BioShock (PC, Xbox 360)

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
SITAT(Ally @ 01.09.07, 17.42) 80094
yay det lå i postkassa idag :)
[/b]
Hvor mange dager tok det fra du fikk beskjed om at spillet var sendt? Har bestilt to kopier selv, begge er solgt til noen andre :)v:), så det kunne vært en fordel å få dem snart.
 
Sist jeg bestilte fra Play-Asia (Phoenix Wright 3), tok det åtte dager fra jeg fikk beskjed om at spillet var sendt.
 
SITAT(Revan @ 01.09.07, 15.51) 80095
Er det bare bildet som gjør at coveret ikke ser helt flatt ut? :$

Og før noen påpeker at coveret ikke er FLATT, så vil jeg si at dere skjønner alle hva jeg mener.
[/b]
Det er ikke flatt nei, det er i sånn 3D greie.

SITAT(Houseman @ 01.09.07, 16.16) 80096
Hvor mange dager tok det fra du fikk beskjed om at spillet var sendt? Har bestilt to kopier selv, begge er solgt til noen andre :)v:), så det kunne vært en fordel å få dem snart.
[/b]
fikk mail sist fredag at spille var sendt så det tok 8 dager. Sparte jo litt penger så det gjor meg ikke no ^_^
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
Platekompaniet blir forresten billigst i Norge f.o.m i morgen for de som ikke har skaffet spillet ennå: 463,20
20 % på alle andre spill også, for øvrig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers, har kommet meg til et visst teater i Bioshock nå. En annen ting jeg liker med spillet, er at akkurat når ting begynner å bli litt repeterende, så skifter hele opplevelsen gir. Først er ting hektiske og vriene, så blir det litt roligere og du får et større innblikk i ting som har skjedd i Rapture. Løftene om et nytt våpen snart er heller ikke noe å kimse av.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
er det noen her som opplever at spillet crasher og bare lukker seg. Det er ganske irriterende.
Rettelse: Jævlig irriterende

 
Litt greit å ha produktet i annet enn bare bits og bytes også da ;)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Argus: Skjer det der mens spillet loader? Hadde det problemet rett etter jeg hadde installert spillet, men det gikk over av seg selv :hm:
 
Jeg bare irriterer meg over at Windows Live Messenger overstyrer spillet, slik at hver gang noen logger på eller prater til meg, så går spillet over i windowed mode. Kjipt når man er midt i kampens hete med en big daddy. Ellers har jeg ikke støtt på noen alvorlige tekniske problemer.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Så å avslutte Messenger før du fyrer opp BioShock er uaktuelt?
 
Helvetes Big Daddy satan. Har møtt den første Daddyen nå og jeg klarer faen ikke drepe han. Har ganske lite ammo tilgjengelig også. Urk, vanskelige greier.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
SITAT(kakarlsen @ 02.09.07, 19.07) 80232
Argus: Skjer det der mens spillet loader? Hadde det problemet rett etter jeg hadde installert spillet, men det gikk over av seg selv :hm:
[/b]
Nei.. Det skjer sånn midt uti der. Type:

Starte spill ---> continue ---> loading---> spille i en halvtime/time ---> "bioshock.exe har sluttet å virke"

JÆVLIG irriterende. Først lyden, nå dette... snufs.
 
SITAT(sheriffen @ 02.09.07, 20.42) 80244
Helvetes Big Daddy satan. Har møtt den første Daddyen nå og jeg klarer faen ikke drepe han. Har ganske lite ammo tilgjengelig også. Urk, vanskelige greier.
[/b]
Den første er faktisk den verste spør du meg. Prøvd å shocke han før du skyter og så shocke igjen?
 
Jeg møtte den første Big Daddyen ved en disk, og når han kom etter meg hopper jeg over den og skjøt på monsteret med shotgun. Da ville han charge rundt disken for å nå meg, og da hoppet jeg bare over på andre siden og gjentok dette. Andre som brukte den strategien? :p
 
Du kan jo skrote litt rundt i instillingene og gjøre slik at statusen din blir "Opptatt" automatisk når du har støff kjørende i fullscreen-modus, eller ...?
 
Statusen har ikke så mye å si hvis du har fjortisser og folk uten vett på vennelista di. :( Sikkert det som er tilfellet. Uansett, ser ikke grunnen til å være pålogget når man spiller noe.

Er i Arcadia, og synes det er litt vel klaustrofobisk og linært. Det er jo et singleplayerspill med storyline, så jeg hadde ikke forventa for mye frihet, men det er stort sett en korridor fremover.
 
Eh... nei? Spillet består av flere bydeler som alle er designet åpne og med god mulighet for utforskning. Man kan selvsagt velge å være små-n00b og ha på GPS-pilen, noe som sikkert gir et lineært inntrykk, men å si at spillet er "en korridor framover" er feil.