Call of Duty 4: Whiskey Tango Foxtrot

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
SITAT(justincase @ 16.01.08, 17.37) 98254
Høres moro ut, jeg er med så lenge det er fysisk mulig!
[/b]
Jeg faila, MEN det var ikke fysisk mulig å få spilt istad, så da måtte jeg stå over.

Var det moro? Igjen når?



K999 (under): Jeg er med fra halv ni, hjemme fra jobb sånn ca da. Så lenge det er fysisk mulig (det er det nok).
 

K999

Keystone State Of Mind
Det var moro, selvom jeg var den eneste uten mikrofon. :emo: Uansett så tenkte jeg at vi kunne prøve oss igjen i morgen kveld, 20:00 tiden? Nicholas er ikke med i morgen da, men resten kan vel?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
I ukedagene er 20.00 langt bedre enn 22.00 for min del, i og med at jeg legger meg tidlig når jeg er i tjeneste (23). Det var gøy så lenge det varte.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Dere vet hvilken tid det er. Ja, det er tid for litt søndags-CoD. Hvem vil være med? Hvis ti-tiden er litt for sent for de fleste kan vi jo ta det et stykke tidligere, som f.eks kanskje åtte, eller tilogmed så tidlig som seks. Hvem er med?
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
Jeg slutter på jobb åtte så jeg kan sikkert bli med rundt halv ni/ni tiden. Men du, blir du lenger enn litt over en time nå eller? :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det var planen. :p Hvis vi starter litt tidligere så blir det ikke leggetid for babby før en stund senere uansett.
 
Hvis det blir litt tidlig kan jeg muligens tenke meg å prøve meg, meeeen... er de fleste SG-ere sånn veldig flinke eller er det bare Nicholas og Endre som feier over alle?
Jeg er forøvrig ganske dårlig i COD4.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vil ikke påstå jeg er er noe over middels (hvis så bra), og jeg har planer om å være med ikveld.

Kræsjet ikveld og ;/
 
D

Deleted member 91

Gjest
SITAT(Uteena @ 20.01.08, 13.28) 98849
Hvis det blir litt tidlig kan jeg muligens tenke meg å prøve meg, meeeen... er de fleste SG-ere sånn veldig flinke eller er det bare Nicholas og Endre som feier over alle?
Jeg er forøvrig ganske dårlig i COD4.
[/b]
Null stress. Yeti fikk f.eks spillet på torsdag, så det er ikke alle som har spilt like mye, og om vi spiller mot hverandre pleier vi å balansere laga uansett, så det er bare å slenge seg på.
 

Scary Paladin

Ukjent herremann
SITAT(Uteena @ 20.01.08, 13.28) 98849
...er de fleste SG-ere sånn veldig flinke eller er det bare Nicholas og Endre som feier over alle?
[/b]
Alle vet jo at de bare jukser, så derfor får de ikke lov til å være på lag og med det er det problemet delvis borte (bortsett fra hvis det blir vanlige kamper). Men om folk er gode... tja alt er relativt. Jeg vil ikke kalle meg selv så vanvittig god hvertfall, kanskje middels? :tenke:
 
Kan sikkert prøve meg litt hvis dere får til noe litt tidlig da jeg må opp på jobb klokka 6 på mandag.
Sånn ellers: det er ikke snilt å skyte jenter.

EDIT: Kom nettopp på at jeg blir opptatt klokka 8, men hvis dere er på litt før det så send gjerne en invite.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Melder bare ifra at jeg og CockMcBalls skal spille klokken 21.30: Jeg gidder ikke mase ytterligere på dere om dere ikke har lyst, men om dere vil være med er det bare å slenge seg på. Gamertag Nicholololas.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Noen som vil spille idag? Jeg er egentlig med nårsomhelst, men for å sette et generelt tidspunkt kan vi jo si syv-tiden?
 
SITAT(Nicholas @ 22.01.08, 09.25) 99159
Noen som vil spille idag? Jeg er egentlig med nårsomhelst, men for å sette et generelt tidspunkt kan vi jo si syv-tiden?
[/b]
Jeg er med. Blir nok å se online fra 4 tia og utover. Regner med Endre, Sideshowaccount og Scary er med å?
 
D

Deleted member 91

Gjest
Det tror jeg ikke vi får svar på før vi faktisk starter, ettersom Endre er helt legendarisk dårlig til å lese og svare i emner på sitt eget forum. :p
 

Novastrum

Feminist-elitist
SITAT(Sushi @ 22.01.08, 01.00) 99140
Kan man slenge ut sånne mæd creds stats her elleh?

26-0 og 52-4 hint hint....
Igen som spiller PC da?
[/b]
Jo, jeg. :zorro:
Spiller omtrent bare hardcore HQ. På HPH sine servere.