeg har fortsatt ikke fått møkka til å fungere, og Funcom har tydeligvis ikke forstått at support utenfor spillet kan være en jævlig fruktbar idè. Technical issues forumet har flere topics enn General discussion og jeg har ikke sett en eneste post fra en Dev bortsett fra en urgammel sticky post fra betatiden.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Endelig fikk jeg fandenskapet til å fungere. :dumbells:

Måtte re-installere og re-patche hele driten, da funket det brått. Det som er bedritent er at Fury serveren er full og ikke aksepterer flere karakterer :(
 
Bare vent en stund, i går var wildsoul stengt, men ble åpnet igjen på kvelden.
 
Spam dat shit, som Maximum sier. De vil bare dele ut loaden.
 
Det funker sånn, at når serveren er full så får mann ikke laget ny chars på dem. Så når på dagen/morgen/natt når færrest spiller er det ikke noe problem. Jeg får selv ikke laget alt nå så vidt jeg veit. Bare kjøre på Fury i allefall, der det skjer:)
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg fikk en mail om at Conan selv har overrekt meg "The Drinking Cape" fordi jeg signa opp på betaen for hundre år siden. Er det noen som vil ha den? Jeg skakke spille så første person som svarer her får koden i en PM eller noe.
 

Aslak

Humanoïde, incognito
JEG FÅR IKKE STARTA DET!! Nå har jeg brukt hele dagen på å finne en butikk med dette jævla spillet på lager og hele kvelden på å installere det også vil det ikke engang starte! Jeg åpner det og det eneste som skjer er at skjermen blir svart, og musepekeren blir en annen. Er det noe håp? Eller må jeg ha bedre PC (denne begynner å dra på åra og min ligger hjemme).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Svaret mitt må bli et 100% definitivt "aner ikke siden du ikke gir noen opplysninger overhodet".
 
JEG FÅR IKKE STARTA DET!! Nå har jeg brukt hele dagen på å finne en butikk med dette jævla spillet på lager og hele kvelden på å installere det også vil det ikke engang starte! Jeg åpner det og det eneste som skjer er at skjermen blir svart, og musepekeren blir en annen. Er det noe håp? Eller må jeg ha bedre PC (denne begynner å dra på åra og min ligger hjemme).
Ser du GUIen i det heletatt, eller er absolutt alt svart?

Uansett, et par pointers:

1: Escape/F10 -> Video Settings -> Trykk på apply (kun apply)
2: Pass på at du ikke launcher i DX10.
3: Har du nvidia 7/8/9-serie kort? Isåfall, last ned nyeste driverne som kom 16 mai (eller noe rundt der)
4: Snakk med Lurtz
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det plutselig DX10 i spillet nå allikevel?
 
Spillet forcer DX9 uansett, men man kan få problemer om man starter spillet med det. Mest kjent på vista ifølge folket. DX10 kommer, ifølge funcom, sent i august. Selvom in-house versjonen deres kjører perfekt (igjen; i følge funcom) med DX10.

Uansett, ingen kompiser som trenger guest passet mitt, så den er up for grabs til noen som vil spille conan. Jeg vil helst gi den til noen som vil ha spillet, men ikke har fått tak i det enda.
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Prøv dette hvis du ikke allerede har gjort det:

Finn denne filen: c:sukk:documents and settings\[user name]\Local Settings\Application Data\Funcom\Prefs\prefs_2.xml

edit den med notepad, søk etter RenderSetting_ShaderModel, valuen der er satt til "1", skift den til "0". Save filen, prøv å starte spillet nå.

Hvis ikke sjekk log filene til spillet og se hva de sier.
 
Og sånn ellers til de som opplever FPS problemer. sett shaderen fra 3 til 2.0, øker FPSen ekstremt mye.