Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fullførte akkurat Gillied Up, det flashback-oppdraget. SP er veldig solide greier, veldig involverende og kaotisk. Det nærmeste du kommer til å være i en krigssone uten å faktisk være der. Bortsett fra at G3-en funker i 100 % av tilfellene. WROOOOOOONG!
 

Endre

Ødela forumet
Det er mulig jeg roter noe jævlig, men jeg tror de nye bretta kommer halv fire i dag.
Til Xbox 360, selvfølgelig.
Hurra!

Og: In addition to the map packs hitting, I hear there may be a little extra XP up for grabs this weekend when playing on the new maps. So I’ll definitely be online this weekend to play the new maps. - fourzerotwo
 
I går var det ekstremt digg å spille. Jeg joinet et game og det første jeg hørte mens vi venta på at runden skulle starte var fyren som da lå på førsteplass. Han babla i vei på en ekstremt irriterende måte. "I own this room noobs" "Prepare to get owned noobs" "you are all noobs". Jeg starta da runden med å drepe den personen 4 ganger på rad, noe som endte med at han stakk:D
 

Endre

Ødela forumet
Sånt er alltid moro, men i det siste har jeg satt på at jeg bare kan høre folk i vennelista. Det er en grense for hvor mange britiske tiåringer man orker å høre på. :(

Uansett: Når jeg logga på nå ble jeg nødt til å laste ned en oppdatering, og såvidt jeg forstår inneholdt den en knapp for å laste ned de nye bretta (som ikke funker, siden de ikke er oppe) og to nye spillelister: Variety Map Pack Team Deathmatch og Variety Map Pack Team Objective! Jeg må innrømme at jeg ble en smule skuffa over at det ikke finnes en ren S&D-spilleliste til de nye bretta, men jeg hadde egentlig ikke regnet med det heller.

Redigert: De er oppe nå!
 
God tommelfingerregel er å ignorere det meste Revan skriver på forumet. Den første pakka ble gratis i forrige uke og den neste pakka kommer om to-tre uker.

Oma: Blæ, jeg klarer sjelden å bruke SMG-er uten Stopping Power, spesielt sånne som MP5 som er sånn middelsdistanse og krever litt kontrollert skyting for å ha has på. Sånn sett blir det enten ekstremt nærkampvåpen med lyddemper (tenk Skorpion eller Uzi) eller rifler når jeg går hysj med UAV Jammer. :dumbells:
Leste dere innlegget mitt? "I samme tidsrom"? Hvis COD4-mapsa hadde kommet ut om tre måneder og Halo 3-mapsa om tre uker, hadde jeg uten tvil kjøpt Halo 3 mapsa. Mange som tenker slik, og dermed tjener utviklerne av COD på å legge dem ut først.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Bittelitt problemer med å tro at det er så fryktelig mange som ikke klarer å spare opp 80 kroner på 9 uker, men ålreit.
 
Ikke kveruler. Jeg spiller det jeg liker. For tida liker jeg Call of Duty 4 fremfor Halo 3. Hvis Halo 3-mapsa hadde kommet før COD4-mapsa hadde jeg sannsynligvis kjøpt dem. Og det hadde kanskje leda til at jeg hadde begynt med Halo 3 igjen, hvem vet. Det finner vi ikke ut, for jeg kjøper COD4-mapsa. Laster dem ned as we speak. Da sier det seg selv at jeg ikke har behov for tre maps til 80 kroner som jeg ikke kommer til å bruke.
 
Shit! Det har seg sånn at jeg faktisk har betalt for mitt første pc-spill ever nå og det holder på å laste ned på Steam. Er seff cod4 jeg refererererererer til her. Noen som spiller online på pc her eller går det bare i lolbox.
 
Kjøpte Variety Map Pack idag og jeg ble storfornøyd. The Creek var sannsynligvis det kartet som gav meg mest blod i kølla da, elsket det. Men alle var bra. Prøv gjerne Killhouse 1vs1, kanonartig.
Mekker mat nå, skal se en film og så er det bare COD resten av kvelden. Hadde jeg bare ikke hatt bakrus så ville dagen vært perfekt :(
 
En eller annen i emnet (Oma?) har snakket mye om Dead Silence, UAV-jammer og lyddempa våpen. Vel, jeg prøvde ut comboen med en G36c Silenced w/red tiger, UAV-jammer og dead silence. Førsteinntrykket var: Hvorfor har jeg ikke testa dette ut før? Spilte Creek. Gikk under i grotta, kom opp bak det andre teamet. Tok ut fem stykker og fikk airstrike før folka på mitt lag såvidt hadde fått en kill eller to. :O Helt syk combo. Skal nevnes at fraværet av lyd når en løper må tilpasses, hvertfall for meg. Merket faktisk UBEHAG av å ikke høre skritt. Etter en fire-fem kamper klarer jeg ikke spille uten Dead Silence. Takk for tipset!
 
Jeg føler meg komfortabel med m16? eller hva faen det første assaultvåpnet er. Det med stopping power og lasersikte er win. Er dette egentlig juks? Jeg kommer alltid på førsteplass med den builden:p
 
Spørsmål: Hva er det egentlig som trigger UAV, Airstrike, eller Incoming Helicopter?
Nå vet jeg ikke helt om jeg forstod hva du mente men jeg prøver.

3 Killstreak = UAV
5 Killstreak = Airstrike
7 Killstreak = Helicopter

Ellers trykker man høyre D-Pad for å aktivere.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det forklarer det. Jeg har vel maks klart en streak på 3 så langt, men da var UAV-en oppe allerede.

PS. Liker ikke Bloc! Jævla sniper-hideout, SPRINT SPRINT SPRINT
 

Lurtz

Dr. Van Nostrand
Jeg føler meg komfortabel med m16? eller hva faen det første assaultvåpnet er. Det med stopping power og lasersikte er win. Er dette egentlig juks? Jeg kommer alltid på førsteplass med den builden:p
Jeg liker å referere til M16 som The golden gun...