[Multi] Batman: Arkham City [360 PC PS3]

CyberK

Finner ikke på noe.
Hmm, to elementer jeg er skeptisk til: Det ene er snakkende Lego-figurer, det bryter med fortellerstilen fra tidligere spill. Det andre er å ha Superman i et spill, jeg sier bare umulig balansegang mellom spillbarhet og karaktertrofasthet. (Også Superman 64, da.)
 

Lodin

Der Waaaah
Nei du.
Det vil si, jeg er enig i at det er rart at de snakker, men de har gjort det i andre Lego-spiller ikke mekka av TT og det tar sikkert bare litt tid å vende seg til. Bats, Supes og Jokern høres i det minste riktig ut så det funker sikkert når alt er sagt og spist.
Forøvrig spiller man hovedsaklig fortsatt Batman og Robin i dette mens de andre folka fra Justice League har egne brett tilpassa kreftene deres. Jeg blir ikke overaska om Supes ikke kan dø og må fighte Lex i en diger robot man må hindre i å rasere Gotham. TT vet hva de driver med.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Hvorfor har jeg aldri spilt dette?


How do i get upstairs???

 
Dataspill var jammen annerledes i 2005. Og i 1992.

To gode eksempler på hvor stor innvirkning trender og salgstall har på spilldesign, for øvrig. Eventyrspill var heite saker i 92, og Splinter Cell var åpenbart fortsatt greia i 2005.
 

Lodin

Der Waaaah
Øøøh, neste Arkham er en prequel og foregår på 50-tallet når Batman akkurat hadde starta og møter Jokeren for første gang. Supermann nevnes også. :ehm:
Regner med at Variety har driti seg ut på no vis her, ellers så krever jeg at vi får vite mer om Jokern sin boner.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Syntes nesten "An eerie ray of light - bathing me!" var bedre, men nå har jeg lest hele den boner-historien og den er det verste.

Men ja, la meg gjette om gejmplejjet blir det samme og at jeg kommer til å orke det der enda kortere enn jeg orka Arkham City.
 

Lodin

Der Waaaah
Greia er jo at Lego Batman og The Brave and the Bold allerede har den delen av Batman-spekteret dekka når det gjelder spill. Tipper det egentlig er snakk om noe ala. Year One bare uten for mye Frank Miller.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hey alle ;D Vurderer nå å skaffe meg Batman: Arkham City, burde jeg skaffe det på pc?(Steam har det billig) eller på PS3 med tanke på kontrollen? Har det første spillet på pc, men føler ikke jeg fikk brukt alle comboene siden jeg spilte det med mus/tastatur på pc, og jeg vil tro det er noe enklere å få til de med en kontroll.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hva med; spill det på PC med PS3-kontroll?!?!?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm det kan jo funke, aldri tenkt noe spesielt over det før haha :p Antar det bare er å pluggge ps3 kontroll greia i usb og kanskje installere noe små greier så vil alt funke bra? :D
 

Halky

Veteran bruker ;)
Følger den guider nå og holder på å ordne kontrollen nå ;) Selve spillet er også under installasjon, satser på at alt vil funke bra :D Takker :D
 

Terje

mostly harmless
Motioninjoy kan emulere 360-padda for deg, så du får spilt de PC-spilla som kun aksepterer 360-padde (de finnes!) med en DS3.

Seriøst, hvorfor støtte *kun* 360-padda på et PC-spill? Hva faen!?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Ja, det. Fifan. VPRST!

(inb4 Fetthest)