BioShock (PC, Xbox 360)

tja den første du møter er det greit å shocke, så bytte til et våpen, så shocke igjen, og prøve holde seg unna (lettere sagt enn gjort). De du møter senere som skyter og kaster granater er faktisk enklere. Pleier legge opp miner etc. mellom meg og BD, og prøver finne et sted der han ikke kommer til meg med en gang for å så returnere granatene hans med telekinesis plasmid.
 

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Har fått prøvd demoen nå, og jeg ble veldig imponert. Hadde ikke helt blitt fanget av hypen før dette, men det var imponerende. Virket som solid håndarbeid, og feelingen var veldig intens. Satt med frysninger gjennom hele demoen. Spesielt musikken var bra, og skiftingen mellom "magi" og vanlige våpen var mye bedre og lettere enn jeg trodde.

Eneste som jeg syns var litt tamt var selve skytingen. Fikk ikke noe særlig følelse av å skyte. Vil ha mer kraft, som i feks. Gears of War, der det faktisk føles ut som du skyter.


Men alt i alt, godt over godkjent.
 
Mmkay, synes den første kampen var jævlig hektisk, fikk ikke tenkt gjennom noen ting før han hadde borra meg å banka meg grønn og blå :s - bare fyrte løs med alt jeg hadde til han døde. :p
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Minispoiler: Etter at du får tak i granatkaster (og ikke sløser bort granater) er egentlig godeste Mr. B rimelig simple greier.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Å?
 

Novastrum

Feminist-elitist
Runna det endelig i går, eller på en måte er det litt trist. Skal gå løs på Hard nå, er det mye vanskeligere? Jeg synes egentlig det var litt for enkelt på Medium. Selv med adaptive AI.
 
Lite sannsynlig, da jeg også spiller X360-versjonen, og har også Grenade Launcher. Den har dog et RPG-heatseeking skudd som kan minne skremmende mye om Rocket Launcher, men det er en Grenade Launcher uansett.
 
Kjører du dette jødneriet på PC, Tryggv0r? Jeg mener å synes å kanskje å huske atte jeg har en anelse strammere PC enn deg. Kan det stemme? Nøkkelordene her er Core 2 Duo 2.8GHz (drit i modellbenevning. Jeg vet hva GHz betyr, jeg vet ikke hva 6850 er) og en GeForce 7900GTX 512MB. Og 2GB RAM, da.

Saken her er at skjermen min kjører 1600x1200 native, og at for eksempel 1280x1024 ser ut som skrot (for mine finfølende synsnerver). Spørsmålet er dermed om jeg kan kjøre faenskapet på full guffe i 1600x1200. FSAA-en er det ikke så innmari farlig med.

Edit: Pungrotte. Dette innlegget skulle jo ikke havne her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har en sånn der Core2Duo 2.1GHz, et Radeon X1950XTX-kort med 512MB og 2GB RAM, og det går som silke med fløyel innsmurt med olje i 1400x1050 (native på skjermen min) med 4xFSAA. Så veit du det.
 
Der ser man. Vi har mer eller mindre identisk rigg. Kortet ditt er hardere under noen omstendigheter, mitt er hardere under andre.

Da er det bare å vente til spillet er skikkelig hardt cracket. Eller til jeg får en ny prosjektørpære. Hm. Vanskelig.
 
Jeg skal kjøpe det, men jeg kommer ikke til å ha internett i kåken jeg skal flytte inn i. PC-en og x360-en min er currently på et lager i London, og jeg er på Vegårshei i Norge. Jeg får ikke spilt BioShock før jeg er tilbake i London uansett.

Dermed undersøker jeg nå om det er mulig å cracke det slik at jeg slipper å aktivere faenskapet over internett. Jeg gidder nemlig ikke hale PC-en min rundt halve byen for å skrive inn en jævla CD-key. So there.
 

Jante

privileged CIS shitlord
Man kan vel cracke det selv om man har kjøpt det?

EDIT: Sederja.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tok meg tre sekunder å finne tjue torrents med enten piratversjon eller crack til retail, så veldig vrient er det vel ikke.
 
SITAT(Yetipants @ 28.08.07, 23.50) 79596
Tok meg tre sekunder å finne tjue torrents med enten piratversjon eller crack til retail, så veldig vrient er det vel ikke.
[/b]
Jepp den cracken er bogus.

Er omtrent på slutten av spillet, og fant akkurat ut at man kan zoome med flere av våpnene :p Jaja, har klart meg så langt uten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, okay. Så ingen crack som er laget, hittil, fungerer. Bare vent, Trackmania Sunrise (StarForce) ble cracket det også. Tok riktignok et par år, men psh. :p

Hvordan zoomer man? Fortell meg. :p

Og: Første tilfelle av litt hakking registrert (antar det var nede i ~20fps et lite øyeblikk). Jeg merker at det er skjermkortet som sliter, og det skjedde da jeg slåss mot fem splicers samtidig som en diger greie eksploderte og ruinerte ganske mye shizz. Så, tid for nytt skjermkort snart. :(

PS: Akkurat kommet meg til Arcadia. Jeg liker hvordan spillet hele tiden bygger ut evnene dine og gir deg nye muligheter, uten at du blir Jesus av den grunn. Og protip til dere som har vært ute en vinterdag før: Spill på Hard. Det gir tilfredsstillelse.