Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Lodin

Der Waaaah
Hvor lang tid bruker Shrunk eller hva det var på å åpne LOL. Leverte underskriftene til ham i går, men de driver allerede å bygger skosjappa i dag så jeg tenkte det kunne være grunnen. :ehm:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Leverte underskrifte for en del dager siden, fortsatt ikke åpen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp, plukka opp min først sikade i går. Donerte den til museet; siden det var så jævlig mange av dem kan de umulig være verdt no særlig med spenn. 142 bjeller er nice, det er mer enn 50% over det jeg kjøpte inn for i går. Har du holdt øye tidligere? Hva er det høyeste du har sett?
High forrige uke var 170. Nå var den nede på 106. Aww. Får se i morra.
 

Lodin

Der Waaaah
Jævla aksjeunger.
Hva er dealen med haifisking? Skal jeg trøkke akkurat i det den napper skikkelig eller la den sutte litt? Feiler hver gang. :sukk:
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Akkurat som med annen fisking, du må trykke så fort som overhodet mulig etter duppen går under. Det skjer med en annen lyd enn når de bare tester duppen, så jeg synes det er lettere å bare gå etter lyden en å se på når den går under vann.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Yess, fiske etter lyden er for pros.

Ellers, et par protips jeg har kommet over i det siste:

Lei av at du ikke kan se driten du rister ned fra trærne når du høster i frukthagan din som så klart er planta så tett som mulig for effektivitetens skyld? Bare trykk oppover på d-pad-en. Trærne (og eventuelle bygninger) foran deg havner utenfor clip volume og vises ikke på skjermen. Voila, du kan nå plukke opp stæsjet ditt fra bakken uten å gjette hvor det ligger hen.

Irritert over bier som ødelegger moroa når du rister i trærne på jakt etter penger og møbler? Frykt ikke. Først, sørg for at det er håven du får fram når du trykker d-pad-en til sida, og så stiller du deg på skrå bak treet du skal riste. Altså, rett til siden for treet, bare ett felt (ca.) bakover. Hvis en bikube ramler ned, fort deg å trykke til sida på d-pad-en, og så forter du deg å trykke A når du har håven i hende. Figuren din snur seg rett nedover når den velger et verktøy, så hvis du har tima det riktig (og biene ikke flyr kronglete) rekker du akkurat å håve dem før du blir stukket. Uglefar i museet blir glad, og de er verdt 2500 bjellz per stykk. Sammen med bikubene og spenna fra trærne blir det fort gryn av sånt.
 
Turnipsprisene mine har gått ned til 135. Skal følge med på de for å se om de passer noen av de mønstra Buggz linket til.

Kan noen av dere progamere fortelle meg vitsen med å hogge trær? Kan man bli kvitt den eneste stygge stubben jeg har klart å lage? Og, når man får besøk, ser byen annerledes for de som er på besøk, som at det feks er frukt på alle trærne? Hilsen ei som lurer.
 

Lodin

Der Waaaah
Du må såklart grave opp rota. Damer ass, veit ingenting om skogsbruk. Grunnen er såklart så du kan klare mer mark til frukttrær.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
OK, da har jeg akkurat casha inn første avdrag til Tom Nook, sånn at jeg slipper å bo i telt mer. Ellers har jeg bare dilla rundt og plukka blomster, insekter frukt og skjell. Siden jeg ikke har peiling på hva jeg driver med.
 

Lodin

Der Waaaah
Selg insektene, frukta og skjella, men plant de blomstene tilbake. De er en av de tinga som avgjør om dyra i grænda di trives. Plant dem gjerne rundt det treet hu dumme bikkja tvang deg til å plante.

Men sånn ellers er det Animal Crossing ja. Gjør det hver dag.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan noen av dere progamere fortelle meg vitsen med å hogge trær? Kan man bli kvitt den eneste stygge stubben jeg har klart å lage? Og, når man får besøk, ser byen annerledes for de som er på besøk, som at det feks er frukt på alle trærne? Hilsen ei som lurer.
Som Lodin sier må du grave opp stubben, og det er bare for å kunne plassere trær på mer gunstige steder. Dyra reagerer hvis det er for lite eller for mye av ting som trær og blomster, så for å få høy rating må du være litt gartner. Og byen er lik for besøkende, dette innebærer blant annet at de kan kjøpe opp tinga i butikken din hvis du ikke har kjøpt dem, grave opp fossilene dine, hente stæsj fra trærne dine og høste frukten din. Og hogge ned trærne dine og ramponere blomsterbedene dine. Vær varsom.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Om noen vil donere gaver til den nye byen Moldjord, så er grinda åpen.
 
Nå har jeg stoppa nesten helt opp med pengesankingen. Jeg har innsett at jeg må dedikere mer tid til vennene mine (dere) og byen min.
Fra og med i morgen av, vil Ninville være et paradis.