[Multi] Batman: Arkham City [360 PC PS3]

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Sånn ellers er jeg fortsatt litt meh innstilt overfor dette spillet. Får se om jeg har schpenn i november.
Hvorfor? Så vidt jeg kan huske, så likte du Arkham Asylum godt?

For min egen del, så var planen å spare dette og Rage til jula, siden jeg har planer om å ta med meg burken hjem, men... klarer ikke. Blir å plukke det opp til helga.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvorfor? Så vidt jeg kan huske, så likte du Arkham Asylum godt?
Det var bra, men ensformig. Føler ikke noe stort behov for å gjenta den opplevelsen med det første.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Føler litt det samme som Fetthest i grunn. Eneren var kule greier, men det er ikke så fryktelig lenge siden jeg spilte det. Dessuten ramla nettopp Deus Ex og Red Faction Armageddon ned i postkassa, i tillegg til Dark Souls, så blir å vente på no salg evt GOTY edition her i gården.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Det var bra, men ensformig. Føler ikke noe stort behov for å gjenta den opplevelsen med det første.
Ser den. Ut i fra hva jeg har lest, og det inntrykket jeg har, så kan det heldigvis se ut til at man har fått mer variasjon nå, muligens som en konsekvens av sandboks-strukturen. Vi får se, vi får se.

Sikkert blitt tatt opp tidligere, men det jeg frykter mest er man, som i Arkham Asylum, skal nærmest konstant gå rundt med den bat-vision-greia, i fare for å gå glipp av noe. Signalene fra Gametrailers-reviewen (Eller var det Giant Bomb?) lover ikke bra...
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg overhørte på no podcastings for en stund siden at de gjenkjente det om et problem med eneren, og derfor fjerna en del av HUD-elementene elns i batvision slik at det var fordeler og ulemper med begge, sånn at man skulle skifte mer. Men men osv.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg liker ikke Dark Souls for der holder man inne L1 for å blokke ting og det gjør at det er litt tryggere å utforske steder, men det er slitsomt å holde den knappen inne hele tiden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vel, hvis du holder inne L1 hele tida spiller du Dark Souls feil. Kan jo også nevne at jeg ikke hadde noe imot dektektiv-visjonen i Erkeskinkeasylet.
 

Lodin

Der Waaaah
Sånn, da var spillen pakket ut, statuen betittet (den er awesome), spillet lagt inn på 360en og 4 fåkkings DLC-koder knøvla inn i systemet. Nå kan maskina stå å laste ned de mens jeg går å handler litt og så blir det:
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Kan virke som det er en bug ute og går for 360, der spillet ikke vil boote etter at man har installert det. Ser det er flere på verdsveven som rapporterer det samme. Irriterende, får prøve uten.

Edit: Funker fint når jeg slettet install-filen. Får satse på at det kommer en fix om ikke lenge.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
FFFFUUUUU spillet støtter 3D, det betyr at jeg må utsette spilling til over helga.

Jeg er first world problems incarnate.
 

Lodin

Der Waaaah
Jeg installa det og får spille fint.
Forøvrig er det Arkham Asylum all over again bare mye større. Digger starten hvor man
er Bruce Wayne med håndjern og alikevel griser en masse folk.
Syns det var litt meh at de
hypa at Jokeren var dau mens det lureriet varte i et halvt minutt i selve spillet.
 

Lodin

Der Waaaah
Blant sånne open world sandkasser er den ikke så imponerende nei, men den føles veldig Gothamete ut.
Og sånn ellers er jeg ikke fryktelig imponert over Catwoman sitt gameplay. Ser ikke noen fordeler med å være henne mens Jokern i enern var mye mer brutal og effektiv i forhold til Bats.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Ib4: tettsittende drakt og tits er ... Heh... Fordeler any day
 
Shinra85: Hæ? Hvorfor det?

Det føles sikkert ikke særlig bra å ha på seg den drakten hennes, varmt virker det også ... Og jeg kan ikke forestille meg at det å ha et dynamisk og utagerende brystparti på noen som helst er en fordel, hverken i kamp eller bevegelse, der det på alle slags mulige måter uungåelig antageligvis vil forstyrre bevegelsene dine.

Fikk uansett AC i postkassen nå. Syntes det første knapt var helt ok, men jeg spilte det ganske sent, og hadde kanskje altfor høye forventninger. Er uansett ganske nysgjerrig på dette etter mottakelsen. Tenkte bare å bli ferdig med Deus Ex 3 først, og når jeg driver på i Panchea så jeg tror ikke det er så mye igjen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og jeg kan ikke forestille meg at det å ha et dynamisk og utagerende brystparti på noen som helst er en fordel, hverken i kamp eller bevegelse, der det på alle slags mulige måter uungåelig antageligvis vil forstyrre bevegelsene dine.
Dette, pluss at det er rimelig tydelig at hun ikke har adekvat støtte (sports-BH ville nok vært å anbefale) så det er vel ikke urealistisk at hun får rimelig ramsalte hengepupper i løpet av spillet.
Tenkte bare å bli ferdig med Deus Ex 3 først, og når jeg driver på i Panchea så jeg tror ikke det er så mye igjen.
Det er siste brett, bare å gønne på.
 
Av det lille jeg har prøvd det så synes jeg det var knall! Bortsett fra lydene når du treffer fiender... Paff paff paff... Høres ut som han slår på papp...