[Multi] Batman: Arkham City [360 PC PS3]

Lodin

Der Waaaah
Ellers da? Tenkte jeg skulle teste ut PC-utgaven sånn for å sjekke åssen all dillen er der og DX11 er selvfølgelig bugga. For så å si alle. WB har såklart sagt at de skal patche det osv. Kunne ikke gjort det hele den måneden de venta med å slippe det.
 
Første som møter meg med bætman på pese er minst 10 min med og sette opp games for windows crappet og en xbox gamer tag + installere securom og alt annet søppel. Så epic performance issues i dx11 som Lodin snakka om og ja, trodde jo de fixa dx11 siden det tok så utrolig lang tid og få ut, men nei da...
Venter med og spille mer til de har fått ut en dx11 patch.
 

Lodin

Der Waaaah
Restart Steam, fix er ute! Men har du 32bit versjon av Vista eller 7 funker vistnok DX11 enda verre og WB anbefaler å spille i 9. På den annen side hvorfor faen kjører du 32bit og DX11? Avskum! :ras:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Prøv og forklar det til EDB-ansvarlig hos oss som installerte Win 7 32-bit på jobbdataen min, og etterpå lurte på om jeg trengte mer RAM.
:penga:
 
Awesome :) Men om du er mesterrasegamer med respekt for deg selv kjører du ikke Win vista/7 32-bit . Så WB får nok ikke problemer der.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Poster dette her, jeg: Eurogamer har nøkler til Gotham City Impostors-betaen, både til PSN og Xbox. Så sjekk det ut om du bryr deg antar jeg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare tipser om at de har fylt på med flere nøkler til Gotham City Impostors, jeg henta en Xbox-nøkkel just nu.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Testa litt istad, er CoD med lavere framerate og mer sprell. Masse perks som virker ganske outlandish, blir spennende å se om noen andre builds enn feit kar/høyere skader på kuler blir viable. Men ja, var småkult å grapplehooke rundt på karta, selv om jeg etterlyser brett som spiller litt mer på det. Me får sjå, folk får holla på om de er gira på noen å teste det med.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Klarifisering: Europa må vente til september på GOTY-versjonen av spillet, DLC-en får vi samtidig som amerikanerne.