Brütal Legend

#61
Dette jævla spillet! Demoen eide, på tross av mye trøbbel med framerate og stuttering under scripta sekvenser. Men det tipper jeg er fordi det er en hjemmebrent utgave. Likevel blir det kjøpings på release når dette kommer.

Slåssinga syns jeg var litt ensformig og småkjedelig, men så er ikke jeg noen fan av beat'em'ups eller. Forhåpentligvis er det i tålbare mengder iblandet andre ting (som f.eks Fable 2), sånn at jeg slipper å klage på det. Voice Actinga var gull, menyene eide, grafikken var ok og musikken eier såklart. Ser frem til ROCKTOBER!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#62
Dette jævla spillet! Demoen eide, uten trøbbel med framerate eller stuttering under scripta sekvenser. Men det tipper jeg er fordi det er en genuin utgave. Nå håper jeg bare Platekukeriet klarer å levere ut i tide til release også..

Av det jeg kan tolke ut ifra demoen blir det mye variasjon i spillet, man holder ikke på med samme oppgave lang tid ad gangen. Voice acting og animasjoner er en nytelse, og jeg har til tider spruta ut i latter i stua. Musikken er selvfølgelig barsk, så dette lover bra!
 
#63
Etter alt jeg har skjønt er det en Zelda møter GTA-struktur på spillet, med en fin blanding av forskjellige typer oppdrag. Alt fra brawling til puzzlesolving, strategi- og eskorteoppdrag (i bil). Hvis det er en ting spillet har så er det nok variasjon.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#66
Kjøringa sugde!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#67
Kjøringa er langt ifra ideell, men fungerte fint til det den skulle brukes til. Druid Plow er det beste navnet.
 
#69
Jeh, og jeg tror ikke det er mye vits i å dømme enkeltaspektene av spillet basert på hva vi får se i demoen, men heller vente å se (evt. høre fra oss som skal ha det uansett : p) hvordan alt fungerer sammen når spillet blir open world.
 
#70
Nei, Gud forby at vi forsøker å dømme et spill ut fra demoen, hvor utviklerne tross alt har skrudd sammen en kort smakebit spesifikt for å gjøre det mulig å få en forståelse av hva spillet har å by på.
 

Lodin

Der Waaaah
#72
Ser ikke engang hva som var så ille med plogen.
Å nei, en hotrod. Den kan jo ikke svinge. Kunne ikke gudene gitt oss en fransk sportsbil istedet?

Her er en liten dokumentar om designet i spillet.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#74
2xpost fordi demoen eide. Humoren eide, designet eide, musikken eide, stemmene eide, slåssinga eide, kjøringa eide. Demoen innbyr til videre spilling/kjøp av fullt produkt. På dag en.

Glad for at det ikke var noe hoppeknapp, jumping puzzles var det jeg hatet mest i Psychonauts og det ser ut som vi slipper det her.
 

Terje

mostly harmless
#75
Bortsett fra litt kamerakukeri og et slåssystem som virket litt fomlete etter bare én gjennomspilling av demoen er jeg helt enig, dette eier! Slipper å avbestille altså, i og med at jeg forhåndsbestilte for lenge siden. :)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#76
oh, wow. Du foikk briuke ordet kuk. Stolt nå., iuom at du er en sørinnigger. søtrste dritten, på nivå med gayway98999. Halu for den del. Dritt, Aner ikke hvordan verden er byugget oopp. treo det ere en slags yatzy. pfff
 

Terje

mostly harmless
#78
kakarlsen skrev:
oh, wow. Du foikk briuke ordet kuk. Stolt nå., iuom at du er en sørinnigger. søtrste dritten, på nivå med gayway98999. Halu for den del. Dritt, Aner ikke hvordan verden er byugget oopp. treo det ere en slags yatzy. pfff
:D Fremdeles ikke i stand til å holde seg unna internett i fylla, nei? Si meg, hvor mye rare greier får du i posten som du ikke kan huske å ha bestilt?

Kuking og kukete er forøvrig et helt vanlig verb og adverb her nede, vet ikke hva annet du har hørt men.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#79
Kuk/kukk var jo et hett tema om dagen. har ikke bestilt'd noenting, men jobba sammen med en fyr som bestilte tre motorsykkelmotorer på eBay etter noen øl (han skulle faktisk ha én)
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Late Night With Jimmy Fallon suger balle, men Tim Schafer skal gjeste det i kveld. Legger i det hele tatt noen ut torrenter av det tro?