Battlefield: Bad Company 2

Drauden

SGs kollektive lillebror
#82
Siden PS3 er på reparasjon, tenker jeg at jeg plukker opp dette på pese i morgen.
 
#83
Har evig lyst på dette spillet, siden jeg som alle andre her har/begynner å få kreft av Modern Warfare 2.
Men ankepunktet er jo pcen selvfølgelig. Derimot så kjører jo overnevnte helt kurant med litt justerte settings.
Så hvordan er de to spilla i forhold til pc-specs? Er dem jevngode ?

Her er iallefall innmaten på den bærbare i tilfelle dere kan bedømme noe utifra det:

Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz (2 CPUs), ~2.3GHz
NVIDIA GeForce 9600M GT 512 mb
4 gb ram
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Slemt Selskap 2 er betraktelig mer hissig, så mye kan jeg si deg. Har en ganske rå maskin som drar Moderne Farfar 2 på full pupp uten antydning til problemer, men det hender BC2 får litt tearing dann og vann hvis jeg slår alt på maks. Kan jo skrive ned minimumskravene her hvis du er interessert:

- Core 2 Duo 2.0GHz or equivalent
- 2GB RAM
- 256MB video card (Nvidia GeForce 7800 GT or better, Ati X1900 or better)

Sååå i teorien skulle jo læppisen din kunne dra det ganske greit, men du må nok slå ned et par ting ville jeg tippe.
 
#85
Ganske sikker på at du kan klokke den opp til 3 uten nevneverdige problemer, selv med stock kjøler.
Spillet kjører uansett bra på min 2.13->3ghz core2duo 4gb ram 8800GT, dog med bare litt over middels settings.
 
#86
Tvilsomt at jeg skal begynne å klokke opp den bærbare pcen siden den er varm nok fra før av.
Men jeg ga en god faen i å sitte å gruble mer, så nå er det 4 timer til jeg kan få fasiten på om pcen takler det. Jeg håper.... :ermm:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#88
Gikk fra Lefdal til Elkjøp til Spaceworld uten at noen av de hadde det. Så jeg dreit i å spare meg en hundrelapp og kjøpte det på Steam.
 

Lodin

Der Waaaah
#89
Her har det dabba litt av, men snart komme det jaggu en ny modus.
Onslaught is bringing co-op gameplay to Battlefield for the first time on console. The new game mode puts you and up to three friends against the enemy on Valparaiso, Atacama Desert, Isla Inocentes and Nelson Bay – redesigned with new lighting, time of day, added vehicles and other effects. Each map has a dedicated gameplay focus, requiring different levels of teamwork in order to complete the objectives against an onslaught of enemy AI. Vehicle warfare comes to the forefront in Atacama Desert while Nelson Bay focuses squarely on infantry assault. Players can compete in squads and check individual progress via the dedicated Onslaught leaderboards.
Vil spille den modusen.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#91
Blir bra med ny mode, begynner å bli smålei.
Kan godt hende jeg er ræva, men jeg raeger veldig fort når jeg spiller BC2 med randoms. Enten instadauer jeg når jeg spawner på squadmembers, eller så er det umulig å få tanks/bil/chopper på startstedet fordi alle er horer og TK-er for å skaffe seg det vil. Eller bare for å være horer.
Kanskje litt overdrevet, men det er mange pøkker som spiller dette spillet.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#92
Joda, men sånn er det alltid i onlinespill, det er bare ekstra tydelig i Battlefield-serien. Folk er alltid dicks.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
#94

Expansion Pack/DLC er på vei, nå med en revisit av Battlefield-spill nummer to. Ren multiplayer med alt det klassiske utstyret og tidstypisk banning.
 

Jante

privileged CIS shitlord
#95
Det beste med BF: Vietnam var jo å fylle en server med 60 bots og 3-4 bros, rulle ned riskokere mens man blasta Fortunate Son på full guffe. Dette kan bli gode greier.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#96
Av alle kriger har vietnamkrigen det beste soundtracket. Glær mæ, mer interessert i dette enn SortOps. Squad-based gameplay über alles.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#97
Er dette 1970-talls Vietnam eller har Dice funnet opp en ny moderne krig der nede?