angående Spillegals hovedside

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nevnte jeg at siden deres er stygg, forresten?


Angående hovedsiden vår... penere, bedre kvalitet på omtaler. Nyheter bryr jeg meg ikke om.
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.10.2005, 18.39
Jo, det er det. Og om det er dumt burde du vel ikke ha noen problemer med å argumentere mot det, istedenfor å bare si at jeg er dum? :D

PS: Det er lov å skrive "faen" her på forumet.
266036​
Altså, hvordan skal man kunne telle hvor lang tid folk bruker inne på siden? Det er ikke mulig! Man kan selvfølgelig "gå ut i fra" at hvert besøk på siden i gjennomsnitt er kanskje 3 minutter langt, men ut over det blir det aldri nøyaktig! Og du synes ikke det teller med folk som bare titter innom siden for å se om det har skjedd noen oppdateringer? Enda mer latterlig.

Og først og fremst ler jeg av dine kommentarer angående siden, som du enda ikke har klart å rettferdiggjøre.

Yetipants: flotte argumenter. Fire forskjellige fargeskjema... so? To ulike nyhetskolonner for å skape litt variasjon... so? Hvilken spillside i verden er det ikke som sorterer sine artikler i "viktig" og "mindre viktig". Alle som ikke bruker PHP Nuke! Nedover til venstre kommer de største, viktige omtalene og nyhetene, til høyre de daglige småoppdateringene - for øvrig akuratt samme system som Gamer.no har benyttet seg av nå.

Og det er ikke noe problem å bruke duden til Rockstar.

Til nå synes jeg det du har kommet med er svakt, og selv om alt hadde gitt perfekt mening er det ikke noe som gjør det til en STYGG side. Og jeg synes pillowshading ser helt flott ut.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Se over posten din, knøl.
Og hva med å legge inn en cookie som lagrer timestamps på når brukeren navigerer til en ny side? Så lenge man ser bort fra den siste cookie-entryen (siden den naturlig nok ikke blir oppdatert når brukeren lukker vinduet) burde man ha en grei pekepinn. Alt dette vil vel ta ca. en halv side med PHP-kode.
 
Ja? Det er da den jeg har kommentert.

Du har åpenbart liten erfaring med PHP. Som jeg tidligere har sagt må man definere et normalt besøk på X antall minutter. Man kan ikke vite klokkeslettet da en bruker forsvinner, og man må derfor tippe at han forsvant X minutter etter at forrige cookie ble oppdatert. Man kan selvfølgelig måle alle sidene i mellom, det er korrekt, men siden mange bare titter på den siste nyheten og forsvinner blir det uansett ikke korrekt.


Penere? Det er ikke den objektive generelle meningen... Dessuten skulle det bare mangle at deres omtaler er bedre når det kommer et par av de i måneden. Du minner meg tragisk mye om Nintendo fanboys. Ser det de vil se og hører det de vil høre.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du redigerte etter jeg postet. Og så var det det jeg sa med at folk som bare tittet innom ikke telte. Og du trenger faen ikke være så jævla nedlatende, jeg skrev presis det du skrev, bare med færre ord.

Og så vil jeg høre hva du mener er en "objektiv generell mening".
Angående design-kommentarene dine... du har åpenbart veldig liten erfaring med design.
 
Det kan hende du ikke så det jeg skrev før du skrev. Men jeg hadde i alle fall skrevet meg ferdig da du skrev. Og du kan slutte å være så faens jævlig nedlatende, du og. :D

Generell objektiv mening er meningen til de aller fleste, upåvirket av slikt som vennekrets, hvilken side en jobber for etc. Start en "Spillegal" versus "Gameroobie" på for eksempel Norsk Webforum, så skal det bli morro.

Inntil da sier jeg ha det. Dette minner meg om dagen jeg startet "Hvorfor satser ikke Nintendo online?" på Nintendo-forumet.





(Dere burde ikke la brukerne selv velge om en vil ha redigeringsinformasjon nederst.)
 
