Opprinnelig skrevet av Yetipants@04.10.2005, 18.39
Jo, det er det. Og om det er dumt burde du vel ikke ha noen problemer med å argumentere mot det, istedenfor å bare si at jeg er dum? 
PS: Det er lov å skrive "faen" her på forumet.
266036
Altså, hvordan skal man kunne telle hvor lang tid folk bruker inne på siden? Det er ikke mulig! Man kan selvfølgelig "gå ut i fra" at hvert besøk på siden i gjennomsnitt er kanskje 3 minutter langt, men ut over det blir det aldri nøyaktig! Og du synes ikke det teller med folk som bare titter innom siden for å se om det har skjedd noen oppdateringer? Enda mer latterlig.
Og først og fremst ler jeg av dine kommentarer angående siden, som du enda ikke har klart å rettferdiggjøre.
Yetipants: flotte argumenter. Fire forskjellige fargeskjema... so? To ulike nyhetskolonner for å skape litt variasjon... so? Hvilken spillside i verden er det ikke som sorterer sine artikler i "viktig" og "mindre viktig". Alle som ikke bruker PHP Nuke! Nedover til venstre kommer de største, viktige omtalene og nyhetene, til høyre de daglige småoppdateringene - for øvrig akuratt samme system som Gamer.no har benyttet seg av nå.
Og det er ikke noe problem å bruke duden til Rockstar.
Til nå synes jeg det du har kommet med er svakt, og selv om alt hadde gitt perfekt mening er det ikke noe som gjør det til en STYGG side. Og jeg synes pillowshading ser helt flott ut.