SITAT
Ok, da prøver vi eeeen gang til.
Jeg kjøpte Halo 3, (599,-)fullpris i butikk. Hvilket betyr at butikk og stat har allerede fått sin bit av kaka fra meg.
Forklar meg hvorfor jeg må betale toll for en erstatningsvare?
Det er ikke snakk om en ny vare i den forstand. Attpåtil en mer rævva utgave.
Jeg har betalt for spillet en gang. Hvorfor i huleste helvete skal jeg betale for toll ?
Da kan de i teorien slenge toll på 360en min hver gang den blir sendt frem og tilbake fra Tyskland pga RRoD.
Man skal ikke betale avgifter og skatter på en vare to ganger.
Det henger ikke på greip. Og jeg er altfor lat til å sende TV2 Hjelper Deg på saken
Det er ikke pengene, det er prinsippet. Det er ran i dagslys og de slipper unna med det.
Forventet du virkelig at Microsoft skulle prøve å snyte det norske tollvesenet med å lyve om verdien på pakningen, slik at du slapp å betale toll?[/b]
Jeg kjøpte Halo 3, (599,-)fullpris i butikk. Hvilket betyr at butikk og stat har allerede fått sin bit av kaka fra meg.
Forklar meg hvorfor jeg må betale toll for en erstatningsvare?
Det er ikke snakk om en ny vare i den forstand. Attpåtil en mer rævva utgave.
Jeg har betalt for spillet en gang. Hvorfor i huleste helvete skal jeg betale for toll ?
Da kan de i teorien slenge toll på 360en min hver gang den blir sendt frem og tilbake fra Tyskland pga RRoD.
Man skal ikke betale avgifter og skatter på en vare to ganger.
Det henger ikke på greip. Og jeg er altfor lat til å sende TV2 Hjelper Deg på saken

Det er ikke pengene, det er prinsippet. Det er ran i dagslys og de slipper unna med det.