Så, hvordan går det i byene deres da, godtfolk? Hvordan går det i
min, spør dere? Jo, la meg vise.
Jeg har vært bissi de siste dagene, blant annet har byen fått en brønn, og et skilt det går an å legge ut bilder på. Jeg valgte Triforce-motivet mitt, som er det eneste jeg har giddet å tegne så langt. Bare rolig, skal nok få pikselert et erigert mannslem en av dagene.
Jeg har også fått en rosa tigresse som nabo. Hun prøver å skjule det bak en lystig fasade, men dette er ansiktet til en tiger som har gitt opp. Så fort jeg farter ut døra er det fram med whiskeyflaska og rullingsen mens hun forbanner eksmannen som stakk og ungene som aldri tar kontakt, merk mine ord.
I lystigere nyheter går butikken til vaskebjørnungene så det suser, og nylig utvidet de til en mer moderne nærbutikk. Blant varene de pusher finner man nå både gulvfliser, tapet, stjålne ur rett fra det svarte markedet, og "medisin". Åpenbart at den østeuropeiske vaskebjørnmafiaen er tungt inne i Bartleby. Som borgermester er det mitt ansvar å ta tak i denne kriminelle underverdenen. Synd det er så mye jobb.
Handlegata har også fått tilskudd i form av en skosjappe med samme navn som en svensk apotekkjede. Den drives av en australsk maursluker. Sikkert ikke noe muffens der.
Ved siden av sjappa til Tom Nook har vi fått både en "drømmesuite" og en snuskete bule (under oppføring). Bula vil garantert bringe med seg ytterligere lyssky elementer til byen, blant annet blir jeg ikke overraska om jeg får møte tiggere som sitter på gata med gitaren sin og klunker når den en gang åpner.
I "drømmesuiten" kan man legge seg ned på en sofa eller i en seng, og drømme om fjernere strøk mens en busty tapir-MILF messer om sauer. Så har vi altså sunket så dypt at vi har fått en massasjeklinikk i byen. Best å tenke nøye over hvordan dette kriminelle elementet best kan hanskes med, mens jeg får en fire-fem happy endings i køya. Tør ikke tenke på hvor kummerlige forhold tapirdama lever under all den tid hun bare skal ha 500 bjellz for å selge sjela si.
Nei, vi må bort fra dette rottereiret og lansere noe mer familievennlig og stuereint. For eksempel ei vindmølle! Aner ikke om det er et fast mønster for hva dyra foreslår, men et rosa rådyr lanserte vindmølleideen i går og jeg tente på alle plugger siden jeg har en greie for vindmøller. Dette blir stas når jeg bare får sopt sammen nesten 400K. På tide å kreve inn litt beskyttelsespenger, tenker jeg.
Til slutt har vi leirplassen. Den gjør fuck-all, men innimellom dukker det opp et telt der, og da kan du tusle inn for å bli svindla av et rådyr som så okkuperer en plass i byen din. Jeg veit ikke helt hva slags forbryterliga som driver på sånn, men Bartleby er iallfall infisert av både det ene og det andre.
En mus laget av ost lanserte også ideen om å bygge ei steintavle med noe garantert kodet mafia-grafitti på. Jeg sa klart og tydelig fra om at det hørtes ut som en kjempefin ide og la sporenstreks forslaget nederst i bunken min. Jeezes, ostemafiaen prøver seg også.
Så, hvordan takler dere den endeløse strømmen av kriminelle som stadig legger beslag på aktiva og likvide midler i byene deres? Ta noen snæpps plz.