ÆÆ tror jeg har fått til en meget meget dum ting :/ Sjekket innom spillet for og ta en runde, men fikk beskjeden om at noe var galt med kontoen min så den ble resetet

Prøver nå og reinstallere spillet for og sjekke om det kan hjelpe siden jeg ikke har spilt spillet siden jeg la in OSet på nytt her, og det er en god stund siden nå.
Men hvis dette faktisk skal være tilfelle så vet jeg ikke om jeg orker og starte forfra igjen, siden det tar såpas lang tid :/ Helveste dritt sier jeg bare. Så jeg får håpe og tro at det går an og rette det opp igjen, sånn at jeg slipper og starte helt på nytt igjen, dritt spill.
Forresten den statsen burde vel bli lagret på Activisions eller noe sine servere og ikke på pc'n? Sånn som det er i BF2 så blir ihvertfall alt lagret på EA sine servere...
EDIT. Helvete... Japp da må man starte hele xp greia helt på nytt igjen, så jævla artig. Vet nesten ikke om jeg gidder egentlig, siden det kommer til og ta så jævlig med tid, siden alle der ute i COD er topp lvl, og jeg er da lvl 1 igjen, kommer til og bli så jævlig eid overalt.
Hvorfor kunne ikke de som lagde detta spillet lære noe og heller legge statsen til brukerene på servere isteden for den enkeltes pc. Det hadde vært så mye bedre, for da hadde ikke ting godt tapt selv om man reinstallerer spillet og alt sånt.
Good damnit!