Burnout 3 er ute!

#82
Opprinnelig skrevet av Yetipants@11.09.2004, 11.55
Det jeg liker best med Burnout 3 er at det i det minste er mer realistisk enn Gran Turismo-spillene. Mye morsommere også. :)
101278​

:ler:
 
D

Deleted member 91

Gjest
#84
Jei, kjøpte Burnout 3 igår. Har ikke Xboxen her i ISDN-land, men reiser hjem igjen imorgen, så da blir det nok online da. Skal få prøvd det hos ei venninne idag uansett, tror jeg.
gledermeggledermeggledermeggledermegBurnout3
 
D

Doctor Downs

Gjest
#85
Opprinnelig skrevet av LocoLennon+11.09.2004, 12.23-->
<!--QuoteBegin-Yetipants
@11.09.2004, 11.55
Det jeg liker best med Burnout 3 er at det i det minste er mer realistisk enn Gran Turismo-spillene. Mye morsommere også. :)
101278​

:ler:
101287​
[/b]
Hvis det var det med realisme du skratter av så tror jeg du har misforstått litt. Det er som jeg sa i den forige posten min, du kommer sannsyneligvis ikke til å se så mange Burnout-situasjoner gjennom livet ditt som du vil se billøp i gatene, men det betyr ikke nødvendigvis at det ikke er realistisk. Gran Turismo 3 viste ikke noe skade på bliene uansett hvor mye du krasjet med dem. Krasjfølelsen var dessuten ikke noe særlig å skryte av. Farten kan vel diskuteres. Mens jeg synes GT3 ikke gav den rette fartsfølelsen av å gjøre en rakker med et monster av en motor, var Burnout kanskje litt i raskeste laget når man slår inn nitro-boosten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#86
Aquila og meg: To sjeler, én tanke. ;)
Gran Turismo er vel mer en mekanikersimulator enn en bilsimulator - du bruker en time på å mekke bilen din til den går perfekt, og så kjører du løp på ti minutter. Og under dette løpet negeres en god del av fysikkens lover (den om at du ikke kan deise inn i en fjellvegg i 110km/t for så å kjøre videre uten en skramme, for eksempel), og dermed blir det hele nesten parodisk. Gran Turismo er, og vil alltid være, jallaspill med mindre de fjerner de forprylte offisielle lisensene og dermed får lov til å lage et ordentlig spill.

PS: Om du tenker litt over det er faktisk også F-Zero mer realistisk enn Furu Turismo. Hovercrafts finnes allerede, og det skal ikke SÅ mye mer utvikling til for å kunne mekke svevende racersleder basert på samme prinsipp. ;)
Greit, de svevende banene er ikke SÅ realistiske, men sleden tar i det minste skade av å bli dæljet i autovernet. :D
 

SHDR

Gullmedlem
#87
Men husk, pusefransen min, at det ikke er et ordentlig spill uten lisenser! Husker du hvorfor Sensible Soccer, Virtua Striker eller Perfect Eleven aldri ble helt like stort som FIFA? Jo, fordi det ikke var ekte spillernavn. Og uten ekte spillernavn er det ikke moro å spille fotball!

Forøvrig er bilene i Burnout 3 litt generiske ... men de er så mye morsommere å kjøre enn propert designete biler at det knapt finnes ord. Og angående hastigheten, så kan det enda ikke måle seg med mine ville ferder i F-Zero med min custom Energy Swallow-Z, den raskeste sveveren som noensinne har skjendet en bane.
 
#88
De originale Sensible Soccer spillene på amiga, og det siste offisielle på amiga, Sensible World of Soccer hadde alle ekte navn på spillerne. Det er mulig de først begynte med lisensen etter at disse spillene kom på markedet, men spillerne på SWOS har hvertfall ekte navn, alle 26.000 av dem (!).

Sensible Soccer '98 derimot hadde uriktige navn på spillerne, men så var det spillet også helt ræva og en skam for Sensible navnet, så mangel på riktige spillernavn hadde nok ikke så mye å si for populæriteten der.

Bare følte for å påpeke dette :p
 
#89
Ja, da har jeg kjøpt Burnout 3: Takedown, og fy faen for et underholdene spill. :D

Gleder meg til å spille online (må bare ha en bredbånds-kabel først).
 

Lodin

Der Waaaah
#90
Lisenserte bilmerker er ikke så viktig for meg. Så lenge jeg kan se at det ligner på en Skyline eller en Clio så er jeg fornøyd.
Er det forresten bare meg som syns at å kjøre løp er sinnsykt mye vanskligere enn i Burnout 2 (spillte aldri det første :flau: )?
 
#92
Nå har jeg vært innom flere spill butikker og sett om de hadde Burnout 3 til PS2, men nei. Jeg klarer snart ikke å vente lenger. :(
I dag gikk jeg innom en spill butikk i byen, men de hadde det ikke der heller. Jeg fikk en fyr som jobbet der til å bestille det for meg, men han regnet med at de ikke fikk det inn før på onsdag.
Denne verden er slem.
:(
 

Lodin

Der Waaaah
#93
Trur det har skjedd noe feil hos EA som har gjort at PS2 versjonen er blitt utsatt noen dager.
Men men det kunne vært værre, du kunne ha sitti der å venta på en GC versjon. :tommelopp:

Opprinnelig skrevet av Hot_Jalapeño@11.09.2004, 17.44
Finnes det en som ligner på en Ford GT? Hadde vært kjekt.
101425​
Er ihvertfall en som ligner noe jævlig. Samma fargevalget (røf, gul og svart) med den klassiske stripa.
 
#94
Opprinnelig skrevet av Lodin@11.09.2004, 18.10
Trur det har skjedd noe feil hos EA som har gjort at PS2 versjonen er blitt utsatt noen dager.
Men men det kunne vært værre, du kunne ha sitti der å venta på en GC versjon.  :tommelopp:
Jeg tror ikke at EA har gjort noe galt. En fyr på EB-Games sa at spillet ble utgitt alle andre plasser i skandinavia i går på PS2.
Rart.
 
#97
Aaaarrrgghhhh!
Hvor i Guds hellige navn har dere fått tak i spillet?
 
#99
Opprinnelig skrevet av pondus@12.09.2004, 15.34
spaceworld
101731​
:( Det finnes ikke en Spacewold butikk her i nærheten. Da må jeg reise over 20 mil.