Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Kleevah

Livsfarlig amatør
#82
 
#89
Noen streetpassa Reggie på e3. Fyren har eget Reggie sengetøy^^

Pengesanking om kvelden og borgermesterpliktrr om dagen. Har sponsa byen min med fontene,campingplass(!!) og brønn. I morgen kommer reset center:D

Huset mitt har nå kjeller.andre etasje, og jeg er i ferd med å bygge på flere rom i første etasje. Nye innbyggere raser inn daglig. Nytt hagesenter har åpnet i main street også.

Det aller største problemet jeg har er at jeg desperat trenger en øks!!! Det er så mye skog at jeg blir gal. Lodin fikk min forrige vannkanne, så jeg kjøpte by i dag, og jeg håper og ber på mine knær at jeg får kjøpe en øks i morgen.

Har et ekstra par med Link sine bukser om noen vil ha. (Hero's pants)
 

Vedlegg

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#90
Bartleby har fått ei fantastisk steinbru og i morra kommer campingplass. Stem på Tryggve som borgermester og gi ham alle penga dine.

Mistenker at jeg kommer til å få hagesenter i morra, iallfall er det et stillas med blå presenning over ved siden av Noolings' og lyden av polakker kan høres innenfra. Ja, og jeg fikk maska til Midna fra Twilight Princess i kaka i dag.

Mer aktuelt: Har både epler og pærer i byen nå, den som vil ha får si fra.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#92
Majora's Mask er den hellige gral her i gården. Midna er jo fet, men liksom ikke helt der oppe, sååå... for det rette tilbudet kan jeg sikkert bytte den bort om noen er keene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#93
Inntil videre får jeg nøye meg med å klippe snorer iført den jævla maska. Talen jeg holdt da jeg åpna den nye brua var "Hurra for alle! Gi meg alle penga deres!"



Ellers så er jeg sjeleglad for at New Leaf også er Old Leaf med tanke på at mange av mine favoritter fra Animal Crossing er tilbake, som for eksempel Kapp'n. Synginga hans var jo legendarisk ræva også der, så det gleder meg at han har sunket ennå dypere i New Leaf. Denne strofa har en stavelse for mye, så "cowboy" blir pressa inn på én stavelse. Heldigvis klarer stemmesynthen å formidle hvor grenseløst stygt dette høres ut. Elsker det.



Ja, noen som trenger hvalhai eller? Har et par til overs FÅRRÅSIRESÅNN. Nyt forøvrig tidenes minst koselige Animal Crossing-loft.



I morra: Venter spent på om Gulliver slenger innom etter hvert. Håper han gjør det, en dritings pelikan som gir bort alt han eier er akkurat hva Bartleby trenger nå føler jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
#94
Du har loft... :eek:
Jeg spiller ikke dette nok, men syns jeg gjør det greit. Nå får jeg sette lover og sånn i byen og snart kan jeg dra til øya.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#98

...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#99
Så joda, nok å gjøre IRL de siste dagene (blant annet litt ekte Animal Crossing, driver og planter hekk (ps det er litt mer glamorøst i spillet)), men jeg har da fått skrapt sammen nok til en brønn. Fant også ut hva den leirplassen var godt for.

Uansett, jeg har fortsatt epler og pærer, samt bananer hvis noen er keene. Ja, og jeg har to Metroids, hvis noen vil ha den ene er det bare å lansere bytteforslag.
 
Jeg må ha en Metroid!! har en mario sopp om du vil ha?

Etter streetpass action på streamen i dag, så har jeg fått husene og stasjet deres oppe i HH showroom. Bestiller i bøtter og spann av møbler nå fra husene til Buggz,Tinne,Kjersti,og Lodin.