Battlefield 3 - Mesterrasen får endelig noe oppmerksomhet

DETTE SPILLET PRØVER Å BALANSERE GAMEPLAY VED Å BESTEMME HVOR MYE JEG KAN SE GITT HVA SLAGS SITUASJON JEG ER I DET ER SÅ DUMT.
 
Hvor mye du kan se, har fint lite å gjøre med at det er en våpenmodell der. Det er FOV-en som reduseres, og det gjør den da selvsagt også når du zoomer uten en våpenmodell.

Bare sånn for å gi et eksempel


Den eneste situasjonen du kommer til å få en fyr i blindsonen på det våpenet, er hvis du sikter på noen ca. én etasje eller mer over deg, og en motspiller kommer forfra og parallelt på samme nivå. Eller for å ta sniperen i den siste videoen som ble posta; der blir det blokkert ca. 1 spillerbredde på hver side av scopet, så igjen er det så situasjonsspesifikt at det heller ikke er noe du kan argumentere for at det gjør noe som helst med gameplayet.

Det er screenclutter og er der fordi det er blitt en industristandard som tilfredstiller realismegutta. I tillegg til at det rewarder flaks framfor skills. Bra design.
 
Jeg fikk nøkkel til closed alpha testing. Jeg liker hva jeg har sett så langt i denne spillen. Det er kun Paris kartet som er tilgjengelig for øyeblikket, rush mode og kun et kjøretøy tilgjengelig i første runde av kartet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Skyggen av gatelykta? Eneste jeg så som var ghetto på det bildet var at bakken skråna men å legge på en matchende tekstur, nei det blir for mye stress.
 
Alpha. Og lol.
 

Lodin

Der Waaaah
Konsollbabby's gonna whine.
That's the biggest problem we have today. Most games are actually still based on the same core idea that the consoles are your focus, the superior platform or something. I don’t know why. That was the truth 5 years ago, but the world has moved on. PCs are way more powerful than the consoles today and there are actually almost zero games out there that actually use the benefits of this.
Lurer dog på hvor faen han drar den siste biten fra.

E:
 
g2play.net har forhåndsbestillinger for BF3 til en litt rimeligere penge. Her.

Har kjøpt F.E.A.R. 3 fra g2play, fikk produktnøkkel et par minutter etter kjøpet, løste inn i Steam og alt virket som det skulle, så g2play kan (så langt jeg vet) stoles på.
 
g2play.net har forhåndsbestillinger for BF3 til en litt rimeligere penge. Her.

Har kjøpt F.E.A.R. 3 fra g2play, fikk produktnøkkel et par minutter etter kjøpet, løste inn i Steam og alt virket som det skulle, så g2play kan (så langt jeg vet) stoles på.
Ser litt shady ut, men ga det ett forsøk ihvertfall :) Origin-store er så forferdelig designet og i tilegg overprisa at man vil legge igjen minst mulig penger der.

Knifekill <3