Brütal Legend

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#82
Dette jævla spillet... var litt meh. Håper hele greia er bedre. <_<
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#84
Oi gutta sjekk her'a Brutal Legend ikke sant det kommer til å eie fordi atte får du med deg detta demoen inneholder ingenting vi ikke har sett tre hundre ganger de siste femten åra hva gir'u meg.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#85
Men humor og metal da?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Nei jeg veit ikke jeg

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#88
Nei, du er ikke den eneste. Det var ikke så mye av det, da.
 
#89
Ikke særlig imponert selv, og det kan ta litt tid i tillegg. Kjedeligere enn å samle insults i MI1 for 199'nde gang. Men det var en ting som var hakket værre, og det var destruction derby greia. Har aldri likt slike mini-games i et point'n'click spill. Mitt første møte med en av de var i Operation Stealth på Amiga, da spillet plutselig ble et irriterende labyrint-spill hvor èn feil ga dødelig resultat. Takket være dette har jeg aldri fått fullført det ellers så glimrende James Bond spillet.

Har enda ikke prøvd BL demo'en forøvrig - heller ikke av Uncharted 2. Begge spillene er forhåndsbestilt hos Gamestop for den latterlige sum av 1,- stykket, dersom man bytter inn to gamle spill (jeg byttet blant inn GT5p, Ferrari Challenge, Tenchu Z, Crackdown, Midnight Clug LA og The Darkness mot Uncharted 2, Brutal Legend og det nye Ratchet & Clank, og alt jeg måtte betale var 3 kroner. Byttet også inn FIFA 09, PES 09 for FIFA 10, men det kostet meg 199,-).
 
#93
Terningkast 4 hos VG

Som forventet, dog denne anti-360/PS3-holdningen til VG begynner å gå meg på nervene. Vi snakker her om et spill som fikk 9 hos IGN, som er kjent et såpass nøytralt og ikke-favorisende spillnettverk. VG skuffer meg dypt her, de prøver bare å skaffe nye lesere ved å sjokkere oss, den trofaste fanbasen til Burtal Legend ved å gi dette mesterverket en HESEBLESENDE dårlig omtale og hvis noen av dere verdiger dem så mye som et klikk på denne "anmeldeselsen" deres sørger dere personlig for at spillet kommer til å selge dårlig.

Dette er en skandale.
 
#94
Føkk VG. Dette skal kjøpes rett og slett fordi Tim Schafer fortjener det.

Edit: Hurra for meg! 3000 innlegg med ren ubruklighet, bitches!
 
#95
Eurogamer gir det 8/10 og Gamer.no gir det 7. Jeg hadde håpet at det kom til å være litt mer i 8-9 gata hos (de respekterte) anmelderne, men gleder meg fortsatt masse til det lander i postkassa.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#98
TheSL skrev:
Oh man, they had the best promotion for this game at the Dethklok concert I went to last night.

Eddie was one of Dethklok's roadies, and they were going to fire him because he was "dildos" and didn't look like the other roadies. They all kind of agree that Riggs looks like Danzig, like old Danig, when he was cool. Toki protests the firing, saying that Eddie is awesome, and even cuts the crusts off his sandwiches. Murderface complains that he never got a damn sandwich and the other guys say its because he doesn't even know any Danzig songs other than Mother. He starts to sing Mother, butchering the words, and they make fun of him for not even knowing the one song. A giant monster bursts into the room and Eddie gets right on it, taking it down with an axe cleave to the head. After the fight the band asks for sandwiches, which Eddie agrees to until Murderface asks for one. He says he isn't making a sandwich for a fucking bassist and quits.

Sorry for the rambly recap, but I couldn't find any videos of it on the internet.

:O
 
#99
Norsk black metal er med og det må feires med en kopp kaffe og en sigg.

Enslaved: Emperor og Dimmu(er ikke så stor fan av de sistnevnte, men kult at det er norsk da. Enslaved synes jeg rocker noe jævelig.