Ikke at jeg tar deg seriøst siden du knapt har tatt en titt på siden vår og forumet vårt...
Da får du starte å ta meg seriøst, hovedsiden er som jeg sa bra, men forumet har jeg faktisk tatt en større titt på; er ikke min feil at forumet er så dødt at det knapt er noe å lese. :)

Jeg stakk innom gameroobie, det første jeg lurer på ; har du hatt et annet nick og har hengt på Spillegal før, Ultrag? selve navnet på siden høres kjent ut
Siterer meg selv her i tilfelle du misset det.

Er det meg eller funker dette her som PR for gameroobie? All PR er bra PR var det en vis man som sa engang for lenge lenge siden. ^_^
 

EagleJin

Bear Necessity
Folkens... Stortingsvalget er over.. Det er for sent.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Opprinnelig skrevet av Sancti@04.10.2005, 20.11
Dere er så søte når dere krangler.  :D
266050​
Du er ikke noe søt når du ikke dukker opp på skolen sånn at vi kan spille DS sammen. :(

Ultrag: Du tapte, jeg vant. :)
 
Tjah.

7000 poster i år er noen poster hver dag da. ;-)

Ja, jeg har vært her før. Selv om jeg ikke har skrevet så mye har jeg vært på forumet siden starten (av den originale siden.)

For min del kunne denne diskusjonen vært borte. Det var ikke jeg som starta. :p

Yetipants: Ikke sant. Not even in your dreams. Og jeg som trodde du hadde stukket og gjemt deg under en stein.
 

oma

Village Drunk
?

ingen av dere (SG og GR) som tjener penger på sidene deres? eller betaler for dem? hva med ett sammarbeid da? det er ingen penger involvert, bare stolthet, SG kan komme med de store gjennomførte artiklene mens GR kan spamme nyhetsfronten med det som trengs, og forumet til SG opprettholdes slik det er...

?er jeg teit?
 
Nei. Jeg tjener da nok til å betale utgiftene og samtidig leve som en konge.

Neida. Men jeg tjener faktisk nok til å dekke alle mine utgifter og sende resten tilbake ut i siden i form av nye investeringer.

Så ja. Du er litt teit.
 
Ved å måle gjennomsnittlig tid mellom klikk fra en bruker på en webside kan man bruke gjennomsnittet man fikk til å kalkulere circa hvor lenge brukeren er på siste siden han besøkte. Det blir ikke helt 100% nøyaktig, men det gir en viss pekepinn. Videre syntes jeg denne diskusjonen er dum og man kommer ingen vei. GR og SG har helt forskjellig prioriteringer og jeg syntes ikke de kan/bør sammenlignes.
 
Satser ikke begge to på å være de største spillsidene i Norge? Eller har jeg misforstått Shadar helt?

Er Shadar syk eller noe i dag - eller. Har ikke hørt noe fra han.. :(
 
"Være" og "bli" er to forskjellige ting. For å sitere Voltaire; Perfection is attained by slow degrees; it requires the hand of time.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ikke alle som overvåker forumet konstant, vet du. ;)
Uansett, jeg vant diskusjonen. Du tapte. Du kom ikke med noen argumenter, bare bortforklaringer, unnvikelser, beskyldninger og egorunking. Jeg kom med et par ting du ikke klarte å svare på. Jeg vant. :D
 
Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.10.2005, 20.09
Er ikke alle som overvåker forumet konstant, vet du. ;)
Uansett, jeg vant diskusjonen. Du tapte. Du kom ikke med noen argumenter, bare bortforklaringer, unnvikelser, beskyldninger og egorunking. Jeg kom med et par ting du ikke klarte å svare på. Jeg vant. :D
266080​
Jeg savner fremdeles et "Spillegal vs. Gameroobie" emne. Gjerne et annet sted enn her.

Uansett vant jeg. Du har bare kommet med usaklig drittslening og argumenter som renner værre enn en guttunge høy på smint.