Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kutt klaginga, Heroic Map Pack til Halo 3 hadde tre brett og bare ett av dem var det skikkelig stell på. Fortsatt verdt det.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Noen som vet om map pack fremdeles kommer ut i morgen for oss her i Europa ?
Eller lanseres det verden over?

Lei av å vente. Litt synd det bare er fire nye maps.
Infinity Ward kunne godt slengt med to til. Jaja, bedre enn ingenting :)
Ifølge Joystiq er den utsatt til den tiende, dvs. neste torsdag. :/ Får trøste oss med at det fortsatt er tidligere enn Playstation-gutta får den.

Og det Yeti sa, forresten. Og i CoD-pakka ser jo i tillegg tre av fire brett dritfete ut uansett.
 
Jeg sier bare at konsoll henger igjen når det kommer til ekstra maps.
Er en "gammel" PC gamer som føler seg litt snytt på konsoll av og til.
Men du har rett, jeg skal ikke klage for mye. Det er bedre enn ingenting.
Angående Halo map pakken, var ikke den gratis da ? Ikke at jeg har peiling, jeg lasta den ned for 2-3 dager siden og har enda ikke prøvd noen av de. Har ikke rørt Halo omtrent etter COD4 kom ut ^_^ Liker ikke sci-fi våpen, aliens og dill. Men gameplay sitter forsåvidt som ei kule. Og COD4 har ikke kjøretøy :$

Kanskje jeg burde fyre opp Halo 3 seinere...

edit: UTSATTT?!? Noooooooooooooooooo!!!!! Akkurat det som ikke skulle skje.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Heroic Map Pack til Halo 3 ble gratis i forrige uke en gang, den kosta 800 pointz før det.
 
Åh ? Var ikke klar over det. Ser ut til at jeg fant det riktige tidspunktet å laste det ned på da.
Bortsett fra at alle Halo 1337z har hatt denne pakken lenge og har sikkert funnet mange snedige gjemmeplasser og bugs som kan utnyttes på det grovest.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg dreit meg ut:

"Despite what the Internet might tell you (including some 'official' sources), the Call of Duty 4: Modern Warfare variety map pack has NOT been delayed until the 10th [April]," said Robert Bowling, community friend maker at Infinity Ward. "As of right now we're pushing certification for an on-time release for April 3rd or 4th.
Spørs om det er verdt å sitte oppe på kvelden for oss nordmenn, men den burde være den når vi kommer hjem fra jobb og skole på fredag. Hurra!
 
Noen av dere flittige researchere som har peiling på når PS3 vil få den pakka?
 
Neger... Tipper at pakka blir å se på US store 21 april og EU i juni en gang:(
 

oma

Village Drunk
Etter å ha spillt en del i det siste, så har gnisten virkelig forsvunnet med dette spillet, det var dritfett frem til lv 55, men.. å begynne på nytt igjen var megaukult, ikke det at jeg ble nerfet i seg selv, men det bare var ikke noe særlig lengre, noen andre som har møtt på dette?

Til gjenngjeld må jeg si at TF2 virkelig har blitt kult igjen
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg var litt redd for det, men må si det ikke ble noe mindre moro når jeg dinga femogfemti. Jeg har ikke gått rundt i Prestige ennå, og har heller ingen planer om det (jeg syns ikke tall er så fryktelig festlig), og på mange måter er det morsommere å spille når jeg slipper å stresse med stats og effektivitet og levling og wah wah waaaah. Ellers hjelper det jo en del at brettpakka er like rundt hjørnet.
 
Å herregud så mye jeg gleder meg til mapsa. Har ikke ofret Halo 3-mapsa en tanke engang. Genialt å gi dem ut i samme tidsperiode som Halo 3-mapsa. Har fri i morgen. :D
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hæ? De nye Halo kartene kommer vel ikke enda, det var vel kun de gamle som ble gratis... eller?
 

oma

Village Drunk
får vel vente med å bytte cod 4 inn til etter mappene kommer, kanskje det blir litt moroere da? og kanskje det blir litt mer koselig når jeg får tilbake de perksene jeg liker så godt - dead silence er fett med uv jammer og silencer på mp5 azz ^^
 
D

Deleted member 91

Gjest
Hæ? De nye Halo kartene kommer vel ikke enda, det var vel kun de gamle som ble gratis... eller?
God tommelfingerregel er å ignorere det meste Revan skriver på forumet. Den første pakka ble gratis i forrige uke og den neste pakka kommer om to-tre uker.

Oma: Blæ, jeg klarer sjelden å bruke SMG-er uten Stopping Power, spesielt sånne som MP5 som er sånn middelsdistanse og krever litt kontrollert skyting for å ha has på. Sånn sett blir det enten ekstremt nærkampvåpen med lyddemper (tenk Skorpion eller Uzi) eller rifler når jeg går hysj med UAV Jammer. :dumbells:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hei jeg bare stikker innom for å si at dette spillet er fantastisk. Noe av den beste multiplayeren evahr, og å joine et game er den letteste saken av verden. I motsetning til oma klarer jeg å joine en lobby på gjennomsnittlig to sekunder.
 

oma

Village Drunk
på kveldstid også thinaran? (merkelig, uansett hvor lenge jeg kommer til å henge her på forumet, så kommer jeg aldri til å greie å skrive thinaran uten å dobbeltskjekke)

Nicholas: SMG blir ekstra fett med stopping power ja, men herregud hvor mye mer kills en kan få når fi ikke har en anelse om hvor du er, uv jammer og silencer er en grådig fet kombo, spesifikt når en kan gå alene bak dem, dead silence (som jeg ikke har fått enda pga bæsje prestige) gjør det bare enda fetere. Stopping power bruker jeg bare på LMG og sniper rifle (bruker kun M40A3 og M21)

anngående shotguns: noen som sikter med dem? jeg kjører steady aim og grip attachment og føler det funker fett nok, men om man sikter med dem, gjør man virkelig noe særlig større skade?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Jeg tror faktisk iron sights gjør treffsikkerheten din med hagle verre. Jepp. Sleng på Grip og Steady Aim så skal du ikke behøve å gjøre det uansett.

Og ja, silent builds eier så grovt. :D
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, jeg spilte en runde nå nettopp, for første gang var jeg ikke på sisteplass. :D Hjalp å spille singleplayeren.