Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg innrømmer: Lite tid til Animal Crossing i dag. Fikk da gjort litt likevel, som vi skal få se.

Jeg har brukt litt tid på å innynde meg med byens intelligentsia. Blathers og jeg er bros 4 lyfe, eller i det minste til fedsa kommer og sjekker alle fossilene og de truede artene jeg har donert til museet hans.


Man trenger skikkelig utstyr på nattlige snuskraid. Ikke spør hva jeg skal med spaden, og hvis Leif i hagesjappa påstår at jeg har kjøpt femti kilo kalk, stikksag og to kveiler rep hos han så har jeg tenkt å tipse snuten om sammenhengen mellom Leifs overdrevent laidback, likeglade lynne og de mistenkelige plantene han har i bakhagen.


Men i dag? I dag er det tid for å smelle innom Shampoodle og ta en kjapp hårklipp, for her må man stase seg opp litt.


Jeg fikk nemlig den lenge etterlengtede pakka mi i dag. Denne dagen har jeg venta på siden før jeg fikk tak i New Leaf.


Dagens tips: Ikke kast bort spenna dine på turnips i morra tidlig.
 
Har du fotosjåppa den månen, eller dukker den opp når du bruker maska? Har maska selv, men hakke sett den månen.
 
God shoppejobb!

Forresten, hvorfor ikke deale turnips neste uke? Har kjøpt nips for 100K \o/
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var en referanse til at månen kom til å utslette byen om tre dager da vettuuuu, sånn som i Majora's Mask. Har tusen nips selv.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
1400 her i gården.
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg skjønner ikke hva detta spillet går ut på men denne tråden frister meg til å kjøpe en DS.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
76 lusne bjeller her i gården.
 
Jeg hadde flust med perfect frukt og spikes på vel over 500 i begynnelsen, da jeg ikke ante hva faen dette betydde.
(Frukten spiste jeg).:penga:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Denne guiden er oppklarende. Virker som du har random pattern. Selg med én gang neste gang den går opp.
Hadde jo håpet noen her hadde fetere priser, da. Uansett, det KAN hende du får spike seinere, uka er ennå ung.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
68.. Jeg er ruinert!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
149. Men bare det å lese forumet er en crapshoot, så å spille online kan vi bare glemme.
 
176! Andre stigning! Så i morgen før eller etter 12:00 kommer min høyeste. (Vennekode 0946 - 2269 - 4834)

Btw, har perfeksjonert bughunt på øya (f.o.m kl 23:00) og sjekker opp mot denne lista: http://www.thonky.com/animal-crossing-new-leaf/list-of-bugs-fish-deep-sea/ – alt under 6.000-8.000 bør du drite i.

45 min samling netter 250-300.000. 350.000 om jeg er heldig med haiene også.
 
370! Jeg klarer ikke vente. Selger alt nå. Det kan hende prisen stiger i ettermiddag, men det er en råsjans jeg ikke tar (holder dere oppdatert uansett).

Åpner porten 10:00-10:30 om noen vil selge også.

*Edit: Porten er åpen!
*Edit2: Porten lukket. Får bare feilmeldinger. :(
*Edit3: Turnipsprisen kl. 12:00 var 151, så da veit vi at jeg fikk såkalt "big spike" vis-a-vis guiden nevnt over.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja???

Ikke tidenes beste nips-uke dette, nedadgående så det holder her. Bare jeg som fortsatt spiller, eller...?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Er den forrige nips-fadesen har jeg ikke orket noe den siste uken. Får vel luke litt ugress i ettermiddag.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Vi spiller som faen, men er jo på ferie med dårlig nett. Har nips for 300k i skapet.