Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg kommer på besøk i kveld, Buggz!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Prisene endrer seg to ganger hver dag. Om morgenen og kl 12, gudene vet hva den blir da.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ffffff, jeg får ikke tak i Internett før i kveld
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
:argh:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gaddæm, solgte på 368 før jeg sjekka tråden. På tide å putte en 25-cent i rævsprekken fordi jeg spilte meg selv.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
81 her i gården nå. :penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Selg før du taper enda mer, torsdag ettermiddag er siste sjans for en spike.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Eller jeg kan åpne porten, så får du i det minste solgt til 166.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Dette er noe lureri!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jaja, da ble det ca. 50% fortjeneste på min første nipshandel.
 
Nytt protip: Drit i haifisking. Skal du sikre deg Fast Inntekt bør du samle biller på øya på kveldstid. Fyller opp det jeg får lov å ta med meg tilbake og får en plass mellom 140.000 og 190.000 bjeller fra bruktbutikkdama.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nytt protip: Drit i haifisking. Skal du sikre deg Fast Inntekt bør du samle biller på øya på kveldstid. Fyller opp det jeg får lov å ta med meg tilbake og får en plass mellom 140.000 og 190.000 bjeller fra bruktbutikkdama.
Nyere protip: Begge deler?!?!?! Neija men jeg synes fishing i vællers er morsommere enn insektfanging, og det er omtrent like høy spawn rate på elefantbiller og sjarker.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
PS: Har enda ikke fått en hai til å bite på. Hadde en gang fire stykker som nappa innenfor noen få minutter. Hva gjør jeg feil? Er det noen egne triks til haifiske, eller må man bare være lynkjapp i reaksjonen?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Akkurat som med annen fisking, du må trykke så fort som overhodet mulig etter duppen går under. Det skjer med en annen lyd enn når de bare tester duppen, så jeg synes det er lettere å bare gå etter lyden en å se på når den går under vann.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du må bare sveive inn med en gang det sier plask, ja.

Uansett, hva har skjedd i Bartleby siden sist?


Vindmølla står klar. Den ble bygd på hvitvaskede penger fra illegal fiskesmugling, så her stikker korrupsjonen dypt.

Etter flere dager med utsikt til dette monumentet til lyssky aktiviteter, sprakk en av innbyggerne mine og i hvitglødende raseri forlangte en politistasjon for å hanskes med Bartlebys mange lyssky elementer. Jeg kjente at det begynte å bli hett rundt øra, så her var det bare å gi etter for kravet.



Politiet i Bartleby misunner trafikksnut i Uganda. Her i by'n får purken bare ei falleferdig rønne å røkte sin dont i. Legg også merke til at jeg passet på å skaffe den mest nærsynte, udugelige polti'n i sju prestegjeld. Den oppvakte observatør vil legge merke til at han må slanke seg minst åtti kilo for å få hendene til å møtes når han klapper. Nå kan i det minste ingen klage på korrupsjon her i by'n, ikke så lenge snuten ikke ville klart å finne døra på egenhånd og det rosa rådyret som foreslo spetakkelet tilfeldigvis ikke kunne møte opp. Lurer på om de noengang finner henne hvorfor.

Kveldene tilbringes enten i massasjeinstituttet eller på Bartlebys nyeste narkoreir: Club LOL, hvor KK Skrillex snurrer skiver de fleste kvelder.



Et par never x, noen trekk fra pipa når jeg kommer hjem, og ingen hindringer for at penga strømmer fra skattebetalernes lommer og rett ned i min? Jo, da må man si at...


PS: Hvis noen vil ha et sånt raft Triforce-symbol som jeg har tegna HELT SELV så går det an å scanne denne. Jeg lover at jeg ikke har shoopa over QR-koden til en ejakulerende penis. Ennå.

 
Sum next lvl new game journalism, lism.

Men til forrige sak:

Nyere protip: Begge deler?!?!?! Neija men jeg synes fishing i vællers er morsommere enn insektfanging, og det er omtrent like høy spawn rate på elefantbiller og sjarker.
Failrate ved bug catching er mye mindre enn fisking (hold inne 'A' for å snike, og det slår nesten aldri feil å fange føkkern), samtidig som du faktisk ser hva slags bug du fanger. Opplever at "dyre" biller dukker opp langt oftere på øya enn haier. Og det tar deg kortere tid, IMHO.

*edit: tastaturtrollet
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vi får se hvis taktikk faller heldigst ut i neste MGL-AC-runde.
 
250K for halvtimes bughunt i går senkveld. Sjekk med denne lista før du begynner plukke opp biller på måfå.