Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

#61
På Wii U =D
 

Lodin

Der Waaaah
#62
Eneste som er verdt en dritt i den traileren er det ene sekundet på slutten hvor litt hus detter ned på fyren. Vis no greier fra et orntlig BF multiplayerkart og ikke den trange driten der! :ras:
 

Lodin

Der Waaaah
#64
Hvordan ta opp kampen med MW: Vise alle måtene spillet vårt er identisk med det. =D

E: tanksgreia var jævla mye mer imponerende. Vil se "Infinity Ward" gjenskape det i Quake 3.
 
#65
Skulle calle troll, men så kom jeg på at det var Lodin.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#66
QIII har buer da.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#69
Ikke så verst i grunn. Ser bedre ut enn BC2 og det er allerede ganske godt jobba egentlig.
 
#73
Ok, er stoked igjen. Det her ser faktisk veldig bra ut og ikke like liksom-quake som Black Ops er.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#74
Hæ? Det der kunne like gjerne vært MW3 for min del, litt bedre grafikk kanskje men that's it. Vet jeg griner mye men få se det ekte jævla Battlefield nå.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#75
Jeg skulle til å si det samme. Det der bare fortalte meg at det er et spill med gunneren midt på skjermen når du sikter og at flisene ved den, var det en rulletrapp (?), var veldig reflekterende,
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#76
mere video fra undergrunnen


og hele 30 vs 60 fps så er det viktigere at den er stabil (og større en 24 fps)

edit: DEN carl gustaven
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#77
circa 2 min og 10 sek inn i videoen hører jeg en som roper granata på rusisk akkurat som Bad Company 2 er russerne kånfirmed for spilen eller er det bare gjenbruk av lyder midlertidig?
 
#78
Ironsight er så jævlig jalla. Gi meg en gunless zoom så jeg faktisk ser bedre og ikke får et kjempegevær som blokkerer. :argh: Blir ikke revet med av noe jeg har sett så langt. Får meg bare til å savne glansdagene til 1942 og DC.

E: tanksgreia var jævla mye mer imponerende. Vil se "Infinity Ward" gjenskape det i Quake 3.
hva med tank jr som danser?

D:
 
#79
Hæ? Det der kunne like gjerne vært MW3 for min del, litt bedre grafikk kanskje men that's it. Vet jeg griner mye men få se det ekte jævla Battlefield nå.
Nigga say what. Er greit nok at Farfar Agradula ikke klarer å skille mellom generisk fps 62 og det her, men du, Erketor? Tror dere trenger å grave opp en tube av Black Ops om dere tror det her er noe i nærheten av det samme med tanke på pacinga. At det er et jævla gevær i midten og ironsights sier seg selv, det er et FPS.

Hvorfor har jeg egentlig sverd i dette medieval RPGet? Dårlig spill spør du meg totalt uorginalt.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#80
Er vel heller at Battlefield er kjent for store kart og kjøretøy, ikke små lokaler som er rent infanteribasert sånn som det der. :(