Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

Novastrum

Feminist-elitist
Jess, kos dere med 18-playeren deres dere. :)

Ingenting slår 32-player headquarters.

D

Deleted member 91

Gjest
Seriøst, på bretta i CoD4 er det bare uoversiktelig med så mange. Selv med "kun" 18 mister du mye av den taktiske friheten ettersom du møter på folk overalt hele tiden uansett, noe som gjør det pissvanskelig å f.eks flankere fiender. Kan hende det blir stas på PC når modderne får slengt ut større brett, men framtil det skjer har jeg vanskeligheter for å tro at det er så forferdelig mye bedre. Så ja, Nova. Vi skal kose oss. " :) "

Level 55, forresten. Gold deagle representin'. =D

CockMcBalls

El Sabor Professional
To ting.
:) -smileyen er den styggeste noensinne.
Det er faen ikke begrenset antall tegn på internett niggolas, så du trenger ikke skrive "deagle" som en forbanna feit og svett cs-fjortis.

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, de fleste brettene takkler da 32 ganske så greit. Det eneste brettet jeg har hatt trøbbel med for mange folk på er brettet: Shippment.
Det er ett jævlig brett og spille med altfor mange folk på. Man lever jo da bare noen få minnuter hvis man er heldig. De fleste dør på noen par sekunder :p

Men Nova, 32 er da ikke det største er det, de da? Mener og ha sett noen der det står 50 på jeg? :eek: Da snakker vi mange hehe.

Men en ting, den serverbrowseren på pc suger kukk, siden man ikke kan søke seg gjennom serverene og heller må leite blant alle som er på listen der. blæ!

D

Deleted member 91

Gjest
Det blir ikke helt konsert-tett av 32 spillere (er heller ikke det jeg påstår), men når man spiller f.eks 6vs6 (som er det jeg foretrekker) blir kampene mer isolerte, og jeg føler man får litt mer taktisk spillerom, ettersom man kan bevege seg friere over resten av brettet uten å konstant bli føkka av nye og spennende mennesker. Jeg vet ikke om PC-versjonen har en hel haug brett X360-versjonen ikke har: Største brettet vi har heter Overgrown, og har et par bruer, en låve, et jorde, og fire-fem hus.

PS: Tenkte på deg Cock. <3

Halky

Veteran bruker ;)
Det brettet som du nevner der har vi i PC versjoen også, fint brett igrunn. Men 6vs6 blir alt for smått i mine øyne. Er vant med Battlefield og store brett med mange folk. Og den taktiske biten overlater jeg til clansecnen(som skal satse meget stort på dette spillet). Dette her er public spilling, og da blir det masse public horing over alt, akkurat sånn som jeg liker det:p

Men nå driver jeg og spiller mest Dominaton da og noe free for all. Har ikke prøvd ut S/D og HQ enda.

D

Deleted member 91

Gjest
Ja, kan godt hende vi har forskjellige opplevelser sånn sett. Jeg spiller så og si aldri uten 3-4 andre spillere fra vennelisten min, enten det er folk her fra forumet eller fra SA, og selv om det ikke blir taktisk krigføring på dypt nivå så er det knakeligbrakfett når 4 stykker holder nede et hus eller et bestemt område og de 2 andre lister seg rundt og knivstikker det andre laget bakfra - for eksempel. Jeg setter uansett pris på å bli belønnet for å "lese" kampen slik, imotsetning til en kamp med 32 spillere hvor det er ett fett uansett, siden det er fullt kjør på alle fronter.

PS: Du burde teste ut Search & Destroy, det er helt latterlig fett av og til. Det er mer eller mindre CS med bombsites.

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
CS med bombsites? Hva blir det neste, CS med gisler? Oh my. :D

Uansett, jeg har sagt dette på IRC og jeg sier det igjen: 32 spillere på de trange kartene blir altfor mye for min del, mye av samme grunn som Nicholas. Dette er en type spill der man godt kan snike seg litt frem istedetfor å zergrushe motstanderen i et salig basketak. Til denslags har man Team Fortress 2.

Hadde en diskusjon med Scary Paladin her i går. Jeg unlocka ACOG scope til den første sniperrifla, og skifta til det. Følte faktisk at det var lettere å skyte og sånt, selv om rangen blir mindre. Siktet er mindre og går derfor raskere opp til øyet, så jeg fikk tatt flere fiender. Så kommer Scary og Endre eller hvem og sier "hva er vitsen med å skifte sikte når siktet som er på allerede er bra?"

Noen som har noen synspunkter? :p Følte at sniperen ble litt mer... agressiv for å si det på en teit måte; da jeg før har ligget på tak, kan jeg nå snike meg langs bakken og ta ut folk før de forsvinner bak hjørner, pga. det lille siktet.

Scary Paladin

Ukjent herremann
Hvis man vil ha et våpen med medium rekkevidde så bruker man en assault rifle, vil man ha et våpen med lang rekkevidde bruker man sniper. Sånn er det bare, det er en uskrevet lov!

Novastrum

Feminist-elitist
Jeg har det gøyere enn dere som spiller på 360 for jeg kan bruke mus og tastatur og spille med 1600x1200-super HD. :)

"Seriously though", jeg kødder. Spiller mest på 32 for å gå fort opp i level. Liker intense 12-18-player-kamper ligesågodt på hver sin lille måte.

Level 25-"something", noe mer har ikke timeplanen min tillatt meg. Noen av oss har klept oss og fått oss jobb.

Selv om jeg har alle neste alle våpnene, så synes jeg at M16 rifla er best jeg... Velger den nesten alltid. Stabil og fin, og har egentlig ganske høy damage..

Halky

Veteran bruker ;)
Angåedne våpen her. Noen her som har klart og fått låst opp STG'n enda? Vil tro det er det siste våpnet som man kan få låst opp hehe.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Eyo, har endeleig fått satt dette i boksen jeg og, og kommet meg igjennom singel player delen. Spilt noen runder mp med tilfeldige folk, og det rocker. Så hvis noen spiller, er jeg med!

XBizzle forresten.