Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Oooh! Kjøpesenter/kontorbygningsværjævel:D Det er faen så fett!:D
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jepp. Broadcast er (som artikkelen sier) tungt inspirert av TV-stasjonen du skytter istykker i enspillerdelen, og Creek virker litt som Overgrown med større fokus på det vertikale. I tillegg sier de dette om de to gjenværende bretta:

There will actually be four maps in the final pack, though we can only really tell you about these two. The other two will be Chinatown, which is pretty self-explanatory, and Killhouse, which is a "bonus" map that we didn't get any hard details on (though we were told to think of the single-player campaign's initial training level as a reference).
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Men de sier ingenting om hvordan PC-spillere skal få tak i brettene. Enten så blir det gratis på PC, og da blir konsollfolket sure, eller så finner de en måte å ta penger for det hvorpå PC-folket blir sure fordi de alltid har fått sånt gratis. :(
 
D

Deleted member 91

Gjest
Nå skal jeg ikke være for optimistisk her, men det kan jo hende det blir gratis på alle plattformer? CoD2 hadde jo gratis brettpakker, selv på X360.
Og om det koster penger så er vel ikke det så jævla farlig. Jeg betaler gjerne en hundrings for nye brett til det feteste fps-et jeg vet om, og det syns jeg PC-geimere burde vurdere også (er en viss forskjell på et flatt brett fullt av bokser mekket av Kjell_Arne92 og offisielle brett mekket av utviklerne sjøl, vøtt).
 

CyberK

Finner ikke på noe.
The map pack will be available on the Xbox 360 and PlayStation 3 in the coming months for an unspecified price.
Det kan forsåvidt tolkes som "muligens gratis", men av en eller annen grunn tviler jeg på det.
 
Har vel ingenting å si om det kommer til å kose penger å laste ned pakka på PC. Blir umulig å stoppe folk fra å spille det uten å gjøre drastiske endringer i hele jævla spillet, som igjen ville kommet som en alt for stor patch som ville endt med at de som har betalt for spillet vil grine ræva av seg.

De har mest sannsynlig gitt opp å tjene penger på PC versjonen uansett.

(Det og i det heletatt ta betalt for et map, er drøyt, selv på konsoll)
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hvorfor det, egentlig? En ting er folk som mekker klosser sammen på fritida, men det er jo folk som jobber med det, og da er det vel egentlig bare rettferdig at de blir betalt for innsatsen? Tenk hvor mye du har fått ut av de 10-15 kartene som følger med CoD4, som du ga mellom 400 og 600 kroner for - er det ikke rimelig å betale like under hundringsen for 4 nye? Det er jo god verdi for spenna, no?

Men ellers er jeg enig, det største hinderet er nok å markedsføre brettpakker på PC - spesielt når mapmakingsettet er ute.
 

oma

Village Drunk
tillegspakken til warhawk kosta jo ikke mer enn 45kr, saa tror nok ikke det skal bli saa altfor dyrt, blir kos med nye brett :)
 
Ehm ja det ble ingen god start, kom meg bare til lvl 3 etter rundt 38 minutters spilletid.
Har vel totalt 16 kils, og 88 deaths :S Tror kanskje ikke hardcore er tingen og starte på etter en del månders pause fra spillet :p Men ja får vel bare bygge meg opp igjen til lvl 30++ som jeg var på, husker ikke helt. Men en ting er sikkert, det tar tid lang tid. og ja omtrent alle jeg har sett er rundt 50 ++ i lvl.

Og Revan, en mus til 1k, det er nå overdreve litt her. Min mus som er en MX518 er en super mus til detta spillet og kostet ikke mere en rundt 450kr eller noe i den duren.

Og nei Revan du tar meget feil igjen, lvl 10 og ha adgang til alle våpnene? Tullball. Det aller siste våpnet får man jo ikke en gang før man er rundt siste lvl ellernoe.

Men joa kan sikkert spille taktisk, men sånt ekke så lett når man spiller hardcore på public server.

Uansett så er det fortsatt en ting jeg savner i den serverbrowseren i spillet. Hvorfor kan vi ikke få lov til og søke etter servere selv, isteden for og bla gjennom hele lista som er godt over 10k (mener det var noe rundt der..) i antall servere...
Level 10 (Prestige) skrev jeg. Da mente jeg den tiende prestigelevelen. Beklager hvis jeg skrev så utydelig at du ikke fatta det. :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
Ehm lvl 10 prestige, hva faen er det? Noe jeg har godt glipp av her? Har da aldri lagt merke til noe spess når jeg har godt opp til en ny hel lvl, altså 10,20, 30 ++. Men men...
 
*sigh* Når du når lvl 55 kan du starte på ny i Prestige mode... Derav mister du ranken din, men til gjengjeld får du prestige ranks om jeg husker rett.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Og det forklarer jo en del ting, siden den greia ikke er med i PC versjonen. Uansett så kom jeg meg aldri til lvl 55 uansett når jeg spilte på det beste. Kom meg til noe rundt 35-38 eller noe, husker ikke helt.
 
Du trenger ikke å være flink for å komme til lvl 55. Du får poeng selvom du ikke dreper noe som helst.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hehe joa du er vel inne på noe der, men ikke gjøre og bare bli drept osv... Tar liksom flere årtider da for og komme seg til lvl 55 :p
 

Halky

Veteran bruker ;)
Vel da må han ha spilt meget meget hyppig siden det tar lengere tid en litt over ei uke og komme seg til lvl 55. Når jeg spilte det som mest så spilte jeg det en del timer omdagen, men kom meg likevel ikke lengere en til slutten av lvl 30. Men det kommer jo litt annpå hvor god man er også da, og jeg er vel kanskje ikke blant de beste, siden jeg har lett for og dø mye og fort.
 
Nå spilte han riktig nok jævlig mye, men uansett så burde det ikke ta alverdens med tid.