Age of Conan - Beta er her

EagleJin

Bear Necessity
Fury er stappfull. 4:30 min i kø i skrvende stund.

Demonologist Sagat <3
 

EagleJin

Bear Necessity
Hører masse skiiit om at folk har allerede har nådd top LVL...er det sant?
Høyeste jeg har sett er 59. Hørte om en som ble sagt å ha nådd 80...
 

Halky

Veteran bruker ;)
Det funker ved at du kjøper Conan til 360 eller PS3 isteden og gir faen i dette her siden det kun er ånnlajn. Iallfall var det sånn i betaen.
Pfff, skal ha det til PC. Sånna spill skal spilles på pc. Men virket som om spillet var utsolgt i butikkene her i byen, kunne ihvertfall ikke finne det i noen av de butikkene jeg sjekket innom. Så bestiller det enten på nettet eller sjekker ut butikkene igjen til uken. Skal ha spillet, må jo nesten prøve det ut siden det er Norskt av alle ting liksom. Sist MMORPG jeg spilte var vel FFXI som jeg spilte i en periode. Så håper dette er litt bedre, siden jeg gikk litt lei av det andre etter en stund.
 
Ene i guilden er 65 nå og noe som suger bæsj er at Wildsoul er full, lillebror prøvde å mekke char der istad og fikk en melding om at serveren var stengt for nye karakterer. Men sånn utenom det er jeg 31 nå og barbarian begynner å ta av:D Clobber - Finish blow eier! Og er forbanna brutalt, hvertfall med slegge:D
 
Serverne er ikke fulle. De er kappet fordi funcom vil fylle opp alle serverne, noe som utrolig nok er logisk.

Jeg har det orginale nicket Seraphim, og er assassin på fury
 
Er veldig nysgjerrig på Age of Conan.. Men jeg er ikke sikker på om jeg har kraftig nok pc til det.. Hva trengs for å kjøre det tolerabelt på minste kravet tror dere?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
eple+c eple+v fra esken sier: 3GHz Pentium 4, 1GB RAM, 32GB ledig harddisk plass, Shader Model 2.0: 128mb nVidia GeForce 6600
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Aaww... :loth:

Vel, jeg har laget en Stygian Tempest Of Set på Wildsoul. Spillet er vakkert, gameplayet er kjempebra, men jeg føler at noe mangler. Akkurat ja, bedre data! :(
Får ikke kjørt grafikken på det høyeste, selv om jeg kan kjøre det relativt bra. Men likevel...
Kjøpte meg en ny data fra Komplett et halvt år siden, så jeg skal heller kjøpe nye deler.

Men ja, spillet er fantastisk.
 
Foreslår minst 2gb ram. Men lvling brb lol
 

Halky

Veteran bruker ;)
Noe som er litt kjipt da for folk med nye pc'er med DX10 kort er jo at vi ikke får utnyttet DX10 grafikken i spillet enda. Må vist vente til utpå høsten til at den DX10 blir klar til bruk i spillet.

Men ja spillet ser bra ut ellers da, fin grafikk ;)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Foreslår minst 2gb ram.
Under betaen var standardkommentaren "jeg får spillet til å kjøre kurant på 2GB bare jeg slår ned en del". Sier ikke at de ikke har optimisert det, men Age of Conan er virkelig spillet som krever fett jern for optimal opplevelse uansett.
 
Optimalt, ja. Fint kjørbart med et relativt nytt skjermkort og 2gb. Akkurat nå kjører spillet mitt minst like bra som kompisen min som jeg er på lan med, som har vista 4gb quadcore.