Brütal Legend

Lodin

Der Waaaah
Må si at RTS-aspektet skremmer meg litt. Jeg er normalt ikke fan av sjangeren med få unntak. Dawn of War 1 og 2 takler jeg fordi settingen er så sinnsykt fet. Får håpe at det blir noe lignende her. Håper og man kan turtle og at det er levbart på easy. :p
Multiplayeren kommer jeg nok uansett til å ligge langt unna.
 
Jeg er solgt, så nå venter jeg bare på PC-utgaven. Litt i tvil om det er verdt å kjøpe en midlertidig PS3 bare for dette og Uncharted 2, lizm.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det kommer til 360 også, så veit du det.
 

oma

Village Drunk
Gamespot som gav Jeff Gerstmann sparken?

Jammen gikk jeg ikke i Side 2 fellen
 
Det kommer til 360 også, så veit du det.
Jepp, jeg veit, men jeg er i et selvpålagt kosollsølibat for tiden, og prøver å overbevise meg selv om at det er idioti å mase med å kjøpe midlertidige konsoller mens jeg er i USA all den tid PC-en, DS-en og PSP-en har så mye bra å ta for seg. Og om jeg skulle hatt konsoll virker PS3 slim å være et tryggere (og penere) valg enn 360-en, som har det med å gå i stykker. (Jada, jeg er 360-fan jeg og).

Men jeg vil ha Brütal Legend. Homo-Schafer som ikke skjønner at PC-en er hvor han kom ifra!!! <_<
 
Jepp, jeg veit, men jeg er i et selvpålagt kosollsølibat for tiden, og prøver å overbevise meg selv om at det er idioti å mase med å kjøpe midlertidige konsoller mens jeg er i USA all den tid PC-en, DS-en og PSP-en har så mye bra å ta for seg. Og om jeg skulle hatt konsoll virker PS3 slim å være et tryggere (og penere) valg enn 360-en, som har det med å gå i stykker. (Jada, jeg er 360-fan jeg og).

Men jeg vil ha Brütal Legend. Homo-Schafer som ikke skjønner at PC-en er hvor han kom ifra!!! <_<
En PS3 er jo uansett sonefri på spill, så den vil jo fortsatt være fullt brukendes når du tar den med deg hjem igjen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Falt for fristelsen og coppa det tidligere i dag, selv om jeg ikke er metallhue nok til å verdsette alt annet enn de mest obvious referansene. Var ganske skeptisk til RTS-dillet, og det hjalp ikke akkurat når jeg og Buggz kasta oss inn i multiplayeren uten å ha spilt noe særlig singleplayer, men jeg ser singleplayeren sakte introduserer deg til all mekanikken så det burde ikke bli så mye stress når man har kommet et stykke på den. Akkurat fått scenen og fans-greiene presentert, så jeg er ikke så fryktelig langt ennå, men det er festlig hittil. Humoren er humreverdig om ikke le-ut-høyt hysterisk, men timingen sitter og Jack Black leverer. Også er det gøy å pimpe kjerra med maskingevær og pansring, selvfølgelig. Slåssinga er habil nok selv om det ikke er fryktelig dype greier, selv om jeg syns lockon-greiene er litt vel ... dillete. Man får f.eks ikke dodget uten å locke på en fiende først, men når man er locked on så sidestepper man drittreigt, men det er sikkert sånt som setter seg etterhvert.

Kudos for skitkule menyer, forøvrig.
 
Kjøper brukt spill, pst.
 

Lodin

Der Waaaah
Fikk ikke spilt så mye i går. Det vil si, jeg fikk spilt litt, men det gikk mest ut på å brøle omkring i plogen med radioen på full guffe og utforske. \m/
Missions og sånt dill kan vente litt, awesome frihetsfølelse er viktigere.
 
Spillt litt selv nå, og synes spillet til nå ikke er nevneverdig variert. Men forhåpentlivis forandrer det seg. Så langt når det ikke helt opp til Psychonauts standard, men vi får se hva som skjer videre.
 
Var innom gamestop og skaffet det i dag, men svina ville ikke la meg bytte spill og får det for en krone. :argh:

Uansett, jeg digger spillet... har spillt det noen timer, og syns foreløpig at også gameplayet overrakser positivt. Mulig fordi jeg nesten bare har spillt fps i det siste.
 

Lodin

Der Waaaah


Gjennomførte de første RTS-slaga i dag og det var faktisk jævla artig. Hadde ikke ventet det siden jeg vanligvis blir :psyduck: av å måtte passe på en base, bygge folk, cappe resurser og angripe samtidig. Her er alt derimot så enkelt og automatisert at man ikke trenger tenke for mye. Vil forøvrig si at slagene er like mye Dynasty Warriors siden man alltid bør være midt i mølja og bruke spesialangrep til kuene kommer hjem.
Får se hva som skjer når Ironheade får mer varierte motstandere. \m/

E: Kart med alt viktig dill.
 
Bumper denne tråden for å si at jeg runna det i går, og at dette spillet uten tvil er årets skuffelse hovedsaklig fordi de RTS-delene er så hinsides ræva og de ødela hele spillet for meg. Hovedquesten var forsåvidt grei, men sidequestene var dritkjipe og veldig repeterende greier. Racingagreiene ble dritenkel såfort man oppgraderer bilen sin, og fetchquestene ellers var ikke noe særlig. Skuffende siden dette spillet hadde potensial, men det virker jo å være den standarden Schafer holder seg på med spilla sine.

Jeg kan umulig være den eneste med dette inntrykket?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Trodde du satte pris på sånne regneark-elementer i spill, jeg.
 
Bumper denne tråden for å si at jeg runna det i går, og at dette spillet uten tvil er årets skuffelse hovedsaklig fordi de RTS-delene er så hinsides ræva og de ødela hele spillet for meg. Hovedquesten var forsåvidt grei, men sidequestene var dritkjipe og veldig repeterende greier. Racingagreiene ble dritenkel såfort man oppgraderer bilen sin, og fetchquestene ellers var ikke noe særlig. Skuffende siden dette spillet hadde potensial, men det virker jo å være den standarden Schafer holder seg på med spilla sine.

Jeg kan umulig være den eneste med dette inntrykket?
(Du er ikke det, men enkelte av oss vil ikke innrømme det offentlig i frykt for å såre Schafer sine følelser.)

Uhumm *Hark* *Host*

Move along people. Nothing to see here.