Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nå har jeg fått fersken og fiskestang av Lodin. Takk Lodin!
 

Lodin

Der Waaaah
Værsågod. jeg var så dum at jeg valgte det dyreste prosjektet som borgermester. Jeg vet ikke hva et reset center er og jeg vil ikke vite det, nå vil jeg bare ha faenskapen ferdig! Dritet mangler 200.000+ bells og jeg hater den dongoloiden som bygger det!
 

Lodin

Der Waaaah
Drit i det, her er meg og kak på romantisk tur til øya mi!



La meg si det sånn, han fikk mer enn bare en durian den kvelden. :smugdog:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Nei du!


Her kom en Lodin med toget!


Han ble veldig fascinert over at jeg hadde en tiger.



Så sjekket vi ut kåken til Lodin.



Før vi fro på den allerede nevnte, koselige båtturen.



Her er baltreet til Lodin



Det var en fin tur til Mink-by




Nå har jeg fått planta masse duriantrær, også skal jeg teste fiskestanga etterhvert.
 

Lodin

Der Waaaah
Naj du! Byen min heter Servo og øya heter Crow.

Og det var veldig koselig å besøke deg og det var veldig koselig å få besøk. Det var og koselig å få en masse durianer å plante og at spillet ikke kræsja fordi vi tydligvis har stabile linjer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
148 for nips i formiddag, kan se ut som om dette blir en god turnips-uke i Bartleby.
 
Men når jeg har besøkt ExciteMike er alltid byen hans full av uplukka frukt. Det er fordi han er en lat faen?
Dette er grunnen til at jeg lurte på om fruktrærne alltid bar frukt for de besøkende.

Turnipsprisene gikk fra 128 før tolv til 70 etter tolv. Fortsetter denne trenden hadde jeg måtte betalt for å bli kvitt de i slutten av uka.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn er det innimellom, dessverre. Eeeeller du kan komme på besøk til meg og selge dem, 206 nå beibi. Spike ohoi. Jeg tenker jeg venter til i morra tidlig og selger da, regner med dette er en big spike for å si det sånn.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Du har is i magen, det må man ihvertfall si. Har brent meg tre ganger for mye på de fordømte turnipsene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Veit ikke helt når jeg står opp, men seinest ti-tida tenker jeg. Jeg selger stæsjet mitt, og så åpner jeg porten. Så får vi håpe ting ikke kræsjer.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tok nok spike-gledene på forskudd, solgte til 169 bjellz i dag tidlig og en profitt på bare 50K bjeller. Uansett er det 73 nå så det kunne ha vært verre.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Du hadde vel small spike-mønsteret. Uansett er den beste metoden å være flere om saken, så kjøper og selger vi hos hverandre. Satser på å handle inn for flere hundre tusen på søndag.
 
575 her, og jeg har ikke fått lov til å kjøpe turnips fra han kuken ennå.
 

Vedlegg

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Jeg gleder meg til å få begynne å deale turnips. Har omsider fått godkjenning for å starte med byutvikling, så nå blir det saker.